فروش موتور سمپاش فرغونی 100 لیتری با بهترین قیمت

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی موتور سمپاش فرغونی 100 لیتری با قیمت مناسب، خرید، فروش ،با مدیران فروش این مجموعه، از طریق سایت های اینترنتی در ارتباط باشید . تا با بهترین قیمت های ممکنه نسبت به نمونه های موجود در بازار خریدی خود را انجام دهید.

موتور سمپاش فرغونی قیمت

قیمت فروش سمپاش فرغونی ۱۰۰ لیتری

 قیمت فروش این کالا با توجه به بعضی از تجهیزات آن ، از جمله ، قدرت موتور، مخزن، و بعضی موارد دیگر کاملا عوض می شود . این مدل سمپاش  را می توان یکی از پر استفاده ترین سمپاش ها معرفی نمود .

موتور سمپاش فرغونی قیمت

سمپاش فرغونی ۱۰۰ لیتری

 این مدل از سمپاش با قابلیت هایی که در نوع پاشش ، نازل دستی ، شیلنگ  دارد، توانسته نیازهای خیلی از مرکز های پرورش قارچ ، مزرعه های کشاورزی ، گلخانه ها، مرغ داری ها ، دامداری ها، جنگل داری و . . . پاسخ گو باشد . و در خیلی از مراکز برای سم پاشی ، یا شست و شو ، قابلیت های زیادی نشان داده است.

همین طور  این مدل سمپاش فرغونی قابلیت نصب کردن همزن ، شیلنگ جمع کن را داراست.

موتور سمپاش فرغونی قیمت

فروش موتور سمپاش فرغونی دست دوم

فروش سمپاش فرغونی با مخزن هایی از جنس پلی اتیلن در حجم های گوناگون ، نوع کاربرد ، قدرت موتور ، تولید کشور های پر قدرت ، به شکل دست دو و یا نو برای متقاضیان در بازار در دسترس است . در خانواده بزرگ سمپاش ها این نمونه از دستگاه قابلیت این را دارا می باشد که نمونه های مختلفی از موتور ها را بر روی آن تست شود. برای اینکه بتوان با نمونه های متنوع از پمپ های این دستگاه آشنا شد، می بایست با این مرکز به صورت مستقیم در ارتباط بود.

این موتور ها در نمونه دست دو آن در بازار ها باعث شده تا متقاضیان زیادی اقدام به تهیه ی این دستگاه ها کنند.

موتور سمپاش فرغونی قیمت

خرید و فروش سمپاش های فرغونی با قیمتی به صرفه

در خیلی از موارد مشاهده شده که خیلی از زارعین با این که نیاز زیادی به این دستگاه ها دارند ، ولی توان تهیه ی این دستگاه ها را ندارند . که وجود انواع گوناگون این سمپاش های دست دو در بازار منجر شده تا درصد زیادی از این اشخاص بتوانند با قیمتی خوب ، دستگاه سمپاشی را تهیه کنند .

موتور سمپاش فرغونی قیمت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما