خرید سیستم دانخوری اتوماتیک مرغ ارزان قیمت برای مرغداری

دانخوری اتوماتیک مرغداری با توجه به ابعاد سالن ها طراحی و نمونه های آن در نظر گرفته می شود. دانخوری های اتوماتیک مرغداری اغلب در نمونه و جنس های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شود. که در بین این دانخوری ها نمونه های ارزان قیمتی نیز تولید می شود که از بایت کیفیت و بازدهی تاکنون توانسته رضایت متقاضیان بسیاری را به خود جلب کند.

دانخوری اتوماتیک مرغداری

قیمت دانخوری اتوماتیک مرغ برای مینی سالن های مرغداری

دانخوری های مرغ و دیگر پرندگان اغلب در مدل های متنوعی طراحی، تولید و روانه بازار می شوند که هر کدام از نمونه های تولید شده مزیت های خاص خود را دارا می باشد و با توجه به نوع پرورش نیز دانخوری مورد نظر را می بایست انتخاب کرد. در ادامه همین مطلب به نمونه هایی از آن اشاره خواهیم داشت تا به صورت کلی بتوان این سیستم را در ذهن داشت تا نمونه خاصی را بتوان در آن جست و جو کرد.

  1. سیستم دانخوری یک روزه برای پرندگان و مرغ های گوشتی 2
  2. سیستم دانخوری به صورت بشقابی برای مرغ های گوشتی 3 – 4
  3. سیستم دانخوری تمام اتوماتیک nfs  5- 6

نمونه هایی که در بالا به آنها اشاره شد هر یک مزیت های خاصی را به خود اختصاص داده است،

دانخوری اتوماتیک مرغداری

سیستم دانخوری یکروزه

این سیستم برای مرغ های گوشتی این قابلیت را دارا می باشد که برای جوجه های یک روزه نیز سیستم اتوماتیک را به کار گرفت که این کار سبب کاهش استرس، کاهش آلودگی، کاهش تلفات می شود که از همه مهمتر اینکه استفاده از آن آسان می باشد.

سیستم دانخوری بشقابی

این حالت از دانخوری از جنس پلی پروپیلن می باشد که در بین نمونه های مشابه بالاترین سطح کیفی را به خود اختصاص داده است. این نمونه از بشقاب بالاترین ظرفیت را دارا می باشد که چیزی در حدود 46 تا 50 سر مرغ می باشد. از قابلیت های دیگر این بشقاب این است که لبه آن به گونه ای طراحی شده که از ریختن دان به بیرون جلوگیری به عمل می آید و در حالتی دیگر اینکه این لبه به سینه یا گردن مرغ هیچ آسیبی وارد نمی کند. این بشقاب قابلیت آن را دارا می باشد که در چهار حالت مختلف دان آن تنظیم شود که تمامی این موارد با توجه به سن مرغ مشخص می شود. و همچنین قابلیت های خاص دیگر نیز دارا می باشد که در بحث های بعدی به آن اشاراتی خواهیم کرد.

دانخوری اتوماتیک مرغداری

و از همه مهمتر اینکه این نمونه از بشقاب ها دارای ضمانت بی قید و شرط می باشند.

سیستم دانخوری nfs

این سیستم نیز در بیشتر موارد قابلیت های نمونه های بالا را دارا می باشد. و در حالت های دیگر اینکه این قابلیت را دارا می باشد که بر روی انواع لوله های تاج دار، لیزری، و ساده نیز نسب شود. سهولت در باز و بسته شدن کفی این نمونه بشقاب برای شست و شوی کامل بر روی خط. ضمنا این نمونه از بشقاب به گونه ای طراحی شده است که بتوان در سنین پائین نیز از آن بهره کافی را برد.

دانخوری اتوماتیک مرغداری

خرید و فروش انواع مختلف دانخوری اتوماتیک بلدرچین و بوقلمون

خرید و فروش نمونه های مختلف و متنوع دانخوری برای پرندگانی از قبیل بوقلمون و بلدرچین در بازار با چالش هایی همراه بوده. به این دلیل که برخی از سالن داران با بی آگاهی اقدام به خرید نمونه هایی از این دانخوری ها را می کنند که در زمان بهره وری مشکلاتی را نیز با خود به همراه دارد. به همین منظور می بایست نمونه هایی را در نظر گرفته و خریداری شود که قابلیت هایی از قبیل کاهش پرت شدن دان از بشقاب به بیرون، قابلیت جدا شدن حلقه از دور بشقاب برای زمانی که طیور در سنین پائین هستند، و تنظیم حالت دان برای سنین مختلف را دارا باشد که تمامی موارد ذکر شده سبب می شود تا بازتاب پرورشی خاصی را به نسبت دیگر سالن ها داشته باشیم.

دانخوری اتوماتیک مرغداری

بهترین قیمت دانخوری بشقابی اتوماتیک مرغ را از کجا بدست آوریم

دانخوری های بشقابی و یا دیگر نمونه ها در بازار با قیمت های متفاوتی موجود می باشد. و کسی که در حال راه اندازی مجموعه خود می باشد اگر نیاز خود را در این بازار ها تامین سازد بدون شک با قیمت های بالایی رو به رو خواهد شد. به همین منظور می بایست با کارخانه اصلی و سازنده این تجهیزات ارتباط مستقیم را برقرار سازد و با حذف تمامی واسطه ها و دلالان سودجو نمونه های مورد نظر را با قیمتی کاملا مناسب خریداری کند. در این راستا شرکت های بزرگی در حال خدمت رسانی می باشند که از جمله آنها می توان به مجموعه بزرگ کشت و صنعت بردیا اشاره داشت، که کار طراحی ، نولید و تجهیز سالن های مرغداری را از صفر تا صد بر عهده می گیرد و به بهترین شکل ممکن و با قیمتی کاملا مناسب به مشتری تحویل می دهد.

دانخوری اتوماتیک مرغداری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما