فروش سمپاش فرغونی 100 لیتری دست دوم و نو

فروش سمپاش فرغونی با مخزن های پلی اتیلن 100 لیتری، و بالاتر در نمونه های دست دوم و نو در بازار جهت سهولت هرچه بیشتر زارعین در زمان پاشش مزارع، یا باغات، موجود می باشد. فروش انواع مختلف این سمپاش با موتورهای ایتالیایی، و ترک، سبب گرایش متقاضیان زیادی به این نمونه از دستگاه سمپاش شده است.

 

فروش موتور سمپاش فرغونی دست دوم به چه شکل می باشد

فروش این نمونه از سمپاش به عنوان یک گزینه مناسب برای سمپاشی، و یا محلول پاشی، در اغلب باغات متراکم و یا میوه، گلخانه، مراکز دامداری، و بسیاری از مرغداریها صورت می پذیرد. و در بسیاری از مناطق کوهستانی، و یا صعب العبور کاربرد بسیاری به نسبت دیگر نمونه ها دارد. آن هم به دلیل حمل و نقل راحتی که این دستگاه دارد.

حال در برخی از موارد موتور این دستگاه کشش مورد نظر را دارا نمی باشد و یا بعد از گذشت زمان با مشکل مواجع می شود. در این باره امکان تهیه موتور قوی تر و یا با همان قدرت از طریق کارخانه مرجع امکان پذیر می باشد. و گاهآ این خرید در قالب موتور دست دوم می باشد.

خرید سمپاش

 

قیمت انواع سمپاش فرغونی 100 لیتری برقی را از کجا بدست آوریم

سمپاش های فرغونی به دلیل داشتن چرخ می توان به راحتی در بین درختان حرکت کرد. این نمونه سمپاش دارای یک مخزن 100 لیتری بر روی شاسی بوده. می توان گفت این نمونه سمپاش جزو پر مصرف ترین مدل موتوری چرخدار می باشد. که با توجه به نوع موتور، و اصلی بودن آن قیمتش مشخص می شود.

به طور کلی سمپاش های فرغونی با دو مدل بنزینی، و برقی در بازار موجود می باشد.

  • دارای موتورهایی با دور پایین بوده که عمل کاهش اصطحکاک در موتور و افزایش قدرت را نیز به همراه دارد.
  • مجهز به پمپ پیستونی بوده.
  • دارای مخزن پلی اتیلن می باشد که در برابر سموم شیمیایی کاملا مقاوم می باشد.
  • دارای سیستم شیلنگ جمع کن بوده.

 

خرید اینترنتی سمپاش فرغونی راهکار جدید و به‌روز جهت صرفه‌جویی در وقت است. با این روش محصول با قیمت مناسب به دلیل حذف واسطه‌ها به دست خریدار واقعی خواهد رسید.

خرید سمپاش

سمپاش فرغونی

سمپاش های فرغونی همانطور که از نامش مشخص است، شاسی آن بصورت فرغونی شکل است و مخزن بر روی ان قرار گرفته می شود.
این نوع سمپاش برای مزارع و باغ هایی که وسعت آنها کم است بیشترین کاربرد را نیز دارد.
از این رو کسانی که باغ های خانگی دارند، می توانند از دستگاه سمپاش فرغونی برای سمپاشی درختان خود استفاده کنند. سمپاش فرغونی در دونوع بنزینی و برقی عرضه می شود که مدل بنزینی آن برای استفاده کسانی که در باغ خود برق ندارند قابل استفاده است.
اما عزیزانی که در در باغ یا زمین خود از برق شهری برخوردار هستند، سمپاش برقی بهترین گزینه محلول پاشی برای محلول پاشی می باشد.

خرید سمپاش

مشخصات سمپاش فرغونی

سمپاش فرغونی دارای پمپ، موتو، یک حلقه شیلنگ و یک دسته لانس برای محلول پاشی است.
سمپاش های فرغونی، طول پاشش هر کدام از آنها به ۸ متر میرسد.
اما با تنظیم فشار شکن و لانسی که بر روی سمپاش ها قرار گرفته است، طول پاشش تا حدود ۱۱ متر هم می رسد.
میزان محلول پاشی بین ۱۰ الی ۲۰ در دقیقه است.
یکی از ویژگی‌های مثبت سمپاش های فرغونی این است که شاسی آن به طوری طراحی شده است، که کاربر می تواند از دسته آن برای حمل و نقل راحت تر استفاده کنند.

قیمت سمپاش فرغونی

سمپاش فرغونی همانطور که گفتیم دارای پمپ و موتور هستند.
اما امکان اینکه پمپ و موتور ساخت کشورهای دیگری، بر روی آن نصب شود، نیز هست.
به طور مثال بر روی سمپاش 100 لیتری میشود که روی آن از پمپ یا موتور ژاپنی و یا پم و موتورتایوانی نیز مونتاژ کرد.
در این حالت هرکدام از این نوع سمپاش آن از قیمت های متفاوتی نیز برخوردار است.
اما نکته ی مهمی که قابل توجه است، که تمامی اجزای سمپاش باید با یکدیگر نیز همخوانی داشته باشند.

خرید سمپاش

قیمت سمپاش فرغونی+خریدوفروش

سمپاش فرغونی به دلیل اینکه، یکی از پرکاربردترین سمپاش ها در بین مصرف کنندگان می باشد، فروش آن به وفور در فروشگاه های عرضه ادوات کشاورزی ارائه می شود.
شرکت بردیاصنعت، یک مجموعه پیشرو در عرضه ادوات کشاورزی می باشد، که این نوع سمپاش را هم به صورت عمده و هم جزئی ارائه می دهد.

خرید سمپاش

دو سوال درباره سمپاش فرغونی

1_مخزن های بکار رفته در سمپاش فرغونی چند لیتری می باشد؟
100 و 200 لیتری
2_ شیلنگ همراه با سمپاش چند متر می باشد؟
50 متر

 

تفاوت و قیمت سمپاش فرغونی بنزینی با نمونه برقی

این نوع سمپاش به دلیل داشتن چرخ، مخزن، پمپ و شلنگ بلند امکان جابه‌جایی آسان را دارد. بنابراین می‌توان در مکان­های مختلف از آن استفاده نمود. این محصول دارای ظرفیت‌های مختلف مخزنی جهت مصارف گوناگون می‌باشد.

این مدل سمپاش امکان استفاده در مصارف کشاورزی، باغداری، دامداری و مرغ­داری را داراست. بنابراین با تعیین نیازها می‌توان نسبت به انتخاب دستگاه مناسب اقدام نمود.

دستگاه مذکور در دو حالت بنزینی و برقی تولید شده است که هر یک شرایط خاص خود را دارا می باشد. اما در کل نحوه کارکرد و بازدهی در هر دو به یک صورت بوده. ولی برخی از خریداران که در دسترس خود برق را دارند می توانند از نمونه برقی آن استفاده کرده، و بیشترین منفعت را از آن ببرند.

فروش سمپاش فرغونی

خرید و فروش اینترنتی سمپاش فرغونی دست دوم چگونه است

این نوع خرید با پیشرفت فنّاوری به جایگزینی مناسب برای روش‌های سنتی و قدیمی خرید تبدیل شده است. این نوع خرید برخط و آنلاین بوده و امکان مقایسه محصولات مختلف را برای خریدار فراهم می‌نماید. در خرید اینترنتی نیاز است قبل از خرید، از صحت سایت فروش محصول اطمینان حاصل نمود.

داشتن نماد الکترونیکی و وجود درگاه بانکی صحیح از ضروریات یک خرید اینترنتی مطمئن می‌باشد. از مزایای این نوع خرید می‌توان به کاهش رفت و آمد، عدم نیاز به حمل کالا، تحویل کالا در محل اعام شده و معرفی کالا به صورت کامل در سایت اشاره می‌نمود.

البته این نوع خرید دارای معایبی نیز می­باشد. از مهم­ترین معایب این نوع خرید می‌توان به عدم لمس مستقیم محصول، کلاه‌برداری و عدم تناسب کالا با پول پرداختی می‌باشد.

فروش سمپاش فرغونی

قیمت خرید اینترنتی سمپاش فرغونی 200 لیتری به صورت آنلاین

برای خرید سمپاش فرغونی 200 لیتری به صورت اینترنتی می توان با مراجعه به سایت‌های معتبر و دارای نماد، محصول مورد نظر را انتخاب، سفارش و جنس درخواستی را در محل تحویل گرفت. در خرید اینترنتی با توجه به عدم لمس محصول، نیاز است از تناسب جنس خریداری شده با قیمت تعیین شده با استعلام قیمت در بازار اطمینان حاصل نمود.

پرداخت هزینه محصول به دو صورت آنلاین و حضوری انجام شده که توصیه می‌گردد از روش دوم برای خرید بعد از رؤیت و اطمینان از سلامتی محصول نسبت به پرداخت هزینه اقدام گردد. در گذشته اغلب یا به نوعی درصد بالایی از متقاضیان برای خرید دستگاه مورد نظر می بایست به صورت حضوری در محل فروش حضور پیدا کرده و نمونه مورد نظر را بررسی و سپس خریداری می کردند، اما در حال حاظر و با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیاز به این کار نیست و به صورت آنلاین می توان دستگاه مورد نظر را دیده و از سالمی آن مطلع شده و سپس خریداری را انجام داد.

فروش سمپاش فرغونی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما