قیمت درب کارخانه سمپاش فرغونی موتوری برای صادرات

کارخانه تولیدکننده سمپاش فرغونی ۱۰۰ لیتری نمونه های متنوعی از این دستگاه ها را تولید و برای صادرات به بازار های جهانی عرضه داشته است. با خرید از این کارخانجات تولیدی قیمتی کاملا متفاوت، و نمونه خاصی را در اختیار خواهید گرفت. چرا که این تولیدی ها سمپاش های متنوعی را در جهت پخش یکنواخت سم در محیط‌های باغی و مزارع با هدف افزایش راندمان و کاهش مصرف مواد، تولید و به بازار عرضه کرده است.

سمپاش فرغونی موتوری

سم و سمپاش

سم ماده ای است با منشأ گیاهی یا شیمیایی که با نفوذ در بدن موجود زنده سبب از کار افتادن اعمال حیایی و مرگ آن می‌گردد. سمپاش وسیله‌ای برای پخش یکنواخت و مؤثر مواد شیمیایی یا ارگانیک در اراضی کاربری‌، دامداری­ها، باغات میوه و… جهت صرفه‌جویی و بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی است.

سمپاش فرغونی موتوری

سمپاش فرغونی موتوری ۱۰۰ لیتری

سمپاش فرغونی موتوری به دلیل شباهت به فرغون (قرار گرفتن بر روی سه چرخ) در سمپاشی باغ‌ها و مزارع مورد استفاده قرار می‌گردد. این نوع سمپاش گنجایش 100 و 200 لیتر سم در داخل مخزن خود را دارد. از مزایای آن می‌توان به کاهش حجم مواد مصرفی، افزایش راندمان و یکنواختی در پاشش و پخش سم اشاره نمود.

سمپاش فرغونی موتوری

کارخانه تولید کننده سمپاش فرغونی 100 لیتری

این کارخانه‌ها نسبت به تولید سمپاش در سایز، اندازه و شکل‌های مختلف بنا بر نیاز مشتری و بازار اقدام می‌نمایند. آن‌ها با تولید محصولات متنوع جهت نیل به هدف تعریف شده یعنی جلب رضایت مصرف‌کننده و کسب بازار فروش بیشتر و وسیع‌تر در داخل و خارج از کشور قدم برمی‌دارند.

اولویت اول آن‌ها تولید محصول با کیفیت و بادوام و ایمن با قیمت مناسب جهت رقابت با عرضه‌کنندگان خارجی می‌باشد. اولویت دوم تأمین وسایل مورد نیاز کشاورزی و کمک به توسعه و  رونق این صنعت می‌باشد.

بنابراین تمام تلاش برنامه‌ریزان در این صنعت، در درجه اول معطوف به برآورده کردن و محقق ساختن این دو اولویت می‌باشد. کارخانه‌های تولیدکننده جهت جلب مشتری اقدام به راه‌اندازی سایت‌های فروش و خرید برخط محصول نموده که سبب حذف واسطه‌ها و کاهش قیمت به دلیل عرضه مستقیم شده است.

سمپاش فرغونی موتوری

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما