قیمت فروش سمپاش فرغونی 100 لیتری

قیمت فروش سمپاش فرغونی با توجه به برخی تجهیزات مهم آن، از قبیل، قدرت موتور، مخزن، شاسی، و برخی موارد مهم دیگر کاملا تغییر میکند. سمپاش فرغونی را میتوان یکی از پر کاربرد ترین سمپاش ها معرفی کرد. و نرمال ترین سایز آن سمپاش فرغونی با مخزن 100 لیتری می باشد، که در مصارف باغات، مزارع، گلخانه، و امثال اینها قابل استفاده بوده، و قیمت آن در زمان فروش، با توجه به کشور سازنده آن کم، یا زیاد می شود.

قیمت فروش سمپاش

قیمت فروش سمپاش :

قیمت فروش سمپاش، همانطور که به آن اشاره کردیم با توجه به اجزاء به کار رفته در آن تغییر می کند. در بسیاری از موارد، زارعین با توجه به نیاز خود، اقدام به تغییر لوازم آن می کنند. و سبب می شود تا قیمت کاملا متغییر شود. که این تغییرات شامل افزایش قدرت موتور، کم، یا زیاد کردن حجم مخزن، و موارد دیگر می باشد. حال اگر با مرکز فروش اصلی این دستگاه ها ارتباط برقرار شود، و خرید از آنجا صورت پذیرد، قیمت دستگاه سمپاش تا حد چشم گیری کاهش می یابد. به این دلیل که تمامی واسته ها در این معامله کنار گذاشته می شود. و با قیمت اصلی این سمپاش رو به رو خواهیم شد.

قیمت فروش سمپاش

سمپاش فرغونی 100 لیتری :

این نمونه از سمپاش با قابلیت هایی که در حمل و نوع پاشش، نازل دستی، و شیلنگ، دارد، توانسته است نیازهای بسیاری از مراکز پرورش قارچ، مزارع کشاورزی، گلخانه ها، مرغداری ها، مراکز دامداری، مراکز جنگلداری، و برخی موارد از این قبیل را پاسخگو باشد. و در بسیاری از مراکز شهری جهت سمپاشی، یا شستشو، قابلیت های بسیاری از خود نشان داده است.

قیمت فروش سمپاش

همچنین سمپاش 100 لیتری فرغونی قابلیت نصب همزن، شیلنگ جمع کن را نیز دارا می باشد.

فروش سمپاش :

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید، فروش، و یا سمپاشی و اصول انتخاب بهترین سمپاش، می بایست با مدیران فروش مجموعه بزرگ بردیا ترید، از طریق سایت های اینترنتی ارتباط برقرار کرد.

منبع : بردیا ترید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما