خرید ارزان قیمت انواع دانخوری و لوازم جانبی مرغداری

خرید دانخوری مرغداری به صورت کاملا ارزان قیمت را می توان از طریق ارتباط گرفتن با مدیران فروش این مجموعه تهیه کرد. و جدا از سیستم دانخوری در انواع مختلف، می توان لوازم جانبی و دیگر ملزومات از قبیل آبخوری ، قفس و دیگر متعلقات را نیز از طریق این مجموعه در اختیار گرفت.

خرید دانخوری مرغداری

انواع دانخوری مرغداری

به صورت کلی دانخوری در انواع مختلف و متفاوتی تولید می شود، به این دلیل که هر یک از نمونه هاغی دانخوری تولید شده کارآیی خاص خود را دارا می باشد. برخی از این دانخوری ها با توجه به سن کم طیور تولید می شود تا در زمانی که جوجه قادر به تحرک بسیار نیست بتواند از آن تغذیه کند و در داخل آن نیفتد. و در حالت های دیگر که همگی با توجه به سن پرنده تنظیم می شود. در ادامه به تعدادی از این دانخوری هخا اشاره می کنیم که بیشترین کارآیی را در سالن های مرغداری دارا می باشند و در بین سالن دارانم بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده اند.

  1.  دانخوری‌های دستی مدور
  2.  دانخوری های بشکه‌ای یا همان (استوانه ای)
  3.  دانخوری‌های ناودانی یا دستی
  4.  دانخوری‌های تمام اتوماتیک
  5.  دانخوری‌های تمام اتوماتیک ناودانی زنجیری
  6.  دانخوری‌های حلزونی یا لوله‌ای بشقابی

خرید دانخوری مرغداری

قیمت درب کارخانه دانخوری اتوماتیک و سطلی مرغ

دانخوری های سطلی و اتوماتیک از جمله نمونه هایی هستند که در یک دهه اخیر بیشترین متقاضی را در بین مصرف کنندگان یا خریداران تجهیزات مرغداری به خود اختصاص داده است. حال اگر متقاضیان محترم به صورت مستقیم و بدون ارتباط گرفتن با واسطه ها با کارخانه به مذاکره بنشینند، بدون شک با اختلاف 20 تا 30 درصدی می توانند نمونه های مورد پسند خود را دریافت کنند.

برای مثال دانخوری اتومات بشقابی در بازار چیزی در حدود متری 70000 تا 80000 هزار تومان می باشد، که این سیستم را می توان از کارخانه با متری در حدود 60000 تا 65000 هزار تومان دریافت کرد. برای یک سالن که مقدار پرورش مرغ آن به بالای 50000 هزار می باشد این رقم کمک خمبی می تواند باشد برای تهیه دیگر تجهیزات مورد نیاز. و اگر برای سالن های بالای 200000 هزار سر مرغ در نظر گرفته شود، به نوبه خود رقم بالایی را در بر خواهد گرفت.

خرید دانخوری مرغداری

بهترین دانخوری بشقابی مرغداری را از کجا خریداری کنیم

در گذشته انواع مختلف دانخوری و دیگر تجهیزات مرغداری در کشور های دیگر تولید و به بازار ما عرضه می شد، این به نوبه خود سبب می شد تا گذینه های کمی برای انتخاب وجود داشته باشد. اما امروزه در اغلب شهر های کشور از جمله شهر های شمالی کارخانجاتی در خصوص تولید این تجهیزات وجود دارد که نمونه های متفاوتی از این لوازم را در بازار عرضه کرده اند. که در راستای سالن و مکان پرورش می توان تجهیزات و ملزومات خاص آن را تهیه کرد.

حال این سوال پیش آمده که دانخوری مورد نیاز خود را از کجا تهیه کنیم؟ پاسخ یه این سوال این است که قبل از خریداری، می بایست با متخصص طراح در زمینه سالن های مرغداری بزرگ و یا مینی سالن ها ارتباط برقرا کرد تا طرحی مناسب برای سالن ما در نظر گرفته شود. و سپس نمونه مورد نظر و تائید شده این مشاور را خریداری و در مجموعه خود به کار گرفت.

بهترین دانخوری بشقابی مرغداری را از کجا خریداری کنیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما