سمپاش اتومایزر باغی کششی (توربین باغی) 2000 لیتری؛ فن گرد

سمپاش اتومایزرباغی کششی ( توربین باغی ) 2000 لیتری؛ فن گرد، از جمله سمپاش های تمام اتوماتیک و شناخه شده در باغداری می‌باشد، در این صفحه به نحوه خرید تسهیلاتی این دستگاه بزرگ سمپاشی خواهیم پرداخت.

عرضه و پخش سمپاش اتومایزر باغی (توربینی)

سمپاش اتومایزر باغی با استفاده از یک توربین برقی کار می‌کند که هوا را مکش کرده و محلول سمپاشی را از مخزن به صرف نازل ها انتقال می‌دهد و سم از طریق نازل‌ها به صورت پراکنده پاشش می‌شود.

این سمپاش با توربین کار می‌کند و برای شروع به کار از قدرت موتور و پمپ استفاده کرده و از طریق نازل های استیل که به صورن دایره وار دور فن گرد گماشته شده اند، سمپاشی و محلول پاشی را انجام می‌دهد.

قدرت پاشش این دستگاه بسیار بالاست و جالبترین نکته در مورد این سمپاش اتومایزر این است که مقدار پاشش از طریق نازل ها قابل تنظیم است و با توجه به قد درختان نازل های قسمت پایین قطهع یا وصل می‌شوند.

این سایت مرکز عرضه و پخش سمپاش اتومایزر باغی توربینی است.

سمپاش باغی

ارسال سریع سمپاش اتومایزر باغی 2000 لیتری + قیمت عالی

 با توجه به اینکه سمپاش های بزرگ اتومایزر باغی 2000 لیتری از وزن سنگینی برخورداربوده و قطعات به کار رفته در آنها حساس و متنوع هستند، این شرکت برای ارسال بار به مشتری هیچ مشکلی ندارد و دستگاه بعد از سرهم شدن و آمادگی کامل، قطعات آن به مقصد مورد نظر، ارسال می‌شود، میتوانید فیلم های ارسال بار به مشتریان این شرکت را از مشاورین ما دریافت کنید.

نحوه خرید و ارسال بار به این صورت خواهد بود که بعد از انتخاب سمپاش توسط مشتری، مقداری از هزینه خرید، توسط مشتری به کارخانه بیعانه داده می‌شود تا قطعات دستگاه ازطرف کارخانه تهیه شود چند روزی طول می‌کشد.

زمانی که تمام دستگاه آماده شد، هزینه کامل پرداخت می‌شود و از طریق باربری ارسال خواهد شد و شرکت تا رسیدن بار به دست مشتری پیگیر کار ایشان خواهد بود.

از زمان خرید تا تحویل سمپاش اتومایزر باغی 2000 لیتری حدود یک ماه طول می‌کشد.

برای خرید این دستگاه پر کاربرد در باغداری، با قیمت عالی با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

با ارسال عکس و فیلم دستگاه، از طریق شبکه های مجازی توسط شرکت، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سمپاش توربین باغی

خرید تسهیلاتی سمپاش اتومایزر باغی کششی

شرکت بردیا صنعت زیر نظر سازمان مکانیزاسیون جهاد کشاورزی، می‌تواند به مشتریان برای گرفتن وام خرید سمپاش اتومایزر باغی کششی خدمات برساند.

در صورت اقدام به خرید مشتری، با ارئه پیش فاکتور از طرف کارخانه، مشتری می‌تواند با رجوع به ساختمان جهاد شهر خود، اقدام به گرفتن وام جهت خرید سمپاش خود کند.

برای کسب اطلاعات بیشتراز خرید تسهیلاتی، با مدیریت این شرکت تماس بگیرید.

سمپاش توربین باغی

پاسخ به دو سؤال در مورد سمپاش اتومایزر باغی

1-آیا سمپاش اتومایزر دارای تنظیمات در قدرت و نوع پاشش می‌باشد؟

بله! این سمپاش ها به سمپاش هوشمند هم مشهورند، دارای سنسور هوشمند است که در صورت نیاز، پاشش محلول از نازل ها را کم و زیاد می‌کند.

2.تعداد نازل های سمپاش اتومایزر باغی چند عدد می‌باشد،آیا تعداد قابل تغییر است؟

اگر فن 900 باشد، 16 نازل و اگر فن800 باشد، 14 عدد نازل ایتالیایی برنجی ضد چکه و پاشش بسیار نرم و یکنواخت سم و محلول است، بله هم قابل تغییر است و هم قابل تنظیم.

4

  1. فن گرد 85 سانت رو جداگانه از شما خرید کردم و بر روی سمپاشم نصب کردم، از مشاوره های مهندس فنی راضیم که باعث شد، فن مناسب تهیه کنم

  2. فن گردی که روی سمپاش هست، اگر تعداد نازل بیشتر بشه، قدرت پاشش تغییری نمیکنه ولی قدرت بالایی داره

  3. جنس پره ها از استیل هست، زنگ نمیزنه، چون من دائما دارم محلول پاشی میکنم و این خیلی مزیت خوبی هست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما