سمپاش کششی 1000 لیتری توربین باغی با پمپ 90 ایتالیا

سمپاش کششی 1000 لیتری توربین باغی جهت بالا بردن سرعت سمپاشی و محلول پاشی در باغداری و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرند، جهت آشنایی با انواع سمپاش 1000 لیتری ودریافت شماره تماس نمایندگی‌ها برای تهیه  قطعات آن، ادامه مطالب را دنبال بفرمایید.

سمپاش کششی

اطلاع رسانی قیمت سمپاش کششی 1000 لیتری لانس دار

سمپاش 1000 لیتری لانس دارسیستمی است که به تراکتور وصل شده ودر دونوع سوار شونده وکششی ساخته شده است.

این سیستم از مخزن، شاسی که بر روی دوچرخ سوار است وبه تراکتور وصل شده، شلنگ، لانس و نازل تشکیل شده است که تمام قطعات آن یکجا و مجزا، در این شرکت عرضه می‌شود.

سمپاش کششی 1000 لیتری لانس دار، قابلیت سمپاشی مزارع وسیع و باغ‌های بزرگ با درختان بلند را دارد، امکان استفاده از دو شلنگ همزمان، کار سمپاشی و محلول پاشی را برای کشاورزان، در مدت زمان کم به پایان می‌رساند.

قیمت این سمپاش با توجه به نوع مخزن(فلزی یا پلی اتیلن)، نوع، نمره و چند لایه بودن شلنگ( کره ای، چینی و ایرانی)، نوع چرخ،  پمپ سمپاش و… بستگی دارد که هنگام خرید کارشناسان شرکت این اطلاعات را در اختیار خریداران می‌گذارند.

سمپاش کششی

سمپاش کششی 1000 لیتری تراکتوری + اجزا و قطعات یدکی

سمپاش کششی 1000 لیتری تراکتوری در انواع مختلف بومدار و توربینی ساخته شده است که از سمپاش‌های توربینی بیشتر برای محلول پاشی و سمپاشی درختان استفاده می‌شود.

انواع سمپاش کششی 1000 لیتری؛

  • ** لانس دار
  • **توربین زراعی
  • ** توربین باغی
  • **بومدار
  • **اتومایزر

تمام اجزاء و قطعات یدکی درجه یک وبا کیفیت مربوط به این سمپاش‌ها در این مجموعه به طور کامل وجود دارد و به تمام نقاط ایران و خارج از ایران ارسال می‌شود.

سمپاش کششی

سمپاش کششی تراکتوری دوچرخ + قیمت درب کارخانه

همانطور که قبلا اشاره شد سمپاش‌های کششی روی شاسی قرار گرفته اند و شاسی روی دوچرخ پلاستیکی فشرده در حرکت است، دو چرخ آهنی یدکی نیز برای این سمپاش‌ها تعبیه شده تا در ناهمواری‌ها و زمین‌های نامسطح نیز  قابلیت کاربری داشته باشند.

کارخانه، طبق نیاز متقاضی سمپاش کششی تراکتوری با تمام امکانات (ووسایل کمک‎‌های اولیه و ابزار مخصوص به عنوان هدیه) وقطعات یدکی از جمله چرخ آهنی، را برای مصرف کنندگان در نظر گرفته است.

این سیستم سمپاشی، از طریق این سایت مستقیم از درب کارخانه توزیع شده وبا قیمت مناسب به بازار عرضه می‌شود.

سمپاش کششی

سمپاش کششی توربینی با کمترین قیمت بازار

از آنجا که سمپاش‌های کششی توربینی جزء سیستم‌های اتوماتیک وپیشرفته محسوب می‌شوند از قیمت بالاتری نیز برخوردارند، البته تمام مجهزات این سمپاش‌ها از مرغوب‌ترین قطعات ایرانی،ایتالیایی یا ترک ساخته شده است.

کشاورزان و باغدارانی که اراضی و باغات وسیعی را سمپاشی می‌کنند به فکر تهیه این سیستم می‌افتند.

با تهیه سمپاش کششی توربینی از مراکز فروش بی واسطه، می‌توان این سیستم را با قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به بازار خریداری کرد تا درهزینه خرید صرفه جویی شود.

کارشناسان فنی و مشاوران فروش این مجموعه در ارائه خدمات واطلاعات به مشتریان، هر روز از ساعت 10 صبح تا 6  بعد از ظهرجوابگوی تماس مشتریان خواهند بود.

 

10

  1. مخزن های پلی اتیلن، بهترین نمونه هتی مخزن هستن که جنس مقاومی دارن. به زودی خراب نمیشن

  2. نازل هایی که روی بوم سمپاش نصب میشه، جنس خوب و سرامیکی داره، دچار خرابی نمیشه

  3. بوم سمپاش پاشش عالی داره، متراژ بلندی هم داره و بسیار مناسب برای مزارع وسیع هست

  4. سمپاش 1000 لیتری کیفیت عالی داره، و من از خریدم خیلی راضیم، خسته نباشید به مجموعه بردیاصنعت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما