کانال فروش به روز ترین تجهیزات مرغداری مرغ گوشتی در اصفهان

تجهیزات مرغ گوشتی در طرح هخای مختلف و به روز ترین نمونه ها که تولید شده در استان های اصفهان / شیراز / قزوین و امسال اینها می باشند، را می توان از طریق کانال های فروش این مجموعه ها به صورت مستقیم خریداری کرد.

انواع و به روزترین تجهیزات و لوازم مرغداری را تولیدی های زیادی در کشورمان تولید میکنند. کانال ها و سایت هایی نمایندگی فروش این تجهیزات را دارند که با بهترین قیمت ارائه دهنده ی این لوازم هستند. مرغداری ها برای ایجاد شرایط منایب رشد و پرورش و تخم گذاری مرغ ها به لوازم و تجهیزاتی نیاز دارند. در این مطلب با این تجهیزات آشنا میشویم.

تجهیزات مرغ گوشتی

انواع دانخوری و ضرورت آن

میزان تغذیه و مصرف خوراکی ارتباط مستقیم با پرورش و رشد مرغ دارد.بنابر این همواره مرغداری ها هزینه ی زیادی را صرف تغذیه ی مرغ ها میکنند. پس استفاده از روشی برای تغذیه ی مرغ ها که به خوبی دانه ها را بین تمامی مرغ ها بپراکند و همچنین از هدر رفت دانه جلوگیری کند بسیار مهم است.

به طور کلی دانه خوری ها دو نوع هستند:

  • اولیه که برای روز های ابتدایی به دنیا آمدن جوجه ها استفاده میشود
  • ثانویه که تا پایان زندگی مرغ ها قابل استفاده است

خود دانه خوری ثانویه دارای انواع دستی ناودانی، دستی سطلی و انواع اتوماتیک مانند ناودانی زنجیره ای و بشقابی میباشد و در کنار سبد حمل مرغ کشته مورد استفاده می باشند.

تجهیزات مرغ گوشتی

انواع آبخوری مرغداری

آبخوری های مورد استفاده در مرغداری ها دارای انواع اتوماتیک قطره ای، اتوماتیک فنجانی، اتوماتیک سیفونی و دستی کله قندی میباشد. هر یک از این نمونه های آبخوری شرایط و محیط خاصی را برای خود می طلبد.

تجهیزات مرغ گوشتی

دیگر تجهیزات مورد استفاده در مرغداری

سیستم های سرمایشی و گرمایشی، رطوبت سنج، دماسنج، تایمر، لانه های تخمگذاری و سطل و جارو و بیل از دیگر تجهیزات مورد استفاده در مرغداری ها هستند. البته نمونه های ذکر شده در بالا اگر از بهترین جنس باشند بازدهی خوبی را در سالن های مرغداری میتوان از آنها انتظار داشت.

تجهیزات مرغ گوشتی

تجهیزات مرغداری داخلی

تمامی تجهیزات مرغداری از پیشرفته ترین تا سبد مرغی دست دوم نام برده شده را شرکت های داخلی تولید و روانه ی بازار میکند و خرید آن ها از نمایندگی این شرکت ها به صرفه و مطمئن خواهد بود.

این نمایندگی ها هم به صورت آنلاین محصولات خود را از طریق سایت های اینترنتی و هم به روش معمول در فروشگاه ها به فروش میرسانند.

تجهیزات مرغ گوشتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما