مرکز فروش کلی و جزئی پد سلولزی انواع کولرهای آبی

بهره بردن پدهای سلولزی به جای پوشال ها در انواع کولر های آبی دارای مزایای زیادی است. مرکزهای زیادی برای فروش اینترنتی وجود دارند که به صورت کلی و جزئی این پدها را به فروش میرسانند.

پد سلولزی کولر های آبی

برتری پد سلولزی به پوشال

پد های سلولزی دارای ویژگی ایستایی هستند. این پدها به دلیل محکم بودن کاملا ایستا هستند به همین دلیل از پوشال ها دیرتر خراب میشوند. در حالی که پوشال ها را باید هر سال عوض کرد این پدها به دلیل استحکام و دیگر ویژگی ها نیازی به تعویض سالیانه ندارند.

این پدها، دارای لایه های زیاد روی هم است و به همین علت، به ذرات گرد و غبار اجازه ی ورود به محیط داخل خانه را نمیدهد. در حالی که پوشال ها فاقد این ویژگی هستند و حتی سر و صدا را به طور کامل منتقل میکنند. این پدها دارای قدرت بالایی در جذب آب هستند و باعث کاهش مصرف انرژی میشونند و باعث میشوندبرق کمتری مصرف شود.

پد سلولزی کولر های آبی

ویژگی های پد سلولزی با کیفیت

پد های سلولزی با کیفیت، زمینه ی کمتری برای تولید قارچ و باکتری دارند و میتوان گفت ضد باکتری هستند. یک پد سلولزی با کیفیت حود 3 الی 4 سال عمر میکند و در طی این مدت تمتم ویژگی های خود مانند فیلتر بودن در برابر گردوغبار، ایستایی و تقویت سرمایش را حفظ میکنند.

در پدهای با کیفیت، میزان کمتری رسوب تشکیل میشود و این رسوب تنها در لایه خارجی تشکیل میشود. البته عواملی نیز دز میزان تشکیل رسوب موثر است.

پد سلولزی کولر های آبی

عوامل موثر در میزان تشکیل رسوب

  • استفاده از آب هایی که شور هستند و دارای میزان زیادی کلر، باعث افزایش میزان رسوب گذاری میشوند.
  • تعداد دفعات خاموش و روشن کردن کولر در شدت رسوب گذاری موثر خواهد بود.
  • هر چه کولر را بیش تر روشن و خاموش کنید، رسوب بیش تری تشکیل میشود.

پد سلولزی کولر های آبی

مراکز فروش پد سلولزی کولرهای آبی

کاغذ تشکیل دهنده ی این پدها از کشور های اروپایی وارد میشو و سپس در کارخانه ها و تولیدی های داخل کشور تولید میشوند. این تولیدی ها دارای سایت های نمایندگی فروش و مراکز نمایندگی در بازار هستند که به صورت کلی و جزئی این کالا را عرضه میکنند.

پد سلولزی کولر های آبی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما