کارخانه تولید تجهیزات مرغداری و لوازم اتوماتیک مرغ گوشتی

کارخانه تولید تجهیزات مرغداری و ساخت لوازم اتوماتیک مانند، دانخوری، آبخوری، و دیگر ملزومات برای پرورش مرغ گوشتی که سبب رشد روز افزون این صنعت در بین پرورش دهندگان انواع مرغ در خاورمیانه شده است.

پیشرفت کارخانجات تولید تجهیزات مرغداری در عرصه به تکامل رساندن لوازم اتوماتیک روز دنیا به گونه ای بوده که تجهیزات ساخته شده در شرکت های قدر ایرانی به کشور های دیگر نیز صادر می گردد.

کارخانه تولید تجهیزات مرغداری

کارخانه تولید کلیه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مرغداری در یزد

کارخانجات تولید تجهیزات و لوازم مرغداری برگرفته از سیستم مهندسی بسیار قوی، سبب شده تا سیستم قدیمی و سنتی کنار گذاشته شود، و با روش های نوین ساخت تجهیزات مرغداری، پیش برد عظیمی را در کارنامه کاری خود بر جای بگذارند.

این کارخانجات هر روزه در حال ارتقاء سطح کیفی و دوامی تجهیزات خود هستند تا در زمان استفاده تا مدت ها احتیاج به تعمیرات و یا تعویض قطعات در سیستم وجود نداشته باشد که این به نوبه خود بر پایداری مجموعه می افزاید و سسب می شود تا مشتریان بسیاری با دیدن یک چنین بازدهی بیشتر راغب شوند تا با این مجموعه ها کار کنند.

کارخانه تولید تجهیزات مرغداری

از جمله تولیدات کارخانه جات معتبر در شهری مانند یزد می توان تجهیزات سرمایشی و گرمایشی آن را مورد بحث قرار داد.

به این دلیل که وجود یک چنین تجهیزاتی در صنعت مرغداری یا گلخانه و یا دیگر مراکز، در چند ابعاد مختلف برای ما مفید بوده است.

از جمله آنها می توان به این مهم اشاره داشت که با طراحی و ساخت یک چنین تجهیزاتی دیگر نیاز به واردات این دستگاه ها از کشورهای دیگر وجود ندارد که این به نوبه خود، کار را برای متقاضیان آن راحت تر می سازد.

در حالتی دیگر اینکه اگر این کارخانجات برخی از اقلام مورد نیاز را به صورت وارداتی در اختیار ما قرار دهند، کار را برای مشتری و یا مصرف کننده آن تا حد بسیار زیادی آسان کرده و افراد بیشتری راغب به ورود در این صنعت عظیم می شوند.

کارخانه تولید تجهیزات مرغداری

مدیران کارخانه جات تولید سیستم های گرمایشی و سرمایشی در شهر یزد بر این باورند که با طراحی و ساخت انواع مختلف تجهیزات کارآمد در صنعت مرغداری سبب پایداری این صنعت و گسترش آن می شوند، چرا که به واسطه وجود یک تجهیزات قوی می توان سالها دوام و پایداری را حفظ و رونق بخشید.

به همین منظور با قرار دادن مهندسین بسیار قوی در این راستا روز به روز این صنعت را گسترش داده و در بسیاری از شهر های ایران و یا کشورهای اطراف به مرحله اجرائی برسانند.

اگر سالن داری در راه اندازی مجموعه خود دچار مشکل شود می تواند به صورت مستقیم با این افراد یا کارخانه ارتباط برقرار کرده و از مشاوره های آنها نهایت بهره مندی را ببرد.

کارخانه تولید تجهیزات مرغداری

طراحی و ساخت تجهیزات اتوماتیک برای سالن مرغداری

تولید این لوازم به گونه ای می باشد که یک جوجه از زمان قرار گرفتن در سالن، تا روز بهره وری به صورت اتوماتیک تمامی نیازهایش برآورده شده، که این خود مستلزم یک ساختار و تجهیزات کار آمدی می باشد که بتواند در این مسیر به بهترین شکل ممکن بازدهی را برای ما در بر داشته باشد.

تمامی این تجهیزات و یا لوازم اتوماتیک و یا ساده در انواع مختلف  این امکان را برای ما به وجود می آورد، تا در این فرآیند بالا ترین آمار کاهش هزینه ها را نیز در بر داشته باشیم  که این خود به تنهائی بقای یک مجموعه را تا 50 درصد تضمین خواهد کرد.

چرا که به واسطه سیستم های اتوماتیک، کاهش تلفات و بروز بیماری در بین مرغ های گوشتی و تخم گذار به شدت کاهش می یابد.

کارخانه تولید تجهیزات مرغداری

شاید برخی از افراد این سوال را بپرسند که دلیل پائیین آمد این تلفات به واسطه این تجهیزات چه خواهد بود و آیا این امکان وجود دارد؟

طراحی و ساخت این تجهیزات به گونه ای می باشد که پرنده در زمان مصرف آب و دان دست رسی آسان را به هر دو داشته باشد و در ادامه هیچگونه آبی بر روی زمین نریزد که این خود از بروز بسیاری از بیماری های قارچی جلو گیری به عمل می آورد و در ادامه اینکه آب رسانی این تجهیزات به گونه ای بوده که از خیس شدن پرنده جلو گیری به عمل آید که این به نوبه خود طیور را از بروز بیماری در امان داشته و از تلفات آن جلو گیری می شود.

در حالتی دیگر اینکه اگر از سیستم قفس نیز بهره برده شود این امکام به وجود می آید تا تمامی طیور و یا مرغ ها با هم ارتباط نداشته باشند و در صورت بروز بیماری های مختلف ارتباط آنها با یکدیگر وجود ندارد و از انتقال جلوگیری به عمل آید.

در حالتی دیگر اینکه وجود مرغ ها در قفس سبب می شود تا دست رسی به آنها آسان بوده و در برخی از موارد که عمل واکسیناسیون و یا شمارش آنها الزامی می باشد به بهترین شکل ممکن می توان اجرائی کرد.

به همین منظور کارخانه تولید کننده، طراحی و ساخت تجهیزات برای سالن مرغداری را با اکیپ مهندسی خود در تمامی نقاط کشور اجرائی می کند و در صورت نیاز مشاوره دهی بسیار قوی را برای مشترکین خود در نظر می گیرد.

  کارخانه تولید تجهیزات مرغداری

تجهیزات مرغداری مورد نیاز جهت پرورش مرغ گوشتی خانگی

صنعت پرورش مرغ های گوشتی امروزه در کشورمان با سرعت بالایی در حال حرکت بوده، و تا حد بسیار زیادی رواج پیدا کرده است.

اغلب مردم برای اینکه بتوانند کسب و کاری برای خود راه اندازی کنند به این صنعت روی آورده اند  که اگر به صورت کلی به این موضوع بپردازیم صنعت مرغداری یعنی تهیه جوجه های یکروزه که وزن آنها 42 گرم می باشد، و پرورش و نگهداری از آنها، با توجه به یک برنامه تغذیه ای مدون و کاملا بهداشتی تا زمانی که به وزن مطلوب 2500 کیلو گرمی، و مورد نیاز برای کشتار برسد.

بسیاری از مواقع دیده شده که برخی از افراد که توان راه اندازی سالن مرغداری خود را ندارند، به این فکر می افتند که این مجموعه را در محیط یا محدوده خانه خود اجرائی کنند.

در این رابطه محدوده ای را برای خود در نظر گرفته و اقدام به پرورش می کنند. حال اگر این افراد با مشاورین بسیار قور ارتباطات لازمه را انجام دهند می توانند با بهره گیری از تجهیزات و لوازم کار آمد به راحت ترین حالت ممکن این پرسه را شروع و به مرحله بهره وری برسانند. به این دلیل که برخی از اقلام که در کارخانه تولید تجهیزات مرغداری ساخته می شوند این قابلیت را دارند تا در هر شرایط یا محیطی آن را به کار گرفت و بهره وری را از قبل آن داشت.

کارخانه تولید تجهیزات مرغداری

حال برای تنظیم یک چنین برنامه ای مستلزم در اختیار داشتن تجهیزات مکانیزه مرغداری به روز می باشد، که می توان این مهم را با متخصصین بالقوه شرکت بردیا صنعت در میان گذاشت، تا در این مهم به نتیجه مطلوبی دست پیدا کرد.

این مجموعه با دارا بودن اکیپ های مهندسی بسیار قوی در زمینه طراحی، تولید، و نصب ملزومات در تمامی شهر های ایران مشتریان بسیاری را برآن داشته تا مشاوره های لازمه در ابتدای راه اندازی مجموعه خود را به این شرکت تولیدی بسپارند، و در ادامه بازتاب آن را مشاهده کنند.

کارخانه تولید تجهیزات مرغداری

فروش خوش قیمت لوازم مرغداری پارس

تولیدی لوازم مرغداری پارس، یکی از مراکزی می باشد که طی سالهای متوالی نمونه های متعدد و مختلفی از ملزومات و مایهتاج مورد نیاز برای یک سالن مرغداری کوچک یا بزرگ را تولید و به عرصه اجرا رسانده است.

این مجموعه به دلیل پایداری بسیار خود در این راستا بر این باور می باشد که برخی از اقلام و لوازم مرغداری ها را برای مشتریان خود با قیمتی کاملا ارزان به بازار عرضه کند.

به همین منظور فروش خوش قیمت لوازم مرغداری پارس به صورت روز افزون در یک راستای واحد در حال حرکت بوده و دستی بر بالا بردن این صنعت در پله کان رقابتی خواهد داشت که این به نوبه خود سبب ارتقاع سطح جایگاهی کشورمان در بین دیگر کشورهای تولید کننده خواهد بود.

اری از مواقع این سوال برای افرادی که قصد بر راه اندازی سالن مرغداری خود را دارند به وجود می آید که آیا می توان لوازم و تجهیزات م.رد نیاز خود را به صورت کاملا ارزان یا خوش قیمت تهیه نمایند؟ و آیا قیمت ها به گونه ای می باشد که بتوانند از پس تمامی هزینه ها بر آیند.

در این باره برخی از شرکت ها و یا کارخانجات بزرگ تولید کننده لوازم و تجهیزات مرغداری  از جمله شرکت پارس، شرکت بردیا صنعت،  و برخی دیگر از این کارخانجات یا شرکت ها هستند که اقلام مورد نیاز مشتری را با بهترین قیمت در اختیارش قرار خواهند داد، و در برخی از موارد نیز یک سری از تجهیزات را به صورت فروش ویژه به بازار عرضه می کنند تا تمامی متقاضیان آن، این اقلام را با کمترین قیمت خریداری کنند.

کارخانه تولید تجهیزات مرغداری

خرید و فروش تجهیزات کامل مرغداری تبریز

شهر تبریز را می توان یکی از پر رونق ترین شهر ها در شمال غرب کشور برشمرد، چرا که این شهر با قابلیت های بسیاری که دارا می باشد و موقعیتی که در این نقطه از کشور را دارد این امکان را به وجود آورده است که بتواند در زمینه تجهیزات مرغداری انواع و نمونه های متفاوتی را به صورت وارداتی و یا تولید داخل در این نقطه جمع آوری و پخش کند.

در این راستا برخی از نمایندگان شرکت های بزرگ نیز در این شهر در حال فعالیت می باشند. در این راستا خریداران یا متقاضیان تجهیزات مرغداری می توانند نمونه های درخواستی خود را که در شهر های دیگر تولید می شود را به صورت مستقیم از این نماینده ها دریافت کنند.

کارخانه تولید تجهیزات مرغداری

بهترین تجهیزات مرغداری دانخوری آبخوری را از کجا تهیه کنیم

از جمله تجهیزات پرورش مرغ در سالن به صورت پرورش در بستر، می بایست به تجهیزاتی از قبیل دانخوری و آبخوری اشاره داشت. به این دلیل که آب و دان در پرواری و افزایش وزن پرنده تاثیر به سزائی دارد و در گام نخست جهت شروع کار می بایست دانخوری و آبخوری کارآمدی دراختیار داشته باشیم.

اما در بسیاری از موارد دیده شده که این سوال برای برخی از مشتریان به وجود می آید که برخی از اقلام ضروری و مهم سالن مرغداری خود را از کجا تهیه کنیم تا از بابت کیفیت و قیمت و دوام جواب خود را پس داده باشد و احتیاج به هزینه دوباره نخواهد داشت.

در این باره به این خریداران می بایست گفت در گام اول با جست و جوئی در اینترنت می توان با کارخانه تولید تجهیزات مرغداری به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرد و یا با مشاوران و متخصصین این مجموعه ها. برای آشنائی بیشتر با تولیدات این کارخانه جات به تعدادی از تجهیزات اشاره ای خواهیم داشت تا در تصمیم گیری کمکی به مشتریان عزیز کرده باشیم.

  • سیستم دانخوری تام اتومات به صورت زنجیری
  • سیستم دانخوری تمام اتومات به همرا ایستگاه از جنس گالوانیزه
  • دانخوری نیمه اتومات و یا ساده
  • آبخوری نیمه اتومات و یا ساده در ابعاد و اندازه های مختلف
  • سیستم آبخوری تمام اتومات از جنس استیل 360 درجه ترک

کارخانه تولید تجهیزات مرغداری

قیمت انواع سیستم ابخوری مرغداری

سیستم آبخوری مرغداری در نمونه های مختلف و متنوعی تولید و به بازار عرضه می گردد. هر کدام از این آبخوری ها با توجه به نحوه ساخ، شرایط به کار گیری خود را می طلبد. و به ابعاد سالن طول و عرض نیز بستگی دارد که هر کدام از موارد ذکر شده قدرت موتور مورد نظر خود را در ایستگاه نیاز دارد. برخی در سالن های مسطح و یک دست می باشند که طول آنها بسیار زیاد می باشد به همین منظور می بایست ایستگاهی که برای این خط آبخوری در نظر گرفته می شود بسیار قدرتمند باشد.

البته نمونه های تولید شده آبخوری جهت سالن های مرغداری و قفس مرغداری با هم کاملا متفاوت بوده و هر یک کارآیی خاص خود را نیز در بر دارد.

حال قیمت یک سیستم آبخوری نیز با توجه به جنس و کشور سازنده آن تعیین می شود. که در بین تمامی نمونه های تولید شده و موجود در بازار، نمونه ترک در جایگاه نخست قرار گرفته است. به این دلیل که از بابت دوام و بازدهی بیشترین درصد رضایتمندی را در بین مصرف کنندگان به خود اختصاص داده است.

کارخانه تولید تجهیزات مرغداری

نمایندگی فروش سیستم کامل آبخوری قطره ای مرغ گوشتی

برخی از تجهیزات اتوماتیک مرغداری گوشتی به شرح زیر می باشند:

  1. **سیستم‌های تغذیه اتوماتیک (Automatic Feeding Systems):**

– این سیستم‌ها به صورت اتوماتیک و برنامه ‌ریزی شده مقدار و زمان تغذیه مرغان را تعیین و عملیاتی می کنند و این امکان را فراهم می‌کنند که تغذیه به نحو اصولی انجام شود و میزان تلفات کمتر شود.

  1. **سیستم‌های آبدهی اتوماتیک (Automatic Watering Systems):**

– این سیستم‌ها به تأمین آب منظم و اتوماتیک مرغان می‌پردازند و سبب می شوند مرغان همیشه به آب کافی دسترسی داشته باشند.

  1. **تجهیزات مدیریت محیط (Environmental Management Equipment):**

این تجهیزات شامل موارد زیر می شوند:

  • سیستم‌های تهویه
  • گرمایش
  • خنک‌ کننده هوا
  • کنترل دما و رطوبت محیط.

این تجهیزات برای ایجاد شرایط محیطی مطلوب و حفظ سلامت مرغان استفاده می‌شوند.

  1. **سیستم‌های جمع‌آوری مدفوع (Manure Collection Systems):**

– این سیستم‌ها به جمع‌آوری خودکار مدفوع مرغان برای جلوگیری از آلودگی محیط و بهبود بهداشت در مرغداری کمک می‌کنند.

  1. **سیستم‌های کنترل و مانیتورینگ (Control and Monitoring Systems):**

– این سیستم‌ها از تکنولوژی‌های هوشمند برای کنترل و نظارت بر عملکرد مرغداری استفاده می‌کنند.

این شامل مانیتورینگ دما، رطوبت، مصرف آب و تغذیه، وضعیت تهویه، و دیگر پارامترهای محیطی مرغداری می‌شود.

  1. **سیستم‌های اتوماتیک جمع‌آوری تخم‌ مرغ 🥚 (Automatic Egg Collection Systems):**

– این سیستم‌ها از تکنولوژی‌های اتوماتیک برای جمع‌آوری تخم‌مرغ‌ها از لانه‌ها به صورت خودکار استفاده می‌کنند.

  1. **سیستم‌های اتوماتیک جابه جایی (Automatic Poultry Transport Systems):**

– برای جابه‌ جایی اتوماتیک مرغان بین قسمت‌های مختلف مرغداری از این سیستم‌ها استفاده می‌شود.

تجهیزات اتوماتیک در مرغداری‌های گوشتی سبب بهبود بهره ‌وری، مدیریت بهینه منابع، و ایجاد شرایط بهداشتی مناسب برای پرورش مرغان می‌ شوند.

در مجموعه بردیا صنعت سیستم کامل آبخوری قطره ای مرغ گوشتی ارزانتر از نمایندگی های فروش این محصولات در بازار به فروش می رسد که شما می توانید با واحد فروش این محصول جهت خرید ارتباط برقرار نمائید.

دانخوری اتوماتیک

قیمت و فروش آبخوری مرغداری اتوماتیک + مشخصات فنی

یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت بردیا صنعت آبخوری مرغداری اتوماتیک می باشد.

این محصول یک سیستم خودکار است که آب را با استفاده از تکنولوژی‌های مختلفی به صورت اتوماتیک و همگانی، به مرغان ارائه می‌کند.

نحوه کار آبخوری مرغداری اتوماتیک به شکل زیر می باشد:

1.**مخزن آب:** سیستم شامل یک مخزن آب است که معمولاً در نقطه مرکزی یا منطقه مرکزی مرغداری قرار دارد.

این مخزن معمولاً حاوی آب تصفیه شده یا آب شهری است.

  1. **لوله‌ها و شیرآلات:** از طریق لوله‌ها و شیرآلات🚰، آب از مخزن به نواحی مختلف مرغداری هدایت می‌شود.

این لوله‌ها می‌توانند در سقف یا دیوارها نصب شده و به طول و عرض مرغداری گسترده شوند.

  1. **سیستم‌های آب بندی Nipple Drinkers)) یا فواره‌ها:** در طراحی اتوماتیک آبخوری، معمولاً از سیستم‌های آب بندی یا فواره‌ برای انتقال آب به مرغان استفاده می‌شود.

در سیستم آب بندی، نوک های آب بندی به لوله‌ها متصل شده‌اند و وقتی مرغ به آنها فشار می‌آورد، آب منتشر می‌شود.

در حالی که در سیستم فواره‌ها، آب از فواره‌های کوچک به طور مستقیم در اختیار مرغان قرار می‌گیرد.

  1. **کنترلرها و سنسورها:** برخی از سیستم‌های آبخوری اتوماتیک دارای کنترلرها و سنسورها هستند که میزان آبدهی را کنترل می‌کنند.

این سنسورها می‌ توانند میزان آب موجود در مخزن را اندازه ‌گیری کرده و به موقع در خصوص شارژ آب تصمیم‌ گیری کنند.

  1. **پمپ‌ها:** در برخی از موارد، سیستم‌ های آبخوری اتوماتیک دارای پمپ‌هایی هستند که برای ایجاد فشار لازم برای انتقال آب به نقاط مختلف مرغداری استفاده می‌شوند.

با این سیستم اتوماتیک، مرغان به صورت خودکار و به موقع از منابع آب تأمین می‌شوند، که به بهبود بهداشت، کاهش تلفات، و افزایش بهره‌وری در مرغداری‌ها کمک می‌کند.

آبخوری اتوماتیک

خرید سیستم کامل دانخوری بشقابی اتوماتیک + همراه با گارانتی

دانخوری بشقابی اتوماتیک یک سیستم خودکار است که به منظور تأمین غذا به طور خودکار به دام‌ ها، مانند مرغان، استفاده می‌شود.

این سیستم‌ها با استفاده از مکانیزم‌های مختلف، به صورت زمان‌بندی شده یا در واکنش به نیاز دام‌ها، کار می‌کنند.

برخی از ویژگی‌ها و روش‌های کاری دانخوری بشقابی اتوماتیک عبارتند از:

  1. **تعیین زمان غذا دهی:**

– در بسیاری از سیستم‌های دانخوری بشقابی، زمان‌بندی خاصی برای تخصیص غذا به دام‌ها تعیین می‌شود که ممکن است به صورت روزانه یا به صورت معین در بازه‌های زمانی خاص انجام شود.

  1. **استفاده از سنسورها:**

– برخی از سیستم‌ها از سنسورها برای تشخیص حضور دام‌ها و نیاز غذایی آنها استفاده می‌کنند؛ به عنوان مثال، سنسورها ممکن است حضور دام‌ها را در نزدیکی دانخور احساس کرده و به تنظیم مکانیزم تخصیص غذا پرداخته و یا با اثرات صوتی یا حسی، دام‌ها را به تغذیه تشویق کنند.

  1. **استفاده از مکانیزم‌های مکانیکی:**

این مکانیزم‌ها ممکن است شامل بشقابهای چرخان، تسمه نقاله، یا سیستم‌های جابجایی دیگر باشند.

  1. **کنترل الکترونیکی:**

– برخی از سیستم‌ها دارای کنترل‌های الکترونیکی هستند که به برنامه ‌ریزی دقیق تر تخصیص غذا کمک می‌کنند و می‌توانند میزان غذا، زمان تخصیص، و سایر پارامترهای مرتبط را تنظیم کنند.

  1. **سیستم‌های پشتیبانی:**

– برخی از دانخوری‌ها دارای سیستم‌های پشتیبانی مانند مخزن‌های ذخیره غذا، سیستم‌های تخصیص آب، و دستگاه‌های اندازه‌گیری میزان غذا هستند.

این سیستم‌ها به دلیل اتوماسیون، کاهش زمان و هزینه نیروی انسانی، بهبود بهره‌وری و مدیریت بهتر تغذیه دام‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هر سیستم دانخوری بشقابی اتوماتیک ممکن است به تناسب نیازها و شرایط مختلف مرغداری‌ها طراحی و تنظیم شود.

برای خرید سیستم کامل دانخوری بشقابی اتوماتیک همراه با گارانتی 1 ساله می توانید به سایت این مجموعه مراجعه و جزئیات محصول را از واحد فروش جویا شوید.

دانخوری اتوماتیک

پخش و عرضه دانخوری مکانیزه مرغداری+ قیمت 1402

دانخوری مکانیزه مرغداری یک سیستم خودکار است که برای تغذیه مرغان در مرغداری‌ها استفاده می‌شود.

دانخوری مکانیزه مرغداری عمدتاً به منظور بهبود بهره‌وری و مدیریت بهتر تغذیه مرغان و بهداشت دام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌ها و عملکرد این سیستم به شرح زیر است:

  1. **مکانیزم تغذیه:**

مکانیزم تغذیه غذا را از مخزن یا سیلو بوسیله تسمه‌ نقاله، بشقاب‌های چرخان، یا سیستم‌های جابجایی دیگر به مرغان انتقال می دهد.

  1. **زمان‌بندی غذا دهی:**

– دانخوری مکانیزه مرغداری دارای یک زمان ‌بندی دقیق برای تخصیص غذا به مرغان است که می‌تواند به صورت دوره‌ای یا به صورت زمانی خاص تنظیم شود.

  1. **کنترل الکترونیکی:**

کنترل‌های الکترونیکی به برنامه‌ریزی دقیق تر تخصیص غذا از جمله میزان غذا، زمان تخصیص، و سایر پارامترهای مرتبط می پردازند.

  1. **مخزن غذا:**

– دانخوری مکانیزه مرغداری معمولاً دارای یک مخزن غذا یا سیلو است که میزان زیادی از غذا را در خود ذخیره می‌کند و می‌تواند به عنوان منبع غذای مرغان در طول زمان مشخص وارد دانخوری شود.

  1. **آبخوری مدیریت شده:**

این آبخوری‌ها به مدیریت بهینه مصرف آب 💧 و ترکیب نشدن آب با غذا 🍚 کمک می‌کنند.

  1. **سیستم‌های پشتیبانی:**

– برخی از دانخوری‌ها دارای سیستم‌های پشتیبانی مانند مخزن‌های ذخیره غذا، سیستم‌های تخصیص آب، و دستگاه‌های اندازه‌گیری میزان غذا هستند.

در کشور ما کارخانجات زیادی به تولید این محصول مشغول می باشند.

دانخوری اتوماتیک

شرکت بردیا صنعت نیز از دیرباز از تولید کنندگان دانخوری مکانیزه برای مرغداری ها بوده است و می تواند دانخوری متناسب با فضای مرغداری شما را با بهره گیری از بهترین مواد تولید، پخش و عرضه نماید.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت این محصول در پایان سال 1402 می توانید به سایت این مجموعه مراجعه نمائید.

مذاکره خانم مهندس زارع با مرغداران عراقی جهت صادرات تجهیزات مرغداری

 

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما