فروش فوق العاده قفس اتومات مرغ تخمگذار ارزان قیمت

فروش فوق العاده قفس مرغ یا دیگر پرندگان در حالت های منبری و باطری که در نمونه های اتومات و ساده، که جهت پرورش و نگهداری نمونه های مختلف مرغ تخمگذار مورد استفاده قرار می گیرد، را می توان با ارزان ترین قیمت موجود در بازار خریداری کرد. فروش فوق العاده این نمونه از قفس ها را می توان در خوش بینانه ترین حالت ممکن در بازار خریداری کرد.

فروش فوق العاده قفس

خرید و فروش انواع مختلف قفس های مرغ تخمگذار را در حالتی می توان با قیمت بسیار عالی خریداری کرد که، به صورت مستقیم با مرکز تولید و پخش آن ارتباط گرفت. در این راستا تولید کنندگانی نمونه های قفس تولیدی خود را در بازار به عرضه نمایش گذاشته اند که اگر به صورت کلی به آنم بنگریم متوجه خواهیم شد که یک سری مشکلات از قبل تا کنون در فرآیند ساختار آنها وجود دارد.

فروش فوق العاده قفس

فروش فوق العاده قفس

فروش فوق العاده نمونه های متنوع قفس های مرغ تخم گذار و گوشتی در سراسر ایران سالن داران را بر آن داشته تا به صورت جدی رویه کاری خود را تغییر دهند و از روش پرورش طیور و مرغ و دیگر پرندگان در حالت بستر که روشی کاملا سنتی بوده را کنار گذاشته و به پرورش مرغ در قفس روی بیاورند.

حال به تعدادی از قفس های تولید شده اشاره خواهیم کرد.

  1. قفس مرغ تخمگذار منبری، باطری
  2. قفس مرغ تخمگذار  تمام اتومات، نیمه اتومات، ساده

فروش فوق العاده قفس  فروش فوق العاده قفس

قفس اتومات مرغ تخمگذار

این نمونه از قفس به صورت کلی از ساختاری مجزا به نسبت دیگر نمونه ها برخوردار می باشد. به این دلیل که بازدهی در قفس های مرغ تخمگذار متمرکز می شود به تخمی که در این فرآیند از مرغ حاصل می شود. پس می بایست شرایط قفس به گونه ای باشد که مرغ به راحتی بتواند در آن حرکت انجام دهد و در زمان نیاز به راحتی به آب و دان دست رسی داشته باشد. پس در این راستا باید قفس به گونه ای طراحی و ساخته شود که، در زمان تخم گذاری هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشود.

فروش فوق العاده قفس

قفس های تولید شده برای مرغ های تخم گذار به گونه ای می باشد که در ساختار آن به صورت پایدار دان، و آب در اختیار پرنده قرار گیرد، که این کار سبب بازدهی بالا شده و نیروی کارگری را خذف می کند. و در طراحی این قفس ها سیستم کود کش با پمپ بسیار قوی بر روی هر ردیف از قفس ها نصب می شود که به وسیله نوار نقاله تمامی کود ها را جمه آوری کرده و ساختار منظمی نیز به آن می بخشد.

فروش فوق العاده قفس

تذکر :

در بسیاری از قفس های موجود سیستم جمع آوری تخم مرغ به صورت اتومات می باشد، در این بین امکان شکستن تخم ها وجود دارد که با بروز یک همچین مشکلی کثیفی حاصل از تخم شکسته اطراف را نیز درگیر خود می کند که روند کار را تا حدودی سخت می کند. حال طراحی جدید به گونه ای می باشد که در زمان جمع آوری تخم مرغ ها با مشکل رو به رو نباشیم و سرعت جمع آوری به حد اقل می رسد.

فروش فوق العاده قفس

فروش فوق العاده قفس ارزان قیمت

در برخی از موارد متقاضیانی در بازار هستند که به دنبال خرید نمونه های مختلف قفس، با قیمتی کاملا مناسب یا ارزان برای سالن مرغداری خود هستند. در این زمان با ارتباط گرفتن با مشاوران فروش مجموعه کشت و صنعت بردیا می توان اطلاعات کافی را در زمینه کیفیت، دوام، کارآیی، و قیمت تمامی قفس های موجود جویا شد. و با هزینه ای کاملا مناسب به نسبت بازار دستگاه یا قفس مورد نظر را خریداری کرد. که این امر به صورت کلی برای یک مجموعه ای که پرورش مرغ بالایی را انجام می دهد کاملا مقرون به صرفه بوده و در پایان چیزی حدود 5 الی 10 درصد به سود سالن دار می باشد.

فروش فوق العاده قفس ارزان قیمت

بهترین قیمت هواکش مرغداری 140  دارای دمپر

سالن های قفس مرغ تخم گذار،  از مهم ترین سالن هایی هستند که در آن پرورش مرغ تخم گذار، صورت میگیرد که از نظر اقتصادی از سود قابل توجهی برخوردار است.

هواکش به سایز 140 برای سالن های قفس مرغ تخم گذار، می‌تواند به منظور افزایش تهویه و تداوم هوای تازه در محیط مرغداری مورد استفاده قرار گیرد.

هواکش‌ها برای ایجاد جریان هوای مناسب، کاهش دما و رطوبت، و حفظ شرایط بهداشتی در محیط‌های پرجمعیت مانند مرغداری‌ها استفاده می‌شوند.

هواکش  به منظور ارتقاء کیفیت هوا و کنترل شرایط محیطی در ساختارهای سالن مرغ تخم گذار و دیگر سالن های صنعتی نیز  به کار می‌روند.

در سالن های قفس اتومات مرغ تخم گذار، برای تداوم و حفظ حیات طیور، برای هوادهی بهتر از هواکش های مرغداری استفاده میکنند.

هواکش مرغداری، دارای دو سایز 100 و 140 میباشد که با توجه به متراژ سالن بنا به درخواست مرغدار بر روی دیوار نصب میشود.

هواکش‌های سایز 140 معمولاً در سیستم‌های تهویه مطبوع و اطمینان از تداوم شرایط بهینه در سالن‌های قفس اتومات مرغ تخم گذار استفاده می‌شوند.

این سیستم‌ها باعث تداوم جریان هوای تازه و کنترل دما، رطوبت و اندازه ذرات در محیط می‌شوند.

در زیر توضیحاتی در مورد مزایا و عملکرد هواکش‌ 140 برای شما عزیزان بیان کرده ایم:🔰

 

1. **تهویه مطبوع**: هواکش‌های سایز 140 توانایی تهویه مطبوع را دارا هستند و می‌توانند هوای تازه را به داخل سالن قفس اتومات مرغ تخم گذار جا به جا کنند، این اقدام باعث بهبود کیفیت هوا و کاهش دما می‌شود.🔰

 

2. **کنترل دما و رطوبت**: این هواکش‌ها از طریق تداوم جریان هوای تازه، به کنترل دما و رطوبت در داخل سالن کمک می‌کنند.

این امکان به مرغ‌ها اجازه می‌دهد تا در شرایط محیطی مناسب رشد کنند.🔰

 

3. **حذف ذرات و بوهای نامطبوع**: هواکش‌های سایز 140 می‌توانند ذرات معلق و بوهای ناخوشایند را از محیط حذف کنند.

این ویژگی به بهبود شرایط بهداشتی در مرغداری کمک می‌کند.🔰

 

4. **کاهش ریسک بیماری‌ها**: با فراهم کردن محیط تمیز و مطبوع، هواکش‌ها به کاهش ریسک انتقال بیماری‌ها در مرغداری کمک می‌کنند.🔰

5. **صرفه‌جویی در انرژی**: استفاده بهینه از هواکش‌های سایز 140 می‌تواند منجر به صرفه‌جویی در انرژی و هزینه‌های مربوط به تهویه مطبوع گردد.🔰

با استفاده از هواکش‌های مناسب و با رعایت نکات فنی، می‌توان به بهبود شرایط زیستی مرغداری و به حداکثر رساندن عملکرد طیور  پرداخت.🔰

هواکش 140 مرغداری

قیمت روز جت هیتر مرغداری دوگانه سوز باکدار+ خرید مستقیم

پس از سیستم تهویه ی هوای مطبوع در سالن قفس اتومات مرغ تخم گذار، نوبت به سیستم گرمایشی سالن نیز میشود.

در این خصوص بخاری های صنعتی که جت هیتر نام دارند، برای گرمایش سالن مرغداری استفاده میشود.

نوع پرطرفدار جت هیتر در سالن مرغداری، جت هیتر دوگانه سوز باکدار میباشد که کاربرد فراوانی در انتقال گرما در سالن قفس اتومات مرغ تخم گذار دارد.

جت هیتر دوگانه سوز باکدار یکی تجهیزات گرمایشی است که برای مرغداری‌ها استفاده می‌شود.

این سیستم باکدار دوگانه سوز به این معناست که از دو منبع سوخت مختلف، مانند گاز و گازوئیل، برای تولید گرما استفاده می‌کند.

این ویژگی باعث افزایش کارایی و کاهش هزینه‌های انرژی می‌شود.

 

جت هیترهای دوگانه سوز باکدار، به عنوان یک راهکار موثر در سیستم‌های گرمایشی سالن قفس اتومات مرغ تخم گذار محسوب می‌شوند.

آن‌ها از فناوری‌های پیشرفته برای بهینه‌سازی مصرف انرژی و افزایش کارایی استفاده می‌کنند.

این سیستم‌ها به طور خاص برای ایجاد شرایط حرارتی مطلوب در مرغداری‌ها طراحی شده‌اند تا به راحتی دمای محیط را کنترل کنند.

 

از دیگر ویژگی‌های مثبت این جت هیترها می‌توان به کاهش آلودگی هوا، سهولت در نصب و استفاده، و امکان اتصال به سیستم‌های هوشمند کنترل دما اشاره کرد. این تجهیزات به عنوان یک جزء حیاتی در مدیریت محیط مرغداری‌ها برای افزایش بهره‌وری و کیفیت تولید محصولات دامی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جت هیتر دو گانه سوز

خرید و قیمت پد خنک کننده مرغداری+ ابعاد مختلف

پد خنک کننده ی مرغداری که با نام پد سلولزی، در بازار فروش لوازم مرغداری عرضه میشود که در ابعاد مختلف بفروش میرسد.

خرید این پد سلولزی را میتوانید به راحتی از طریق فروشگاه های آنلاین تهیه کنید.

پد خنک کننده مرغداری، به عنوان یک جایگزین بهتر برای پد‌های معمولی در سالن قفس مرغ تخم گذارمطرح شده است، زیرا از مواد قابل تجدید تولید میشوند و در نتیجه به حفظ محیط زیست کمک می‌کنند.

همچنین، پد خنک کننده مرغداری، به دلیل ساختار خود، به خوبی از نقل و انتقال میکروب‌ها جلوگیری می‌کند و به بهبود شرایط بهداشتی در محیط مرغداری کمک می‌کند.

در مجموع، پد سلولزی یک راهکار مستدام و کارآمد برای استفاده در مرغداری‌ها به نظر می‌رسد که هم زیستی بالا و مزایای بهداشتی را با هم ترکیب کرده است.

پد سلولزی

لیست قیمت پنجره اینلنت مرغداری سایز بزرگ

پنجره‌های اینلنت سایز بزرگ در مرغداری‌ها، ابزاری مهم برای مدیریت مناسب محیط داخلی سالن قفس اتومات مرغ تخم گذار هستند.

پنجره های اینلنت، در سایز و ابعاد مختلفی ساخته میشوند که لیست قیمت آن را میتوانید از کارشناسان مجموعه مطلع شوید.

پنجره‌ها اینلنت، عمدتاً از جنس پلاستیک با کیفیت بالا تهیه می‌شوند تا اجازه ورود نور طبیعی به محیط داخل مرغداری را فراهم کنند.

استفاده از پنجره‌های اینلنت سایز بزرگ، در مرغداری‌هایی که قفس اتومات مرغ تخم گذاردر آن بکار رفته است، دارای مزایای زیادی است.

اولاً، این پنجره‌ها به مرغ‌ها این امکان را می‌دهند که از نور طبیعی بهره‌مند شوند که بر روی سلامت و رشد آن‌ها موثر است.

همچنین، این پنجره‌ها از تهویه مناسب محیط داخل مرغداری اطمینان حاصل می‌کنند و از جلوگیری تجمع گازهای ضروری مانند دی‌اکسید کربن جلوگیری می‌کنند.

علاوه بر این، پنجره‌های اینلنت سایز بزرگ، به مدیران مرغداری این امکان را می‌دهند که به راحتی دمای محیط را کنترل کرده و آن را با دمای خارجی هماهنگ کنند.

این امر به بهبود شرایط زیست محیطی مرغداری و افزایش بهره‌وری کمک می‌کند.

در نهایت، پنجره‌های اینلنت سایز بزرگ،  در مرغداری‌، به عنوان یک عامل کلیدی در بهبود شرایط زیست محیطی و سلامت مرغ‌ها ایفای نقش ‌کنند.

پنجره اینلنت

معرفی پنجره اینلنت 60*30

پنجره اینلنت در سایز 60*30 مناسب برای هوادهی بهتر برای سالن های مرغداری می باشد.

پنجره اینلت ساخته شده از پلاستیک درجه یک و مرغوب است که مقاومت بالایی برخوردار است.

 

31

  1. اگه بخایم یک مرغداری رو کامل با وسایل شما تجهیز کنیم چقدر سرمایه نیاز است؟شما فروش قسطی هم دارین؟

  2. قفس مرغ حالت های منبری و که در نمونه های اتومات و ساده، که جهت پرورش و نگهداری نمونه های مختلف مرغ تخمگذار مورد استفاده قرار می گیرد، را از مجموعه شماخریداری کردم. و از کیفیت محصول راضی هستم

  3. من از شما ازاین هواکش های مرغداری سایز 140 رو خریدم از کارآیی های این هواکش خیلی راضی هستم ممنون از شما

  4. سلام
    میخوام مرغداری تاسیس کنم
    تمام وسایلی که برای تجهیز لازم هست رو بفرمائید
    تمام تجهیزات رو دارین؟

  5. سلام وقت بخیر یکسال است که سالن مرغداری رو از بستر به سیستم اتوماتیک تبدیل کردم، هزینه هام خیلی کمتر شده و خیالم بابت تلفات راحت تر شده. چون سیستم اتوماتیک بصورت خودکار عمل میکنه و دیگه نگران اینکه اب در دسترس مرغ ها نباشه نیستم.

  6. سلام ممنون بابت اطلاعات خوبتون سالن مرغداریم قدیمی هست می‌خوام مکانیزه بشه همه امکانات و یکجا می‌خوام بخرم.خدمات پس از فروش هم دارید؟

  7. سلام وقت بخیر
    پنجره های اینلنت از مجموعه شما برای مرغداریم سفارش دادم، خیلی کیفیت خوبی دارند، هوادهی سالنم خیلی بهتر شده

  8. سلام وقت بخیر برای تجهیز سالن مرغداری به قفس احتیاج دارم تعداد سرمرغ ها مجموع 150تا هستن ازچه قفسی استفاده کنم که مزیت بهتری دارند وامکان ارتقا هم دارم لطفا راهنمایی کنید قفس اتومات میشه بکار ببرم

  9. ایلنت 56 تا میخوام براسالنم برای 4 تا سالن یعنی 4 تا 56تا میشه224 عدد چند قیمت برام حساب میکنید قبلا هم ازتون خریدم کیفیتش عالی بود الان دوباره میخوام

  10. قفس مرغ منبری دست دوم هم دارید اگر نو بخوام باید چند سر مرغ باشه که نو برام قفس منبری درست کنید

  11. سلام و خسته نباشید
    عباسی هستم از اهواز
    تجهیز مرغداریم رو مهندسان مجموعه تون انجام دادن از قبیل دانخوری و آبخوری و هواکش و …
    و کیفیت ها عالی هستن
    ممنون از مشاوران خوبتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما