فروش انواع لوازم مرغداری و تجهیزات اتوماتیک مینی سالن مرغ تخمگذار

می‌دانید فروش انواع لوازم مرغداری و تجهیزات اتوماتیک مرغ تخمگذار در کجا انجام می‌شود؟ انواع لوازم مرغداری و تجهیزات اتوماتیک برای مینی سالن مرغ تخمگذار به چه قیمتی به فروش می‌رسد؟ آیا خرید آنلاین انواع لوازم مرغداری اتوماتیک مرغ تخمگذار ارزان‌تر می‌شود؟ به ادامه مقاله توجه کنید.

انواع لوازم مرغداری اتوماتیک

با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه در سالن‌های پرورش مرغ‌های گوشتی و مرغ‌های تخمگذار از تجهیزات اتوماتیک و کاملاً پیشرفته استفاده می‌کنند.
به‌کارگیری دستگاه‌های اتوماتیک نیاز به نیروی انسانی را در مرغداری‌ها بسیار کم نموده است که باعث شده تا تمام هزینه‌های متفرقه حذف شود و بازدهی کار بالاتر رود.
این دستگاه‌ها کار جمع‌آوری تخم‌مرغ، آب دادن و دان دادن به مرغ‌ها را به‌صورت کاملاً اتوماتیک انجام می‌دهند.

لوازم اتوماتیک مرغداری

فروش تجهیزات اتوماتیک مرغ تخمگذار

تجهیزات اتوماتیک مرغداری‌ها موجب پرورش بالای مرغ‌های تخمگذار و همچنین تولید تخم‌مرغ‌های بیشتر شده است، بنابراین توجه به تجهیزات و لوازم مرغداری حتی در موارد ساده مانند سبد مرغ منجمد بسیار پراهمیت می‌باشد.
ازجمله لوازم و تجهیزات مرغداری‌ها که برای پرورش مرغ‌های تخمگذار استفاده می‌شود و دارای فروش بالای هستند و به‌صورت کاملاً اتوماتیک می‌باشد، می‌توان گفت:

  • آبخوری و دان خوری اتوماتیک
  • کود جمع کن‌های اتوماتیک
  • تخم جمع کن‌های اتوماتیک
  • سیستم‌های تهویه هوا و نور رسانی

لوازم اتوماتیک مرغداری

خرید انواع تجهیزات و لوازم اتوماتیک مرغداری مرغ تخمگذار

می‌خواهید مرغداری بزنید؟ برای خرید انواع لوازم مرغداری و تجهیزات اتوماتیک مرغ تخمگذار می‌توانید به کارخانه تولید این دستگاه‌ها به‌طور مستقیم مراجعه کرده و انواع این لوازم را باکیفیت مطلوب خریداری کنید.
اما اگر امکان رفتن به کارخانه را ندارید، می‌توانید به نمایندگی‌های پخش این لوازم در نقاط مختلف کشور مراجعه کرده و به‌صورت حضوری لوازم مربوط به مرغداری را تهیه نماید.
ازآنجاکه در خرید از نمایندگی‌ها باوجود واسطه‌ها قیمت این تجهیزات گران‌تر می‌شود به شما توصیه می‌کنیم به سایت‌های فروش این لوازم سری بزنید و قیمت‌های این سایت‌ها را ببینید و باقیمت کارخانه مقایسه نماید.
محصولات این سایت‌ها دارای کیفیت مطلوب و قیمتی ارزان می‌باشند و با داشتن خدمات پس از فروش بهترین گزینه برای خرید تجهیزات اتوماتیک مرغ تخم‌گذار است. برای خرید تماس بگیرید.

لوازم اتوماتیک مرغداری

بهترین تجهیزات مرغداری خانگی در شیراز را چگونه خریداری کنیم

اگر به صورت کلی به پرورش مرغ در نمونه های مختلف گوشتی و تخمگذار نگاهی بیندازیم شیراز را می توان یکی از قطب های اصلی پرورش این پرنده در جنوب کشور برشمرد. حال که متقاضیان پرورش مرغ، بلدرچین، کبک، بوقلمون و دیگر پرندگان در این استان زیاد می باشد، در بیشتر مواقع خرید تجهیزات برای این متقاضیان مشکلاتی را به همراه داشته. برای اینکه بتوان بهترین نمونه از تجهیزات را در اختیار گرفت می بایست با نمایندگی های اصلی کارخانجات تولیدی و یا با کارخانجات به صورت مستقیم وارد مذاکره شد و خریدی بدون واسطه را تجربه کرد.

لوازم اتوماتیک مرغداری

قیمت قفس مرغ تخمگذار و لوازم دست دوم مرغداری پارس

قفس های مرغ تخمگذار اغلب با توجه به امکاناتی که دارا می باشند قیمت گذاری می شوند. و در این رابطه اگر امکانات اسکان مرغ ها کمتر باشد بی شک قیمت این قفس ها کاهش می یابد. در این جا به برخی از مزایای تجهیز ات مرغداری پارس اشاره ای خواهیم داشت تا به صورت کلی قبل از خرید آشنایی خوبی با این تجهیزات داشته باشید.

  1. دارای سیستم مجهز برای کودکشی و انتقال آن به بیرون از سالن
  2. قابلیت نصب لوله وزش هوا
  3. دارای یک سیستم هوادهی در تمامی طبقات، جهت خشک شدن سریعتر کود ها و تهویه هوا
  4. نصب ستونهایی در قسمت های تیز و برنده قفس ها برای جلوگیری از آسیب رسیدن به مرغ ها

لوازم اتوماتیک مرغداری

ساخت آبخوری و تجهیزات مورد نیاز مرغداری برای مرغ گوشتی

با تو به مشکلاتی که از چند دهه گذشته تا کنون در پرورش مرغ به وجود آمده و اغلب این مشکلات از آب نشعت می گرفت، تمامی طراحی ها به سمتی رفت تا بتوان نمونه ای را طراحی کرد که به واسطه آن صدمات مرغ و دیگر پرندگان از 100 به پائین ترین حد خود برسد. که در این مسیر طراحی های سیستم آبخوری های نیپل برنامه ریزی و به مرحله اجراعی رسید که بازتاب خوبی را نیز به همراه داشت.

به واسطه آن نیز دیگر تجهیزات مانند سبد مرغ زنده هم با رشد چشم گیری همراه بوده اند که به واسطه آنها توانستیم حجم پرورش چند برابری مرغ ها را به دنبال داشته باشیم.

لوازم اتوماتیک مرغداری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما