قیمت سیستم کامل دانخوری اتوماتیک بشقابی مرغ برای مرغداری

دانخوری بشقابی مرغداری از جمله نمونه های پر طرفدار در صنعت پرورش مرغ و دیگر پرندگان به شمار می آید که در اکثر سالن های مرغداری از این نمونه دانخوری بهره بسیاری برده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت نمونه های مختلف این دانخوری با سیستم کامل و اتومات آن می بایست با مشاوران فروش مجموعه در ارتباط بود. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به برخی از نمونه ها و کارآیی های این دانخوری ها اشاره ای داشته باشیم.

دانخوری بشقابی مرغداری

قیمت دانخوری بشقابی اتوماتیک

همانطور که در مطالب دیگر پیوسته به آن اشاره داشتیم یکی از تجهیزات مهم در صنعت پرورش مرغ، بلدرچین، بوقلمون، کبک و دیگر پرندگان وجود دانخوری و آبخوری کارآمد می باشذ. چرا که به واسطه تغذیه خوب، پرنده می تواند رشد چشم گیری را از خود برجای بگذارد. به همین منظور یکی از بهترین نمونه های دانخوری و سبد حمل مرغ کشته که بیشترین متقاضی را به خود اختصاص داده است در این صنعت عظیم، دانخوری بشقابی می باشد.

دانخوری بشقابی مرغداری

قیمت این دانخوری با توجه به تمامی ملزومات و تجهیزات همراه آن مشخص می شود. برای مثال اینکه لوله به کار رفته برای این دانخوری با چه قطری می باشد و فنر انتقال دان و برخی از این تجهیزات نیز بستگی دارد. اگر به صورت کلی به این قضیه نگاه بیندازیم قیمت تمام شده این تجهیزات از متری 60000 هزار تومان شروع می شود و تا حدود 90000 هزار نیز ادامه دارد که آن هم با توجه به جنس، کارآیی، و شرکتی که این تجهیزات را ساپورت می کند بستگی دارد.

و در نگاهی دیگر اینکه مهمتر از تمامی این موارد ایستگاهی می باشد که برای این سیستم دانخوری در نظر گرفته می شود. در این باره می بایست ایستگاهی را در نظر داشت که دوام و کار انتقال دان را به بهترین حالت ممکن اجرائی کند. که این کار مستلزم یک مهندسی دقیق می باشد که با بهره گرفتن از تخصص ماشین سازان قدر می توان این مهم را اجرائی کرد و به نتیجه مطلوبی دست یافت.

دانخوری بشقابی مرغداری

قیمت دانخوری سطلی مرغداری را از کجا بدست آوریم

دانخوری سطلی در بازار  با قیمت های متفاوتی برای مصرف عموم قرار گرفته است که در برخی از مواقع این قیمت ها رشد سعودی را به همراه دارد که خریدار از خرید خود پشیمان می شود. برای اینکه بتوانیم دانخوری سطلی خوش قیمتی را خریداری کنیم، می بایست با تامین کننده اصلی آن ارتباط برقرار کرد و به سیر نجومی قیمت ها خاتمه داد و خریدی هوشمندانه را برای خود رقم زد.

دانخوری بشقابی مرغداری

خرید دانخوری اتوماتیک قناری و بلدرچین

در بسیاری از مواقع این سوال برای متقاضیان به وجود می آید که ایا دانخوری برخی از پرندگان از قبیل قناری، بادرچین، کبک و دیگر نمونه ها با هم یکی است؟ در جواب به این سوال بایستی اینگونه پاسخ داد که هر پرنده ای به میزان مصرف آب و دان و جسته ای که دارد تجهیزاتش مشخص می شود. در این باره اگر بخواهیم اقدام به خرید دانخوری و آبخوری و دیگر تجهیزات پرندگان را در مقدار کم انجام دهیم، می بایست به مراکز فروش این تجهیزات در منطقه خود اقدام کرد، ولی اگر نیاز به این ملزومات در حد بالا بود و کار ما به صورت حرفه ای در حال حرکت می بود، می بایستی با متخصص سازنده و توضیع کننده آن ارتباط برقرار کرد. سبد مرغی دست دوم هم مانند انواع دان خوری پر کاربرد می باشد.

دانخوری بشقابی مرغداری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما