فروش خوش قیمت آبخوری مرغ و تجهیزات مرغداری دست دوم و نو

آیا می‌دانید فروش آبخوری مرغ و تجهیزات و لوازم مرغداری دست دوم در کجا انجام می‌شود؟ قیمت فروش آبخوری مرغ و تجهیزات مرغداری به‌صورت دست دوم چقدر است؟ آیا آبخوری مرغ و لوازم مرغداری به‌صورت اینترنتی هم به فروش می‌رسد؟ با ما همراه باشید.

قیمت آبخوری مرغ

فروش آبخوری مرغ دست دوم

آبخوری مرغ یکی از ضروریات مرغداری‌ها می‌باشد که به‌صورت اتوماتیک و ساده در بازار یافت می‌گردد.
با توجه به این‌که آبخوری و دانخوری مرغ در بهداشت محیط مرغداری مؤثر است و آبخوری مناسب موجب کنترل بیماری‌های طیور می‌گردد انتخاب آن بسیار پراهمیت می‌باشد.
اگر می‌خواهید آبخوری مرغ را تهیه نماید و وسع مالی خوبی ندارید یا می‌خواهید آبخوری مرغداری خود را عوض نموده و از نمونه‌های جدید استفاده کنید، می‌توانید از انواع آبخوری‌های موجود در نمایندگی‌های پخش وسایل طیور به‌صورت دست دوم بهره ببرید تا با قیمتی مناسب‌تر این وسایل را اختیار کنید.

قیمت آبخوری مرغ

خرید تجهیزات و لوازم مرغداری دست دوم یا نو؟

مسلماً خرید وسایل نو مرغداری برای کسانی که از لحاظ مالی مشکلی ندارند، گزینه مناسبی است.
اما گاهی برخی از صاحبان مرغداری‌ها به علت تغییر شغل و یا مسائل دیگر اقدام به فروش تجهیزات مرغداری خود می‌کنند که شاید کیفیت تجهیزات آن‌ها با نمونه‌های نو برابری کند.
بنابراین می‌توان گفت کسانی که لوازم مرغداری دست دوم می‌خرند از مزایای زیر برخوردار می‌گردند:

  • یک سیستم آماده و تست‌شده را خریداری می‌کنند.
  • احتیاج به پرداخت هزینه‌های گزاف بابت راه‌اندازی یک مجموعه نیست، کاهش 30 درصدی هزینه‌ها.

قیمت آبخوری مرغ

بهترین روش خرید آبخوری مرغ و لوازم مرغداری دست دوم

خرید لوازم مرغداری ازجمله آبخوری مرغ به‌صورت دست دوم و حضوری توسط نمایندگی‌های فروش در سراسر کشور عرضه می‌گردد.
همچنین این نمایندگی‌ها دارای سایت‌های آنلاین فروش می‌باشند که راه مناسبی برای خریداران ایجاد کرده است تا بتوانند به‌سادگی از انواع وسایل دست دوم مرغداری باخبر شوند و آن‌ها را باقیمتی ارزان تهیه نمایند.
جهت خرید می‌توانید به سایت ما سر بزنید و با مشاوره رایگان از مهندسین ما بهترین تجهیزات مرغداری دست دوم را خریداری نماید.

قیمت آبخوری مرغ

فروش لوازم مرغداری نو و دست دوم در اصفهان

در سالن های مرغداری جهت پرورش روز افزون مرغ و دیگر پرندگان ملزومات و تجهیزاتی مورد استفاده می باشد که بتوان به واسطه آنها سالن های مرغداری را در مسیر درستی پیش برد. در این برای پرندگان مختلف تجهیزات متفاوتی می بایست در اختیار داشت تا بتوان به واسطه آنها به این مهم دست یافت. استان اصفهان یکی از نمونه های بارز در زمینه تولید تجهیزات و تجهیز سالن ها نام برد. این استان با دارا بودن کارخانجات بسیاری در زمینه ساخت لوازم مورد نیاز، گام بلندی در شکوفائی این صنعت برداشته است.

و در حالت های دیگر اینکه نمونه های تولید شده در این استان به گونه ای می باشد که در بازار جنس های دست دوم آن نیز از قبیل دانخوری آبخوری، قفس، هواکش و دیگر متعلقات نیز دست به دست متقاضیان در حال خرید و فروش نیز می باشد.

قیمت آبخوری مرغ

قیمت آبخوری نیپل و وسایل مرغداری دست دوم در دیوار

یکی از کلیدی ترین تجهیزاتی که برای پرورش طیور مورد استفاده قرار می گیرد آبخوری و دانخوری می باشد. به این دلیل که رشد و پرواری طیور به طور کلی به تغذیه آن ربط دارد. به همین منظور می بایست در تجهیز سالن مرغداری خود به این 2 مورد مهم توجع بسیار زیادی داشت.

در برخی از موارد دیده شده که در برخی از سایت های اینترنتی از قبیل دیوار یا شیپور این اقلام به معرض فروش گذاشته شده است. و در این باره می بایست از صحت سالم بودن آن اطمینان حاصل کرد و در حالتی دیگر اینکه، آیا نمونه در نظر گرفته شده پاسخگوی نیاز ما می باشد، و سپس اقدام به خرید آن کرد.

قیمت آبخوری مرغ

خرید دانخوری زنجیری دست دوم ارزان قیمت بهتر است یا تمام اتومات ؟

دانخوری زنجیری در سالن های مرغداری برای توزیع دان در بین پرندگان مورد استفاده قرار می گیرد، این نمونه از دانخوری ها اغلب در سه نوع 2، 4، و 6 خط در سالن ها طراحی می شود که با توجه به عرض سالن این طراحی صورت می پذیرد. این سیستم علاوه بر اینکه از هدر رفتن دان در سالن جلو گیری می کند، در به کار گیری نیروی انسانی نیز صرفه جوئی هایی را به همراه دارد. و مهم تر از همه اینکه مانع از انتشار بسیاری از بیماریها در سالن، و بین مرغ ها می شود.

حال در جواب به این سوال که نمونه زنجیری بهتر است یا تمام اتومات، می بایست گفت هر کدام کارآیی خاص خود را دارا می باشد و هر دو به یک اندازه در پرورش طیور نقش ایفا می کنند.

قیمت آبخوری مرغ

9

  1. سلام و عرض ادب
    برای تکمیل سالن بستر از شما خریداری کردم و خیلی راضی هستم
    تشکر فراوان خدمت مدیر فروش برای راهنمایی هایی که کردن
    موفق باشین

  2. سلام و درود
    من قصد احداث مرغداری تمام مجانیه رو دارم. ممنون میشم من رو در راه اندازی این مهم یاری کنید. ایا شما صفر تا صد تجهیزات را دارید؟؟؟
    و اینکه امکان تهیه دست دوم ان موجوده

  3. سلام خسته نباشید
    من ۲۱سال هست که مرغداری دارم تا امروز دو مرتبه برای تجهیزات مرغداری از شما خرید کردم . بسیار به موقع و قیمت مناسب به دستم رسید . ممنون از شما .همکاریمون باهاتون به خاطر اخلاق خوب کارشناسان ادامه میدم

  4. سلام من یک از مرغدارانی، هستم که از شما سیستم آبخوری و دانخوری اتوماتیک خریداری کردم، از کیفیت محصولات بسیار راضی هستم، ضمن اینکه در مصرف آب و دان خیلی صرفه جویی میشود و همینطور سالن بسیار تمیزتر از قبل بوده و نیروی کارگری را به حداقل رسانده، و تمیزی سالن باعث سلامت طیور کاهش بیماریها هم میشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما