خرید و فروش لوازم و تجهیزات مرغداری ارزان قیمت برای مرغ گوشتی

از قیمت فروش اینترنتی لوازم مرغداری و تجهیزات دست دوم و نو چه خبر؟ آیا خرید اینترنتی لوازم و تجهیزات مرغداری به‌صورت دست دوم و نو به‌صرفه‌تر است؟ انواع لوازم مرغداری چگونه است؟ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

درباره تجهیزات مرغداری

به دلیل نیاز به گوشت و فرآورده‌های مرغ در کشور سالانه مرغ‌های گوشتی و مرغ‌های تخم‌گذار زیادی در کشور در مرغدارهای سراسر کشور پرورش می‌یابد که برای پرورش آن‌ها نیاز به تجهیزات و لوازم مختلف مرغداری می‌باشد.
انواع لوازم مرغداری به‌قرار زیر است:

  • آبخوری مرغداری
  • دان خوری مرغداری
  • اینلت مرغداری
  • هیتر مرغداری
  • آسیاب مرغداری

تجهیزات مرغداری

فروش لوازم و تجهیزات دست دوم مرغداری

برخی از صاحبان مرغداری‌ها به دلایل مختلف اقدام به جمع‌آوری مرغداری خود می‌کنند و وسایل مرغداری خود را به فروش می‌رسانند این وسایل باقیمت مناسبی به فروش می‌رسد.  ازاین‌رو برای کسانی که وسع مالی خوبی ندارند و می‌خواهند مرغداری تأسیس کنند یا به تجهیزات مرغداری خود بیفزایند گزینه مناسبی می‌باشد و می‌توانند به خرید تمام تجهیزات این مرغداری‌ها باقیمت ارزان نسبت به نمونه نو آن اقدام کنند.

تجهیزات مرغداری

قیمت لوازم مرغداری نو و دست دوم

قیمت لوازم مرغداری به‌صورت نو و دست دوم باهم متفاوت است.  از آنجایی‌ که وسایل دست دوم قبلاً استفاده‌ شده‌اند طبیعتاً دارای قیمت پایین‌ تری نسبت به نمونه نو آن است ولی باز هم به کیفیت و نوع این تجهیزات بستگی دارد.
به‌ طور کلی عوامل مؤثر بر قیمت تجهیزات مرغداری را به‌صورت زیر می‌دانند:

  • نوع تجهیزات مرغداری
  • شرکت تولیدی تجهیزات مرغداری
  • نحوه فروش تجهیزات مرغداری
  • نحوه عرضه تجهیزات مرغداری
  • ایرانی و خارجی بودن تجهیزات مرغداری

تجهیزات مرغداری

خرید اینترنتی لوازم و تجهیزات مرغداری

می‌خواهید لوازم مرغداری بخرید و در کارتان به موفقیت برسید؟ این لوازم به‌صورت سنتی و اینترنتی به فروش می‌رسد.
اما ازآنجایی‌که همه مصرف‌کنندگان به دنبال قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا می‌باشند و به‌روزترین و پیشرفته‌ترین وسایل مرغداری در سایت‌های فروش موجود است، پس‌خرید اینترنتی تجهیزات مرغداری موجب رونق بازار کارتان و موفقیت شما خواهد شد. با ما ارتباط بگیرید.

تجهیزات مرغداری

فروش تجهیزات مرغداری دانخوری ابخوری در شیراز

با رشد روز افزونی که در صنعت پرورش مرغ گوشتی در کشور به ویژه در شیراز به وجود آمده، راه اندازی سالن های مرغداری در ابعاد گوناگون رشد روز افزونی را داشته است، این مرغداری ها توانسته اند مقدار زیادی از گوشت مورد نیاز کشور را تامین کنند. به همین منظور راه اندازی مجموعه های پرورش مرغ های گوشتی در شیراز به بالاترین رقم خود طی سالهای اخیر رسیده است.

در این راستا فروشگاه های بزرگی در این شهر یا استان اقدام به فروش تجهیزات مرغداری ائم از دانخوری و آبخوری و دیگر لوازم کرده اند تا آنها هم به نوبه خود دستی در این رشد عظیم داشته باشند و این صنعت را رونق چند برابری بدهند.

تجهیزات مرغداری

لیست قیمت انواع آبخوری مرغداری را از کجا به دست آوریم

آبخوری مرغداری یکی از نقطه های قابل اهمیت می باشد، چرا که با استفاده تعدادی از مرغ ها از یک آبخوری سبب انتقال بیماری می شود. در این جا بهترین حالت جلوگیری از بیماری در بین طیور استفاده از آبخوری نیپل می باشد. دلایل این پیشنهاد را در ادامه مشخص خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

  1. استفاده هر مرغ به صورت انفرادی
  2. قابلیت تغییر ارتفاع توسط وینچ از قسمت ایستگاه
  3. نظافت آسان
  4. جلو گیری از ریختن و خیس شدن سطح زمین

تجهیزات مرغداری

مناسب ترین تجهیزات مرغداری برای پرورش مرغ و بلدرچین خانگی کدام است

پرورش مرغ خانگی به مانند مرغ های پرورش یافته در سالن های مرغداری نیاز به تجهیزات کاملی ندارد، و برای این نوع از پرورش لوازمی مانند قفس، دانخوری، و آبخوری در دسترس داشته باشیم، جهت پرورش کفایت می کند. اما این تجهیزات تا یک جایی جوابگو می باشد و در صورت افزایش تعداد طیور می بایست با متخصص این کار مشورت به عمل آید. تا در فرآیند این پرورش تلفاتی را نیز به همراه نداشته باشیم.

تجهیزات مرغداری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما