قیمت خرید دستگاه سمپاش تراکتوری 600 لیتری توربولاینر باغی و زراعی

سمپاش تراکتوری در نمونه های مختلفی تولید و با قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شود. قیمت خرید و فروش سمپاش پشتی تراکتوری 600 ، 800 و 1000 لیتری توربولاینر توربین باغی و زراعی با توجه به گنجایش مخازن آن متفاوت می‌باشد. شما می‌توانید برای مقایسه قیمت فروشندگان از سایت‌های معتبر عرضه کننده ادوات کشاورزی کسب اطلاع کنید. و در ادامه همین مطلب به نمونه ها و اطلاعاتی در خصوص این دستگاه اشاره ای خواهیم داشت.

سمپاش پشتی تراکتوری توربین باغی

این نوع سمپاش جزو rf زمره محصولات به روز و اقتصادی است که در توسعه صنعت و کشاورزی جایگاه ویژه‌ای دارد. بیشترین کاربرد سمپاش پشتی تراکتوری توربین باغی در سم‌پاشی مزارع وسیع و نیمه مکانیزه می‌باشد. این نوع از سمپاش­ها دارای بهره‌وری و راندمان بالایی هستند لذا اثر قابل توجهی در بالا بردن کیفیت محصولات زراعی دارند.

سمپاش پشتی تراکتوری توربین باغی

مشخصات و ویژگی‌های ظاهری سمپاش توربین باغی

  • داشتن شاسی بسیار مقاوم و صنعتی
  • فیلتراسیون 4 مرحله‌ای به کمک صافی و فیلترهای خارجی
  • دارای همزن هیدرولیکی مجزا برای مخلوط شدن بهتر محلول داخل مخزن
  • مجهز به فشارشکن عقربه‌ای جهت راحت‌تر شدن و کنترل بهتر مواد برای پاشش

سمپاش توربین باغی دارای دو نوع فن می‌باشد. یک نوع فن که به آن فن باغی گفته می‌شود و از جنس استیل ساخته شده است. قطر فن آن متفاوت و دارای قطرهایی در اندازه 60، 80 و 100 سانتی‌متری می‌باشد. نوع دوم فن این سمپاش، فن زراعی است که مستحکم بوده و قابلیت پاشش مایع به طول 35 تا 40 متر را دارد و هم در جهت عمودی و هم افقی گردش می‌کند. مخزن این سمپاش از جنس پلی‌اتیلن بوده که در برابر سموم شیمیایی و کودهای آفت‌کش مایع مقاوم است.

برای هر صنعتی نباز به ابزار و تجهیزات مخصوص می باشد همان طور که د موارد بسیاری سبد حمل مرغ کشته مورد استفاده مرغداران می باشد حصول فوق نیز مورد استفاده کشاورزان است.

 

فروش سمپاش تراکتوری توربین باغی

این نوع سمپاش دارای مخازنی با ظرفیت‌های 800 لیتری (سوار شونده) ۱۰۰۰ لیتری (سوار شونده و کششی) و ۲۰۰۰ لیتری (کششی) می‌باشد. لذا با توجه به اندازه و ظرفیت مخازن که در بالا به آن اشاره شد، قیمت فروش آن نیز متفاوت می‌باشد. این نمونه از دستگاه های پاشش با قابلیتی که در طراحی آنها برنامه ریزی شده است، دهانه پاشش آنها به صورت 180 درجه چرخش را دارا می باشند و می توان بدون اینکه به مرکز زمین زراعی وارد شوید عمل پاشش را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

 

سمپاش توربولاینر چیست، و بهترین نمونه را از کجا خریداری کنیم

سمپاش های توربو لاینر یا به عبارتی اتومایزر، دستگاه هایی می باشند که با قدرت فنی که در آنها طراحی و تنظیم شده است سموم خارج شده از مرکزیت نازل ها را تا طول 20 متر مورد پاشش قرار دهند. این دستگاه با ممانعت از ورود به داخل مزارع این برتری را نسبت به نمونه های دیگر سمپاش دارا می باشد که از لهیدگی و هدر رفتن سموم جلوگیری به عمل آورد و در حالتی دیگر با ریتم خاصی که در عمل پاشش از خود بر جای می گذارد تاثیرات بیشتری را نیز به همراه دارد.

در اغلب موارد دیده شده که خریداران این نمونه از دستگاه ها نمونه های درخواستی خود را به سختی تهیه می کنند و یا در برخی موارد با به دست نیاوردن آن از خرید پا پس می کشند. در این باره بهترین پیشنهاد به این متقاضیان ارتباط گرفتن با کارخانه تولید کننده آن می باشد. در ادامه همین مطلب به این مهم خواهیم پرداخت که چرا خرید از کارخانه برای مشتریان مقرون به صرفه می باشد.

قیمت تولید سمپاش پشت تراکتوری 2000 لیتری بوم دار یا لانس دار

سمپاش های پشت تراکتوری و سبد مرغی دست دوم در نمونه های مختلفی تولید می شود که اغلب آنها با توجه به درخواست های مشتریان عزیز صورت می پذیرد این نمونه از سمپاش ها با توجه به حجم مخزنی که دارا می باشند قابلیت های بسیاری را دارند که در راستای بهره وری از آنها بازدهی بسیار زیادی را مشاهده خواهیم کرد. و اگر از نمونه بوم دار آن مورد استفاده قرار داده شود می توان از باله های 24، 25، و 26 متری بهره برد که در نهایت طول پاشش آن را تا 29 متر در بر خواهد گرفت. قیمت این نمونه از سمپاش ها از درب کارخانه چیزی در حدود لانس دار 20000000 میلیون تومان و نمونه بوم دار آن چیزی در حدود 25000000 میلیون تومان محاسبه شده است که این قیمت های بیان شده در بالا این امکان را دارد که در بازه های زمانی مختلف با نوسانات عرضی بازار کاهش یا افزایش را داشته باشد. در این خصوص بهترین راه ارتباط مستقیم با مراکز فروش این دستگاه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما