فروش آنلاین دانخوری آبخوری اتوماتیک مرغ و دیگر تجهیزات مرغداری

می‌دانستید امکان فروش اینترنتی و آنلاین تجهیزات مرغداری دانخوری آبخوری اتوماتیک خوش قیمت وجود دارد؟ از مزایای خرید اینترنتی تجهیزات مرغداری اتوماتیک اطلاع دارید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر دراین‌باره مقاله ما را دنبال کنید.

فروش اینترنتی تجهیزات اتوماتیک مرغداری

فروش انواع تجهیزات اتوماتیک مرغداری همچون آبخوری دانخوری به‌صورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک یا ساده به‌طور خوش قیمت انجام می‌شود.
این کار باعث شده است تا افراد زیادی که قصد راه‌اندازی مرغداری دارند برای تجهیز یا تکمیل تجهیزات موردنیاز خود به سمت خرید اینترنتی این تجهیزات گرایش پیدا کنند و باقیمتی ارزان‌تر از بازار نیاز خود را به بهترین صورت پاسخ دهند.

دانخوری آبخوری اتوماتیک

فروش آنلاین دانخوری و آبخوری مرغداری‌ها به‌طور اتوماتیک

می‌دانید خرید دانخوری و آبخوری اتوماتیک برای مرغداری‌ها چقدر در صنعت پرورش مرغ و فرآورده‌های گوشتی آن و همچنین تخم‌مرغ مؤثر است؟
با خرید این تجهیزات اتوماتیک پرورش مرغ و فرآورده‌های گوشتی آن به بالاترین حد ممکن می‌رسد و تلفات ناشی از بروز بیماری‌ها و تغذیه انواع مرغ‌ها به پایین‌ترین درصد خود خواهد رسید.
این دستگاه‌ها با داشتن تنظیمات مشخصی در مدت معین به‌طور خودکار عمل دانه دادن و آب دهی پرندگان را انجام می‌دهند تا در نبود نیرو، خطری آن‌ها را تهدید نکند. تغذیه مناسب و به‌موقع پرندگان موجبات رشد و وزن بالاتر انواع مرغ‌ها را حاصل خواهد کرد.

دانخوری آبخوری اتوماتیک

خرید اینترنتی انواع تجهیزات اتوماتیک مرغداری‌ها چه مزایای دارد؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی خرید تجهیزات اتوماتیک مرغداری‌ها به‌صورت اینترنتی افزایش پیدا کرده است که به دلیل مزایای زیاد آن می‌باشد.
از مزایای خرید اینترنتی می‌توان گفت:

  • خرید با آگاهی کامل با مشورت با کارشناسان و مهندسان مشاور سایت‌های فروش.
  • فروش مستقیم و قیمت ارزان به جهت فروش بی‌واسطه از تولید‌کننده به مصرف‌کننده.
  • تنوع انتخاب تجهیزات اتوماتیک مرغداری.
  • تحویل آسان به‌وسیله باربری به همه نقاط کشور.
  • خدمات پس از فروش.

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای خرید انواع تجهیزات مرغداری آبخوری دانخوری اتوماتیک می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید و از لیست قیمت انواع تجهیزات باخبر شوید و بر اساس نیاز خود آن را تهیه نماید. با ما ارتباط بگیرید.

دانخوری آبخوری اتوماتیک

قیمت دانخوری و آبخوری اتوماتیک و سطلی مرغ

سیستم های دانخوری و آبخوری برای مرغ ها و دیگر پرندگان با توجه به قابلیت هایی که دارند قیمت گذاری می شوند. در برخی از سالن های کوچک اغلب از دانخوری های سطلی استقاده می شود، چرا که هزینه ها برای راه اندازی سیستم های تمام اتومات در این سالن ها مقرون به صرفه نیست. اما آبخوری و دانخوری ها مزایایی را دارا می باشند که استفاده از آنها راندمان کار را بالا می برد و به تبع قیمت هایی را نیز با خود به همراه دارد. در ادامه به گوشه ای از این قابلیت ها اشاره ای خواهیم کرد.

  • داشتن هزینه های پائین استهلاک، آن هم به دلیل سادگی لوازم
  • امکان توضیه یکنواخت دان و آب در تمامی خط ها
  • هزینه کم و بالا بودن عمر کاری
  • تمامی سیستم به صورت اتومات می باشد
  • بالا رفتن ظرفیت پرورش به دلیل ارتقاع از سیستم سنتی به سیستم اتومات

دانخوری آبخوری اتوماتیک

 طریقه ساخت دانخوری و آبخوری مرغ خانگی چگونه است

در برخی از مناطق کشور مانند استان یا شهر های شمالی پرورش مرغ در منازل رونق بسیار زیادی به خود اختصاص داده است. اغلب این پرورش دهندگان از برخی لوازم مانند مخزن آب برای تزریق آب و دان بین این پرندگان استفاده می کنند. اما اگر همین افراد اقدام به تغییر روند کاری خود بدهند و از سیستم های جدید بهره ببرند به راحتی می توانند در زمانهایی که حضور ندارند هم مجموعه خود را کنترل کنند.

دانخوری آبخوری اتوماتیک

قیمت آبخوری و دانخوری جوجه یکروزه شرکت جامبو

سیستم های آبخوری و دانخوری که برای مرغ ها در نظر گرفته شده است اغلب جوابگوی جوجه های یک روزه نمی باشند و نمی توان از آنها بهره برد به همین دلیل می بایست برای جوجه ها تا یک هفتگی تجهیزات آبخوری و دانخوری مخصوص در نظر گرفته شود. به همین منظور می بایست با مدیران فروش مجموعه در ارتباط بود تا قیمت و اطلاعات کامل را از آنها جویا شد.

دانخوری آبخوری اتوماتیک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما