مرکز پخش آبخوری دستی بوقلمون

بوقلمون‌ها 🦃در مقایسه با مرغ‌ها🐓 نیازهای متفاوتی دارند، بنابراین باید دستگاه ابخوری با نیازهای آنان سازگار باشد.

برای خرید آبخوری دستی بوقلمون می توان به مرکز پخش انواع آبخوری دستی مخصوص پرندگان در بازار مراجعه نمود.

همچنین با جستجو در اینترنت می توان با تولید کنندگان تجهیزات مرغداری ارتباط برقرار نمود و پس از بررسی انواع تولیدات این شرکت ها متناسب با نیازمندی های مرغداری خود محصول با کیفیت را سفارش داد.

آبخوری دستی بوقلمون

انواع آبخوری دستی بوقلمون با کیفیت منحصر به فرد و بسیار مناسب در مرکز پخش تجهیزات، آماده ارائه به شما خریداران محترم بوده است چون هر کاری با متد جدید و کیفیت روز از این نظر با بالا ترین تعداد فروخته خواهد شد. طبق اندازه ‌ها و مکانیسم متفاوت همه محصولات در واقع با هزینه‌ های روز آن ها مواجه خواهید شد و دقیقا طبق ارزشیابی های خود می توانید، نمونه های دلخواه را در کلیه ساعات شبانه روز درخواست کنید.

مرکز پخش آبخوری دستی بوقلمون

مشخصات آبخوری دستی بوقلمون

مشخصات آبخوری دستی بوقلمون آبخوری دستی ایرانی یکی از بهترین تجهیزات است که برای رفع تشنگی و تأمین نیازهای اصلی پرندگانی مانند بوقلمون در مدتی کوتاه مورد استفاده قرار می‌ گیرد اما به هر دلیل لازم است فاکتورهای بسیار مناسبی را، برای شناخت بیشنر محصولات مورد استفاده قرار دهید.

  1. در واقع دستگاه های مورد نظر به صورت دستی کار می‌ کنند پس با استفاده از فعالیت های نیروی انسانی شروع به کار کرده و آب مورد نیاز پرندگان را با چند حرکت در دسترس قرار می دهند پس بدانید این اجناس، به صورت خودکار و نیز ماشینی حرکت نمی کنند.
  2. هم چنین بدانید از نظر دیگر دستگاه های مورد نظر با توجه به ساختار فیزیکی ایده آل و مناسبی که برای خود دارند به صورت عمری کار می کنند و در واقع جنس پلاستیکی و محکم آن ها باعث، چنین کار مناسبی در طول سالیان دراز برای آن ها شده است.
  3. از طرفی در مورد شکل ظاهری این دستگاه ها باید اشاره کرد که تمام نمونه ها مجهز به یک مخزن بسیار بزرگ هستند که محل نگهداری از مایعات بوده و به هر ترتیب با خروج آب از محفظه ها کلمایعات جمع شده با کیفیت کامل وارد بشقاب های زیرین می شوند.

راهنمای خرید انواع آبخوری دستی بوقلمون

راهنمای خرید انواع آبخوری دستی بوقلمون در واقع جهت خرید این گونه از وسایل در ابتدا بهتر است که فاکتورهای مناسب زیر را مد نظر خود قرار دهید تا به هر ترتیب بتوانید سفارش های خود را یا به صورت خرد و یا این که، در اندازه های توده ای به نتیجه های موفقیت آمیزتر نزدیک کنید.

  • در اولین نگاه توجه داشته باشید که آبخوری دستی درجه یک بهترین گزینه برای مصرف متعدد شما خواهد بود یعنی به هر حال کیفیت ویژه و ارزشمند موجود به کار گرفته شده در کارخانه ها جهت ساخت، حرف اول را در این گونه محصولات می زند.
  • از نظر دیگر قیمت های فروش محصولات تا حد زیادی ممکن است متغیر باشد چون در واقع طبق اقدامات کارخانه ‌ای ابعاد و سایزهای متعددی از محصولات فوق وجود داشته که این مساله مهم باعث می شود تا، همه تولیدات در یک قیمت ثابت قابل خرید نخواهند نباشد.
  • هم چنین در شکل دیگر حجم خرید محصولات خیلی مهم است چون اگر قصد دریافت فله ‌ای محصولات را داشته باشید باید به مرکز عمده فروش معتبری همچنین واحد ما مراجعه کرده تا نهایتا، به مطمئن ترین کالاهای موجود در بازار ها دست پیدا کنید.

خرید ارزان قیمت آبخوری دستی 3 لیتری

ابخوری دستی سه لیتری ممکن است به عنوان یک ابزار کوچک و قابل حمل برای مرغداران یا افرادی که تعداد محدودی بوقلمون 🦃دارند، مفید باشد.

امکاناتی که باید در نظر داشته باشید:

  1. **انتخاب ظرفیت مناسب با توجه به نیاز
  2. **قابل حمل و قابلیت استفاده آسان
  3. **مواد بدنه از جنس پلاستیک فشرده و مقاومABS
  4. **سیستم قفلی قوی و قابل اعتماد

آبخوری دستی 3 لیتری از ارزان ترین مدل های ابخوری است و طبیعتا اندازه های بزرگتر آن قیمت های بالاتری دارند.

اما در مقایسه با مدلهای اتوماتیک مدل های دستی آبخوری از قیمت مناسب تر و سهولت در بکارگیری آن برخوردارند.

برای محیط های پرورش پرندگان با ظرفیت های کم و برای افرادی که تازه شروع به کار در زمینه پرورش  مرغ 🐓 و بوقلمون 🦃نموده اند استفاده از آبخوری های دستی می تواند گزینه خوبی باشد.

ضمن اینکه با خرید از تولید کنندگان تجهیزات مرغداری مانند شرکت بردیا صنعت که واسطه ها را از فرآیند خرید حذف نموده و مستقیما محصولات را از کارخانه به مرغداری 🐓 ارسال می نمایند، هزینه های خرید و ارسال به مراتب پایین ترخواهد بود و مرغداران عزیز می توانند خریدی ارزان قیمت را تجربه نمایند.

فروش ویژه آبخوری دستی قفلی بوقلمون

نکاتی که باید در هنگام خرید آبخوری دستی قفلی بوقلمون 🦃مورد توجه قرارداد عبارتند از:

  1. **سایز و ظرفیت
  2. **کیفیت بالا و استانداردهای ایمنی
  3. **نگهداری و تعمیرات قطعات

شرکت بردیا صنعت آبخوری دستی قفلی ویژه بوقلمون را بصورت ویژه و با قیمت درب کارخانه به فروش می رساند.

آبخوری دستی  قفلی بوقلمون 🦃در ظرفیت های یک تا 10 لیتر تولید می شوند.

از مزایای این نوع ابخوری ها مراقبت از خشکی بستر مرغداری و عدم انتقال آب 💧 و رطوبت به کف مرغداری است که از سرایت و انتقال بیماری در مکان پرورش جوجه ها جلوگیری می کند.

همچنین قفلی بودن این نوع ابخوری از افتادن مخزن اب 💧 در هنگام تکان ها و جابه جایی ها و خیس شدن بستر مرغداری 🐓جلوگیری می کند.

آبخوری قفلی 10 لیتری

صادرات آبخوری دستی 5 لیتری بوقلمون

نکاتی که برای ساخت یک آبخوری دستی مورد توجه قرار می گیرند عبارتند از:

  1. انتخاب مواد مناسب و مقاوم با استحکام بالا
  2. طراحی مناسب

آبخوری‌های دستی برای بوقلمون 🦃معمولاً در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند، اما اغلب به اندازه و نیاز مرغداران بستگی دارد.

برخی از سایزهای معمول ابخوری دستی برای بوقلمون عبارتند از:

  1. **ابخوری‌های کوچک و قابل حمل**: این نوع ابخوری‌ها برای استفاده در مرغداری‌های کوچک یا مواردی که تعداد بوقلمون‌ها کم است، مفید هستند.

آنها معمولاً دارای ظرافت و انعطاف پذیری زیادی هستند که امکان استفاده در فضاهای محدود و حمل و نقل آسان را فراهم می‌کند.

  1. **ابخوری‌های متوسط**: این ابخوری‌ها مناسب برای مرغداری‌های متوسط تا بزرگ و با تعداد بوقلمون‌های بیشتر هستند.
  2. **ابخوری‌های بزرگ صنعتی**: این نوع ابخوری‌ها برای مرغداری‌های بزرگ با تعداد بوقلمون‌های قابل توجه مناسب هستند.

آنها دارای ظرفیت بسیار بزرگی برای ذخیره آب 💧هستند.

شرکت بردیا صنعت آبخوری های دستی مخصوص مرغ گوشتی و بوقلمون 🦃را در سایزهای مینی (1-3 لیتر)، متوسط(5-6 لیتر) و بزرگ(10 لیتر) و در انواع ساده و قفلی تولید می کند.

همچنین انواع اتوماتیک آبخوری بوقلمون مخصوص پرورشگاه های بزرگ با تعداد زیاد بوقلمون در این مجموعه تولید و عرضه می گردد.

این مجموعه با بیش از 10 سال سابقه تولید تجهیزات مرغداری آماده صادرات انواع ابخوری دستی 5 لیتری مخصوص بوقلمون به سایر کشورها می باشد.

پاسخ به دو سوال در مورد آبخوری دستی بوقلمون

آبخوری دستی بوقلمون در چه سایزهایی تولید می شوند؟

آبخوری های دستی از سایز یک لیتر تا 10 لیتر تولید می شوند.

کاربرد نوع قفلی آبخوری چیست؟

آبخوری نوع قفلی به دلیل چفت شدن محکم بدنه مخزن به کفی آن، از افتادن مخزن و خیس شدن بستر مرغداری جلوگیری می کند.

4

  1. سلام شبتون بخیر من تو مزرعه مون تعدادی بوقلمون داریم با چند مرغ و خروس از, شما ابخوری و دانخوری دستی خریداری کردم خیلی عالی بودن تشکر از شما.

  2. سلام من سالن پرورش, بوقلمو دارم ازشرکت شما خریدار کردم. تو منطقمون خیلی دنبال این مدل می کشتم ولی پیدا نمیکردم خیلی راحت به دستم رسید مچکرم از شما.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما