فروش تضمینی دانخوری دستی مرغ

یکی از لوازم مهمی که در صنعت مرغداری مورد توجه و اهمیت قرار گرفته، دانخوری است که تغذیه دهی انواع طیور را به طرزی صحیح امکانپذیر ساخته است. حال یکی از پرکاربردترین و بهترین انواع دانخوری که قابل استفاده در صنعت طیور بوده، دانخوری دستی مرغ است که از ساختار و مکانیزم ساده با کارکرد بهینه همراه می باشد. اکنون فروش تضمینی دانخوری دستی آغاز شده و می توانید از این محصول درجه یک بهره مند شوید.

فروش تضمینی دانخوری دستی مرغ

راهنمای خرید دانخوری دستی مرغی

راهنمای خرید دانخوری دستی مرغی دانخوری را می توان از مهمترین و ضروری ترین تجهیزات موجود در صنایع پرورش طیور از جمله مرغداری ها معرفی کرد که در آن انواع دان طیور و یا دان مرغ به درستی گنجانده شده تا مرغ ها بتوانند به راحتی به آن دسترسی یافته و مصرفشان نمایند.

علاوه براین دانخوری دارای مزیت های بسیاری بوده که مهمترین آن این است که هزینه های مربوط به اتلاف خوراک را هم به حداقل میزان ممکن خواهد رساند و این یعنی سود برای صنعتگرانی که در این عرصه فعال اند و در نتیجه خواهند توانست به جای جبران هزینه و متحمل شدن ضرر، با استفاده از دانخوری، هزینه هایشان را بابت خرید دان جدید صرف کرده و مدیریت هزینه داشته باشند.

در ادامه هم نکات مهمی را به عنوان راهنمای خرید دانخوری دستی مرغی ارائه خواهیم داد که به شما کمک می کنند تا انتخاب های بهتری را برای خود رقم بزنید:

  1. دانخوری از جنس های متعددی تشکیل یافته که یکی از بهترین و ماندگارترین آنها جنس گالوانیزه می باشد، پس می توانید آن را در اولویت قرار دهید.
  2. یکی از بهترین مدل های این محصول که یقیناً برترین انتخاب خواهد بود، دانخوری شبکه دار است که هم از گنجایش بسیار بالا برخوردار بوده و هم جلوی هدر رفتن دان را خواهد گرفت.
  3. همچنین یکی دیگر از آیتم های مناسبی که می توانید برای انتخاب روی آن فکر کنید، دانخوری دو تکه میله آهنی است که حجم زیادی از دان را در خود جای خواهد داد.

شرکت پخش بهترین دانخوری دستی مرغ

شرکت پخش بهترین  دانخوری دستی مرغ اگر به دنبال خرید دانخوری عمده هستید، یکی از بهترین انواع این محصول که می توانید جهت انتخاب روی آن فکر کنید، دانخوری دستی مرغ است که مزیت عمده آن نسبت به دانخوری اتومات این است که دارای قیمت مناسب تری بوده و بنابراین با خرید آن، متحمل هزینه کمتری خواهید شد.

حال برای اینکه بتوانید این محصول را به روشی سریع تر تهیه کرده و از رضایت کافی نیز برخوردار شوید، نیاز است تا سفارشات خود را به معتبرترین شرکت پخش دانخوری عمده بسپارید، مانند این مجموعه که سابقه فعالیت درخشان در حوزه فروش این محصول داشته و از طریق آن به چنین محصولاتی دست خواهید یافت:

  • دانخوری دستی درجه یک همراه با مدل های متنوع
  • دانخوری مرغوب و برخوردار از بهترین جنس و ساختار
  • دانخوری استاندارد و دارای اندازه های مختلف
5

  1. خسته نباشید من از شرکت شما برای مرغداریم تجهیزات ابخوری و دانخوری تهیه کردم. ابخوری سیستم قطره ای خوبی داشت. اب بصورت قطره ای میاد که واقعا این روش عالی هست

  2. سلام و عرض ادب به شرکت خوب بردیا صنعت.هفته ی گذشته برای مرغداریم که شمال هست ابخوری جامیکو تهیه کردم.دانخوری بشقابی هم تهیه کردم.دانخوری ها لبه دار هستن که باعث میشه جوجه بعد از دانه خوردن.نوکشون تمیز بشه

  3. سلام و عرض ادب من برا سالن مرغداریم از ابخوری و داخوی تمام اتماتیک شما خریداری کردم هم تو تمیزی تاثیر زیادی داشت وهم مصرف دانم امد پایین. دستون درد نکه ممنون

  4. سلام طهماسبی هستم دو سال پیش از, شما ابخوری و دانخوری, دستی خریدم تا الان از اون ابخوری و داخوری استفاده میشه جنسش عالی بود. وحالا تصمیم دارم تمام اتوماتیک کنم به محض تکمیل کردن هزینه سفارش میدم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما