مرکز فروش آبخوری دستی مرغ

آبخوری دستی محصولی است که برای استفاده در محیط هایی که به پرورش طیور مختلف می‌ پردازند قابل استفاده است و دارای انواع مختلفی می باشد که در مرکز فروش آن یافت می‌ شود، مرکز فروش آبخوری دستی مرغ این محصول را با ارائه تنوع زیادی از رنگ و مدل و در سایزها و حجم های مختلفی در معرض فروش قرار داده است و آنها را به شیوه های مختلف به فروش رسانده و امکان خرید را برای متقاضیان در سراسر کشور فراهم نموده است.

مرکز فروش  آبخوری دستی مرغ

همه چیز درباره آبخوری دستی

همه چیز درباره آبخوری دستی پرورش طیور به عنوان یکی از شغل های پر بازده در کشور می باشد و از آنجایی که بسیاری از افراد از گوشت و پروتئین و همچنین تخم مرغ استفاده می‌ کنند پرورش آنها از دامنه فروش بسیار خوبی برخوردار گردیده است.

در زمینه پرورش مرغ و طیور تغذیه بسیار حائز اهمیت می باشد و افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند به این موضوع واقف بوده و همواره در جهت فراهم کردن شرایط لازم برای این امر می باشند.

یکی از مواردی که در زمینه پرورش مرغ و سایر پرندگان مهم است توجه به آب مورد نیاز برای آنها می باشد به نحوی که باید شرایط لازم برای نوشیدن آب و غذای آنها فراهم گردد.

یکی از مواردی که برای آبخوری بسیار مناسب می باشد استفاده از آب‌خوری های مختلف است، این محصول خود دارای دو نوع اتوماتیک و دستی بوده که ما در این بخش به نمونه دستی بیشتر اشاره خواهیم کرد.

آبخوری دستی نمونه ای می باشد که نسبت به اتوماتیک آن از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار می باشد و دارای طرح و مدل های گوناگون است که از مدل های آن می‌ توان له نمونه یک لیتری، کله قندی، سه لیتری و نمونه‌ های مختلف دیگر اشاره کرد.

این نوع آبخوری ها علاوه بر اینکه دارای ظاهری متفاوت می‌ باشند از کاربرد و کارایی آسان نیز برخوردار بوده و می توانند به خوبی در برابر مصرف انرژی و هدر رفتن آب جلوگیری نمایند‌، اما نکته ای که در خصوص این محصول باید به آن اشاره کرد این است که نیاز به کارگر برای پر کردن آبخوری و همچنین ضد عفونی کردن آن است.

عرضه کنندگان برتر آبخوری دستی مرغ

عرضه کنندگان برتر  آبخوری دستی مرغ آبخوری دستی ساده نمونه‌ ای از این محصول می باشد که توسط عرضه کنندگان زیادی در سراسر کشور عرضه می گردد و نسبت به کارایی و کاربردی که دارد از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار است و با بهترین کیفیت و رنگ های مختلف به فروش می رسد.

متقاضیانی که قصد خرید آبخوری دستی درجه یک را دارند، می توانند آن را از طریق این سایت اینترنتی و تماس با عرضه کنندگان برتر آلخوری دستی مرغ سفارش داده و خریداری نمایند‌.

خاطر نشان می شود که خرید از طریق این سایت به صورت مستقیم و بی واسطه بوده و خریدار می‌ تواند آن را مستقیم از واحد عرضه و فروش آن با کیفیت و قیمت مناسب خریداری نماید.

4

  1. خداقوت .نبی زاده هستم از افغانستان.برای سالن مرغداری که داخل افغانستان دارم حدود 1000 تا ابخوری دستی از شما تهیه کردم.خیلی ممنون بابت ارسال سریعی که انجام دادین.در هفته های اینده هم از شما میخوام جت هیتر تهیه کنم

  2. سلام و خسته نباشید من یه مرغداری دارم سالنی هستش می خواستم تمام اتوماتیک کنیم و لوله های که برای ابخوری استفاده میکردم میشه استفاده دو بار ازشون داشت یا باید عوض بشن. علاوه بر ابخوری و دانخوری, چه وسایلی نیاز هستش لطفا راهنمایی کنید؟

  3. سلام و عرض ادب من فروشگاه دارم برای مغازم از ابخوری دستی شما خریداری کردم خیلی از مشتریا از محصول تولیدی, شما استقبال کردن و راضی بودن ممنون

  4. سلام به شما مجموعه فعال بردیا صنعت
    جنس ابخوری ودانخوری هایی که ارسال کردین خیلی مقاوم و نشکن است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما