کارخانه تولید کننده سمپاش فرغونی 100 لیتری

کارخانه تولید کننده  پمپ آب کشاورزی 4 اینچ در نمونه های موتوری و بنزینی مختلف، و مخازن 100 لیتر به بالا در نظر دارد با ارائه بهترین نمونه های این دستگاه و نمونه های  سمپاش در بازار، تمامی متقاضیان خرید دستگاه های سمپاش را با کارآیی و استقامت سمپاش های فرغونی آشنا کرده، و صنعت کشاورزی را به سمت تجهیزات مکانیزه سوق دهد.

کارخانه تولید کننده سمپاش

کارخانه تولید کننده سمپاش فرغونی :

کارخانه تولید کننده انواع مختلف سمپاش های فرغونی این نمونه از سمپاش را صرفا به این دلیل تولید کرده است که، در باغات میوه، واحد های دامداری، مرغداریها، و مزارع کاربرد بسیاری دارد. و اغلب کارها یا مراکزی که نیاز به دستگاه های سمپاش بزرگ، یا کوچک می باشد، با نمونه های فرغونی نیز به راحتی قابل انجام می باشد.

 

حال اگر در زمان خرید این نمونه از سمپاش ها با کارخانه سازنده ارتباط برقرار شود، مشتری می تواند با توجه به شرایط کاری خود اغلب قطعات مانند قدرت موتور، مخزن استیل، یا پلی اتیلن، سیتم شلنگ جمع کن یا ساده، و همزن هیدرولیک، و برخی موارد دیگر را در این دستگاه تغییر دهد. و در پایان با شرایط کاملا مناسب، و متفاوتی اقدام به خرید این دستگاه کند.

کارخانه تولید کننده سمپاش

خرید سمپاش فرغونی 100 لیتری :

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و فروش  پمپ فشار قوی برقی و یا ارتباط با کارخانه، می بایست با مدیران زبده مجموعه بزرگ ( کشت و صنعت بردیا ) در اینترنت ارتباط برقرار کرد.

7

  1. با سلام و خسته نباشید اگه لطف کنید قیمت سمپاش فرغونی 100لیتری رو بدین ممنون میشم

  2. سلام خسته نباشید واقعا خدا قوت میگم کارتون حرف نداره شرکتتون بی نظیر هست کارتون عالیه

  3. سلام.عزیز
    بنده به یک دستگاه سم پاش ۱۰۰ لیتری نیاز دارم قیمت میفرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما