کارخانه تولید پد سلولزی با قاب و آب در تهران

تولید پد سلولزی با قاب و آب به صورت مستقیم از کارخانه های تولید کننده این تجهیزات خنک کننده در تهران صورت می پذیرد. برای نصب پد های سلولزی با آب در کولر های آبی به قاب یا فریم نیاز است. قیمت کامل این قاب ها بر اساس طول متر است و بسته به جنس و اندازه آن متفاوت است.

تولید پد سلولزی

قاب پد سلولزی و وظیفه ی آن

یک پد سلولزی و سبد مرغ منجمد برای اتصال و نصب نیاز به قاب دارد. خود پد سلوزی که برای تقویت سیستم سرمایشی و جلوگیری از ورود گرد و غبار به محیط استفاده میشود. اما وظیفه ی قاب آن، علاوه بر نگهداری پد سلولزی، تجمیع وراهنمایی و هدایت آب به سوی مخزن آب است.

تولید پد سلولزی

جنس و اجزای قاب پد سلولزی فنلاندی

  • آلومینیموم
  • گالوانیزه

 قاب های پد های سلولزی فنلاندی ، در دو جنس الومینیومی و گالوانیزه تولید میشوند. نوع آلومینیومی آن به دلیل راحت تر بون نصب، پر طرفدار تر است. هر دو نوع جنس این قاب ها، از دو لوله ی آب ریز بالا و خروجی آب پایین تشکیل شده اند. همچنین اتصالات و پیچ و مهره های لازم برای نصب نیز همراه آن است.

تولید پد سلولزی

کاربرد پد و قاب پد سلولزی

از این پد ها و قاب های آن در سیستم سرمایشی مرغداری ها و گلخانه ها استفاده میشود و در این مکان ها جزو لوازم ضروری محسوب میشوند.

همچنین در کولر های آبی، استفاده از این پد ها مزایای زیادی مانند تقویت سرمایش دارد و مانعی در برابر آلودگی های محیط برای وارد شدن به سیستم سرمایشی است.

تولید پد سلولزی

قیمت و نحوه ی خرید پد سلولزی و قاب آن در اصفهان

قیمت بیان شونده برای قاب پد سلولزی در واقع قیمت برای هر متر آن است که این قیمت بستگی به دو فاکتور زیر دارد:

  • جنس قاب
  • ضخامت قاب

در هنگام خرید خود پد هم باید در کیفیت آن بسیار دقت کرد تاکارایی و طول عمر بالایی داشته باشد.

خرید این محصولات و سبد مرغ زنده از سایت های نمایندگی معتبر و یا نمایندگی های معتبر موجود در بازار اصفهان، تهران، و دیگر شهر های بزرگ بهترین روش است. زیرا با خرید از این مراکز معتبر، از کیفیت و هزینه ی پرداختی خود مطمئن خواهید بود.

تولید پد سلولزی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما