فروش پد سلولزی کولرهای آبی ارزان قیمت در بازار

استفاده از پدهای کولرهای سلولزی به جای پوشال مزایای بسیاری دارد که با هم بررسی میکنیم. قیمت این پدها در بازار دامنه ی گسترده ای از ارزان تا گران دارد که ما شما را در انتخاب بهترین نوع آن راهنمایی میکنیم.

پد سلولزی

پد سلولزی از چه ساخته شده و چه کاربردی دارد؟

ماده ی اصلی سازنده ی پد های سلولزی، کاغذ کرافت است. این کاغذ در چندین لایه با زوایا و موج های مختلف روی هم قرار میگیرند و این گونه انواع پد های سلولزی را به وجود می آورند.

استفاده از پد سلولزی در سبد مرغ منجمد به جای پوشال مزایای زیادی دارد. این پدها سیستم سرمایش را تقویت میکنند و طول عمر خیلی بیش تری نسبت به پوشال ها دارند.

پد سلولزی

نکات مهم خرید پد کولر های سلولزی

  • در هنگام خرید پد سلولزی نباید تنها قیمت را مد نظر قرار داد. چرا که ماده ی اصلی سازنده ی این پد ها که همان کاغذ کرافت است، در ایران تولید نمیشود و به دلیل نوسانات چند وقته ی دلار دارای قیمت بالایی است.
  • در هنگام خرید برای اطمینان از با کیفیت بودن پد، این محصول را از شرکت و برندی معتبر خریداری کنید تا از ماده ی اولیه ی آن اطمینان یابید و هزینه ای که میپردازید به هدر نرود.
  • اگر پد از ماده ی اولیه ی مرغوب و اصلی ساخته نشده باشد، طول عمر آن بسیار پایین خواهد بود.

پد سلولزی

ویژگی های پد کولر سلولزی با کیفیت

همانطور که گفتیم باید در هنگام خرید پد، به کیفیت آن توجه کرد. حال، ویژگی های یک پد باکیفیت را برمشماریم: پد با کیفیت، عمر بالایی تقریبا بیش تر از 3 سال دارد، سیستم سرمایشی را به خوبی تقویت میکند، از ورود آلودگی و غبار به سیستم سرمایشی جلوگیری میکند و رسوب گذاری در آن تا حدی زیادی، کم است.

امیدوارم این مطلب شما را در انتخاب و خرید پد و سبد مرغ زنده مناسب یاری کرده باشد.

پد سلولزی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما