فروش بهترین سموم علف کش رانداپ برای صیفی جات

فروش بهترین سموم علف کش رانداپ را می توان در صدر خانواده علف کش ها قرار داد. به این دلیل که این نمونه سم با ورود به بخش های سلولی علف هرز سبب نابودی کامل آنها می شود. خرید سم علف کش رانداپ، برای نابودی علف های مزارع صیفی جات تاثیر بسیار زیادی را به همراه دارد، به این دلیل که صیفی جات جزو پر توقع ترین محصولات زراعی به شمار می آیند، و علف های هرز سبب کاهش توان این محصولات می شوند.

فروش بهترین سموم فروش بهترین سموم

فروش بهترین سموم علف کش :

بهترین سمپاشی مزارع جهت از بین بردن علف های هرز، طبق نظر مهندسین آب و خاک زمانی می باشد که، علف های هرز در حالت 4 یا 5 برگی بوده، و یا ارتفاع آن به حدود 10 سانتیمتر برسد. در این زمان فروش سموم در بازار رونق بسیاری پیدا می کند. حال اگر بهترین نمونه از این علف کش ها را مورد استفاده قرار دهیم بدون شک با نتیجه 100 درصدی رو به رو خواهیم شد.

فروش بهترین سموم

علف کش رانداپ :

گلایفوزیت یا همان رانداپ، علف کش سیستمیک، غیر انتخابی از گروه اسید فسفونیک می باشد، که در فعالیت آنزیمی علف های هرز اختلال ایجاد می کند. جذب این علف کش از طریق شاخ و برگ گیاه می باشد. این علف کش سبب کلروز اندام های هوایی و به دنبال آن نکروزه بافت ها می شود. اثرات قابل رویت این علف کش در گیاهان یک ساله 2 تا 4 روز، و در گیاهان چند ساله 7 تا 10 روز می باشد. این علف کش در خاک کمتر از 60 روز ماندگاری دارد.

فروش بهترین سموم

منبع : بردیا ترید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما