عرضه انواع سم پاش موتوری زنبه ای

انتخاب یک سمپاش مناسب می تواند به راحتی دغدغه مرحله سمپاشی محصولات و جلوگیری از آفت را حل کند. تیم تخصصی ما آماده عرضه انواع سم پاش موتوری زنبه ای در بالا ترین کیفیت می باشد. فرصت خرید مستقیم و بدون واسطه را از طریق همین درگاه فراهم کرده ایم، تا بتوانید در کم ترین زمان سفارش خود را به ثبت برسانید.

عرضه انواع سم پاش موتوری زنبه ای

آشنایی با انواع سمپاش

آشنایی با انواع سمپاش کشاورزی یکی از پایه های اصلی اقتصادی در کشور ما محسوب می شود. به دلیل اهمیت این صنعت و توانمندی کشاورزان میهنمان، شایسته است با مکانیزه شدن هرچه بیش تر، بر حجم تولیدات افزوده شود. یکی از اصلی ترین مراحل در تولید محصولات کشاورزی و باغی، زمان سمپاشی به منظور از بین بردن آفات و مریضی هایی می باشد که گیاهان و درخت ها را تهدید می کند. از جانبی دیگر یکی از دغدغه های کشاورزان و باغ داران صاحب زمین های وسیع، نحوه سمپاشی است که هم، زمان کم تری را ببرد و هم، بدون هدر رفت سموم این مرحله را پشت سر بگذارند. با تولید سمپاش های مکانیزه و پیشرفت روز به روز آن کمکی شایان به سمپاشی راحت شد.

در گذشته این فرایند با ابزار های دستی انجام می گرفت، اما امروزه با پیشرفتی که شاهد آن هستیم، سمپاش های موتوری وارد شده اند و به این فرایند سرعت بخشیده اند و تبدیل به یک عمل راحت گردیده است.

جهت آشنایی با انواع سمپاش ها در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره کرده ایم:

  • سمپاش زنبه ای
  • سمپاش پشت تراکتوری
  • سمپاش فرقونی
  • سمپاش توربینی

در این بخش می خواهیم به طور اختصاصی شما را سمپاش زنبه ای آشنا کنیم. سمپاش زنبه ای را می توان متناسب با نوع سوختی که دارند، در دو گروه سمپاش زنبه ای برقی و سمپاش زنبه ای بنزینی تقسیم بندی کرد.

از مزایای مهم این سمپاش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاشش یکواخت سم و کودها
  • کاهش هدر رفت سم و کودها در حین پاشش
  • جلوگیری از آلودگی محیط زیست
  • حذف نیروی کار و کاهش هزینه در سمپاشی
  • بالا بردن سرعت سمپاشی

با توجه به مزایای ذکر شده قطعا خرید سمپاش یک انتخاب بهینه برای هر کشاورز و باغ داری است.

توزیع کنندگان سم پاش موتوری زنبه ای

توزیع کنندگان سم پاش موتوری زنبه ای گیاهان هم مانند ما انسان ها دچار بیماری می شوند و برای تقویت خود نیاز به مواد مغذی دارند. سم ها و کودها برای گیاهان، حکم دارو و غذا را برای ما انسان ها دارند. به منظور جلوگیری و یا از بین بردن آفت های گیاهان و محصولات کشاورزی، سمپاشی کردن یکی از کارهای ضروری است. برای سهولت این کار سمپاش های موتوری زنبه ای مناسب ترین انتخاب هستند.

توزیع کنندگات متعددی در حال عرضه انواع این محصول در ابعاد و مدل های مختلف هستند. توجه به فاکتورهایی چون نوع سوخت، جنس بدنه، برند و میزان مخزن از جمله عواملی است بر قیمت نهایی این محصول اثر می گذارد.

8

  1. سلام وقتتون بخیر قیمت و کاتاتلوگ این سمشپاشتون رو برای من میفرستین ؟؟
    ممنون متشکر

  2. سلام وقت بخیر من برای باغم یه سمپاش زنبه ای نیاز دارم که قدرت پاشش بیشتر, باشه.و قیمت مناسب لطف کنید راهنمایم کنید.

  3. سلام سمپاش زنبه ای که برام ارسال کردین. از نوع پمپ 45 بار-قدرت پاشش خیلی بالایی داره.بعضی از روزها که کار سمپاشی زیاد داریم با دوتا شیلنگ سمپاشی رو انجام میدیم. قدرت پاشش خیلی تغییر نمیکنه. و زودتر سمپاشی تمام میشه

  4. سلام، من از شرکت شما یک سمپاش تهیه کردم و چون کیفیت خوبی داشت یکی از دوستانم هم از شما خرید کرد.ممنونم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما