خرید قفس اتوماتیک مرغ تخمگذار در انواع مختلف بدون واسطه

خرید قفسه فلزی اتوماتیک مرغ تخمگذار در انواع مختلف که هر کدام از بابت طراحی، ابعاد، و نوع ورق به کار رفته در آن کاملا با هم متفاوت بوده را، می توان بدون دخالت هیچ واسطه ای و به صورت مستقیم از کارخانه سازنده اجراعی کرد.

فقط کافیست در زمانی که اقدام به خرید قفس اتوماتیک مورد نظر برای مرغداری خود کردید، با مدیران فروش این مجموعه در ارتباط بوده، و راهنمایی های لازمه را از آنها جویا شد، تا در زمان خرید کاربردی ترین گذینه را در اختیار بگیریم.

خرید قفس اتوماتیک مرغ

خرید قفس اتوماتیک مرغ تخمگذار :

در زمانی که قصد بر راه اندازی مجموعه مرغداری خود را داریم یکی از اساسی ترین مواردی که می بایست در نظر گرفته شود، طراحی یک ساختار منظم و مدون در قرار گیری قفس های مرغ و دیگر ملزومات در سالن می باشد، تا در طول دوره های مشخص شده با مشکل خاصی رو به رو نشویم.

خرید قفس اتوماتیک مرغ

قفس مرغ تخمگذار در نمونه های تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و ساده می باشد. که از پر طرفدار ترین آنها می توان به نمونه تمام اتوماتیک اشاره داشت.

چرا که با خریدن این نمونه آب و دان پرنده به صورت تمام وقت محیا بوده، و به واسطه آن راندمان افزایشی را در تولید تخم این پرنده شاهد خواهیم بود.

بزرگترین مزایای این نمونه قفس این است که در این پرسه کمترین نیروی انسانی دخالت خواهد داشت.

خرید قفس اتوماتیک مرغ

خرید قفس اتوماتیک مرغ

قفس اتوماتیک مرغ تخمگذار :

  1. در این نوع از قفس ها، مهم ترین گذینه در ابتدا جنس مصالحی می باشد که در ساختن آن به کار برده می شود. که می بایست از فلزی بهره برد که در عین محکمی، کاملا سبک، و امکان ضد عفونی نیز برای آن مقدور باشد.
  2. اندازه قفس های ساخته شده باید در ابعادی باشد که مرغ بتواند به راحتی درون آن بایستد، و در داخل محدوده حرکت کند.
  3. طراحی کف قفسه کشویی می بایست به گونه ای باشد تا پرنده به راحتی بر روی آن حرکت کرده، و یا مدفوع آن به راحتی پایین بریزد. که در این حالت میله های مشبک بهترین قابلیت را دارد. چرا که از بابت دوام به گونه ای می باشد که وزن مرغ ها را کاملا تحمل کرده، و زبر و خشن نیز نمی باشد که سبب شکسته شدن تخم مرغ ها شود.
  4. سیستم دانخوری، و آبخوری به گونه ای در این قفس ها طراحی شده که، از ریختن و پاشیدن آب و دان درون قفس جلو گیری به عمل آید. و پرنده بتواند به راحتی به آن دست رسی داشته باشد.

 خرید قفس اتوماتیک مرغ  خرید قفس اتوماتیک مرغ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما