تولید و فروش قفس مرغ گوشتی و دیگر تجهیزات مرغداری

تولید و فروش قفس مرغ گوشتی در نمونه های ساده، یا تمام اتوماتیک و دیگر تجهیزات مرغداری، با بهره گیری از یک مهندسی بسیار قوی زیر نظر شرکت کشت و صنعت بردیا صورت می پذیرد.

تولید و فروش نمونه های مختلف قفس مرغ گوشتی در سراسر ایران سبب شده است تا متقاضیان بسیاری جهت سفارش، و راه اندازی یک مجموعه مرغداری اقدام کنند.

تولید و فروش قفس مرغ

تولید و فروش قفس مرغ گوشتی :

تولید ابعاد مختلف قفس های ساده یا تمام اتوماتیک مرغ در کارخانه، و تزریق آن در بازار، افراد و متقاضیان بسیاری را بر آن داشته است که در کمترین فضا اقدام به پرورش مرغ گوشتی در وزن های مختلف کنند.

تولید برخی از قفس های مرغ گوشتی به گونه ای می باشد که، حمل و نقل آن به راحت ترین شکل صورت پذیرد. و در زمان پرورش مرغ دست رسی به جوجه، و آب و دان دهی به راحت ترین شکل صورت پذیرد.

با طراحی توری و سینی که در زیر آن صورت پذیرفته کار جمع آوری کود را برای مرغذار آسان می سازد.

تولید و فروش قفس مرغ  تولید و فروش قفس مرغ

تولید و فروش تجهیزات مرغداری :

طراحی و تولید نمونه های مختلف از تجهیزات مرغداری سبب می شود تا تمامی متقاضیانی که در حال راه اندازی مجموعه خود هستند با مشکل رو به رو نشوند، و با توجه به موجودی مالی خود اقدام به خرید لوازم و تجهیزات مورد نظر کنند.

در ضمن تولید و فروش ملزومات مرغداری از درب کارخانه با توجه به نیاز مشتری در سراسر کشور صورت می پذیرد. و در کوتاه ترین زمان ممکن توسط باربری به محل ارسال می شود.

تولید و فروش قفس مرغ  تولید و فروش قفس مرغ

سفارش تجهیزات مرغداری :

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی سالن مرغداری خود و ساخت تجهیزات مورد نظر با قیمت مناسب، می بایست با مدیران فروش، و طراحان مجموعه بزرگ کشت و صنعت بردیا در سایت های اینترنتی مشورت به عمل آید.

تولید و فروش قفس مرغ  تولید و فروش قفس مرغ

6

  1. سلام مرغداری گوشتی دارم برای تبدیل آن به پرورش در قفس نیاز به اطلاعات بیشتری دارم استان کردستان شهر سنندج

  2. سلام خیلی عالی هستن و قیمت قفس 10000 عددی سه طبقه با تجهیزات کامل را بفرمایید و مدت سفارش چقدر طول میکشد . ابعاد سالن باید چقدر باشد برای این تعداد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما