خرید اینترنتی سمپاش فرغونی چرخدار 100 لیتری

خرید اینترنتی سمپاش فرغونی در نمونه های چرخدار، تک چرخ، دو، یا چهار چرخ، و مجهز به مخازن 100 یا 200 لیتری با جنسی کاملا مرغوب، را به صورت مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه، و با قیمتی ارزان را می توان عملی کرد. خرید این نمونه از سمپاش از طریق اینترنت سبب می شود تا قبل از تصمیم گیری با نمونه های متفاوتی از این محصول آشنا شد.

خرید اینترنتی سمپاش

خرید اینترنتی سمپاش

در بسیاری از مواقع کشاورزان و یا باغداران با نمونه ای از سمپاش رو به رو شده اند که، به ظاهر جوابگوی کارشان هست. و صرفا قصد بر این را دارند که، اقدام به خرید این نمونه از سمپاش کنند. در این بین همین خریداران با اندک جست و جویی در اینترنت می توانند با خانواده بزرگ این دستگاه رو به رو شده، و با نمونه های مشابه همان دستگاه مذکور، ولی با قابلیت های متفاوت، و کار آیی های بیشتری آشنا شوند.

خرید اینترنتی سمپاش خرید اینترنتی سمپاش

حال برای برخی افراد این سوال پیش می آید که، آیا از طریق اینترنت می توان سمپاش مورد نظر خود را خریداری کرد؟

اینجاست که با نهایت اطمینان به این متقاضیان خرید سمپاش گفته می شود که، با ارتباط گرفتن با مدیران فروش ارشد شرکت مورد نظر نمونه دستگاه سمپاش را با تمامی امکانات لازمه انتخاب، و در صورت تمایل در کارخانه حضور پیدا کرده و سمپاش خود را تحویل می گیرد. در غیر این صورت از طریق باربری طبق آدرس ذکر شده در محل تحویل می گردد.

خرید اینترنتی سمپاش

سمپاش فرغونی چرخدار 100 لیتری

این نمونه از سمپاش وابسته به تراكتور و دیگر کشنده ها نیست. براي تأمين نیروی انرژي پمپ در این دستگاه صرفاً از شافت استفاده مي شود. و با نصب این سمپاش و دیگر ملزومات بر روي يك شاسي، که با کمک نیروی چرخ، تک، دو، یا چهار چرخ آن، دیگر نيازي به استفاده و کمک از بازو هاي هيدروليك نیست.

خرید اینترنتی سمپاش

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما