نمایندگی فروش پد یا پوشال سلولزی کولرهای انرژی

پد سلولزی کولر انرژی ، سبب صرفه جویی در مصرف برق و مانع هدر رفت انرژی میشود. نمایندگی فروش کلی و جزئی این محصول مراکز و نمایندگی هایی هستند که در این مطلب به آن ها اشاره میکنیم.

پد سلولزی کولر انرژی

مزیت های پد سلولزی نسبت به دیگر پدها

  • کولر های انرژی سلولزی به میزان بسیار کمتری نسبت به کولر های آبی معمولی، برق و انرژی مصرف میکنند. پس بسیار به صرفه هستند.
  • استفاده از پد سلولزی به جای پوشال در این کولرها، مانع ورود ذرات گرد و غبار به فضای درونی میشود و هوایی تمیز را وارد میکنند.
  • این پدها همچنین، سرمای بیش تری را به وجود می آورند. همچنین عمر بیش تری دارند و نیاز نیست که به صورت سالیانه تعویض شوند.

پد سلولزی کولر انرژی

نحوه انتخاب و خرید پد سلولزی

در انتخاب پد سلولزی در مرحله ی اول به کیفیت آن توجه کنید تا پدی که میخرید از مواد اولیه اصلی باشد. زیرا در صورت فیک بودن مواد اولیه ی پد، عمر چندانی نخواهد داشت  و خیلی زود نیاز به تعویض پیدا میکند.

لازم به ذکر است نحوه ی نگهداری شما از پدها نیز در طول عمر آن ها موثر خواهد بود.

پد سلولزی کولر انرژی

شرایط نگهداری از پد های سلولزی

در فصل هایی که از کولر استفاده میکنید و کولر به صورت شبانه روزی روشن است بهتر است در هر 24 ساعت یک بار به مدت حدود 45 دقیقه کولر را خاموش کنید. همچنین تعداد دفعات روشن و خاموش کردن کولر در عمر آن موثر است. استفاده از آب های کلر دار و شور باعث کاهش عمر پد میشود.

در نهایت پاز پایان فصل گرما و استفاده از کولر، پد را جمع کرده، شستشو دهید و در جایی بگذارید که به آن نور نتابد. برای شستشوی پد نیز تنها از آب و یک فرچه ی نرم استفاده کنید. برای خرید جزئی و کلی این کولر ها، سایت های اینترنتی و نمایندگی شرکت های معتبر در بازار وجود دارند.

پد سلولزی کولر انرژی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما