نمایندگی ساخت و فروش پد سلولزی در تهران

فروش پد سلولزی در تهران از طریق نمایندگی های اصلی صورت می پذیرد. پد های سلولزی، ماده اصلی و اولیه ی این پد ها را از خارج از کشور وارد کرده و سپس تولید و ساخت آن را در کارخانه انجام می دهند. و توسط نمایندگی ها به خریداران به فروش میرسانند.

فروش پد سلولزی در تهران

پد سلولزی چیست؟

پد سلولزی در واقع، جایگزینی مناسب برای پوشال ها هستند.این پد از کاغذ کرافت تولید میشود که تکنولوژی تولید آن هنوز به ایران نیامده است. از پد سلولزی برای کولر های آبی استفاده میکنند تا سرمایش تولیدی آن ها به حداکثر و میزان مصرف انرژی آن به حداقل برسد.

کاربردهای پد سلولزی

همانطور که ذکر شد این پدها برای کولر های آبی استفاده میشوند و سرمایش را افزیش، میزان مصرف انرژی را کاهش و هوایی مطبوع و تمیز را به محیط داخلی وارد میکند. از این پدها در سیستم های سرمایشی مرغداری ها و گلخانه ها نیز استفاده میشود.

فروش پد سلولزی در تهران

2 مورد از مزیت های پدهای سلولزی

  •  بازدهی بیشتر و هزینه کمتر
  • کارکرد قوی و بالا بردن کیفیت

 فروش پد سلولزی در تهران

مشخصه های پد سلولزی با کیفیت

نمیتوان از روی ظاهر مانند رنگ و یا بو، پد با کیفیت را از بی کیفیت تشخیص داد. کیفیت پدهای سلولزی در عمل مشخص میشود. از جمله مشخصه های پد سلولزی با کیفیت، ایستایی و استحکام، مصرف کم برق، شستشوی آسان، عمر و دوام طولانیف قدرت بالای جذب آب و میزان رسوب گذاری پایین است. بهترین راه برای خرید پد با کیفیت و اطمینان از کیفیت آن در هنگام خرید، تهیه ی این پد ها از نمایندگی کارخانه های معتبر تولید کننده ی آن است.

کارخانه های داخلی تولید کننده ی پد های سلولزی، ماده ی اولیه این پدها را از کشور های خارجی مانند فنلاند وارد میکنند و این پدها را تولید میکنند. خرید مستقیم این پدها از کارخانه های تولید کننده ی ان ها، بواسطه ی نمایندگی های آن ها که دارای سایت فروش آنلاین نیز هستند، امکان پذیر است.

فروش پد سلولزی در تهران

فروش پد سلولزی در تهران به چه شکل می باشد ؟

فروش پد های سلولزی تولید شده در تهران به صورت مستقیم از درب کارخانه صورت می پذیرد. و در حالت های دیگر اینکه می توان نمونه های مورد نظر را از نمایندگی های زیر مجموعه دریافت کرد.

فروش پد سلولزی در تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما