قیمت سمپاش 800 لیتری پشت تراکتوری نو و دست دوم

قیمت سمپاش 800 لیتری پشت تراکتوری در نمونه های کشنده، اتومایزر، یا سوار شونده، که هر کدام با توجه به اتوماتیک، نیمه اتوماتیک، یا ساده بودن آن مشخص می شود.

این نمونه از سمپاش ها که ساخته شده توسط شرکت های قدر در ایران می باشد با اختلافات قیمتی همراه می باشد که اگر با ما همراه باشید به تمامی این قیمت ها در نمونه های نو و یا دست دوم آن آشنا می شویم.

 

سمپاش 800 لیتری

سمپاش 800 لیتری یک نوع سمپاش های پشت تراکتوری هستند، که از متراژ 8 تا 24 متر همراهشان است.
با توجه به متراژ و وسعت زمین کشاورزی بوم انتخابی خود را تهیه می کنند.
بوم های سمپاش به تمام هیدرولیک و نیمه هیدرولیک تقسیم می شوند.
در بوم های نیمه هیدرولیک تنظیم ارتفاع تا 160 سانتیمتر است.
اما باز و بسته آن به صورت دستی صورت می گیرد.
در سمپاش های تمام هیدرولیک باز و بسته کردن آن و تنظیم ارتفاع هر دو به صورت هیدرولیکی صورت می گیرد..

قیمت سمپاش 800 لیتری

بهترین نوع سمپاش 800 لیتری پشت تراکتوری

امروزه در تمامی نقاط دنیا با توجه به تنوع بسیار زیادی که در ارقام مورد کشت، در تمامی محصولات زراعی و یا باغی، و یا شرایط اقلیمی منطقه ای، سبب پدید آمدن آفات مختلف و یا بیماریهای گوناگون شده است.

به واسطه تمامی این عوامل سبب ساخت نمونه های مختلفی از سمپاش در سراسر دنیا شده است. که هر کدام از این نمونه از سمپاش ها کاربرد خاص خود را به همراه دارد، که شرح تمامی موارد امکان پذیر نیست. در این بین سمپاش شتی تراکتوری 800 لیتری را در نظر گرفته ایم تا به صورت کلی به آن بپردازیم.

مشخصات سمپاش 800 لیتری

سمپاش های 800 لیتری دارای پمپ ایتالیا، ترک و چین هستند.
به طور مثال اینکه بر روی این نوع سمپاش ها، سه نوع پمپ قابل نصب است.
در میان تمامی پمپ هایی که بر روی سمپاشی نصب می شوند پمپ ایتالیا، از قدرت و کیفیت بالاتری نیز برخوردار است.
کسانی که پمپ ایتالیا را تهیه می‌کنند، نگران تهیه قطعات آن نیز نباشند.
زیرا شرکت تولیدی سمپاش ما، علاوه بر یکسال گارانتی 10 سال هم نیز خدمات پس از فروش دارد.

قیمت سمپاش 800 لیتری

این نمونه از سمپاش  فرغونی  در دو حالت سوار شونده، و کششی می باشد، که اغلب با توجه به نیاز خریدار نوع کاربرد آن مشخص می شود.

  1. نمونه سوار شونده ( دارای بال از 8 متر تا 24 متر می باشد. که در برخی موارد ممکن است دارای سیستم لانس نیز باشد )
  2. نمونه کششی (اغلب دارای لانس بوده، و برای پاشش در مزرعه های صیفی جات، و باغات مورد استفاده قرار می گیرد. و در صورت درخواست مشتری امکان سوار کردن بال بر روی آن وجود دارد )
  3. خرید سمپاش 800 لیتری

    در سمپاش های 800 لیتری با توجه به نوع پمپ و قطعاتی که در آن به کار رفته است، از قیمت های متنوع و متفاوتی نیز برخوردار است.
    اما باید بگوییم که قطعات ایتالیا به دلیل درجه یک بودن و بالا بودن سطح کیفیت آن از قیمت متفاوت تری نسبت به سایر قطعات برخوردار است.

قیمت سمپاش 800 لیتری

لیست قیمت خرید تیلر 5 اسب دیزلی| بردیا صنعت

تیلرهای 5 اسب دیزلی در دو نوع هندلی و استارتی عرضه میشود.

کارکرد تیلر نوع هندلی به گونه ای است که تنها با کشیدن طنابی جهت روشن شدن، استفاده از آن را راحت تر کرده است.

مهم ترین کارایی تیلر های 5 اسب دیزلی، بهبود کیفیت فعالیت های طاقت فرسای زراعت و باغداری است.

مجموعه بردیا صنعت انواع تیلرهای دیزلی را ارائه میدهد، برای تهیه ی این نوع تیلر فقط کافیست لیت قیمت خرید را تهیه کنید.

 

تذکر

  • با توجه به تجارب به دست آمده در تست های گوناگون بهترین نمونه از سمپاش که بیشترین کارآیی را با خود به همراه دارد، و در مبارزه با علف های هرز، و آفات بیشترین تاثیرات را از خود بر جای گذاشته است، سمپاش پشت تراکتوری بومدار می باشد.
  • و بهترین نمونه از خانواده بزرگ سمپاش ها برای مبارزه با آفات مزارع نمونه پشت تراکتوری توربولاینر آن می باشد. که با تردد در مزرعه آسیب کمتری را به همراه دارد،

خرید خوش قیمت سمپاش پشت تراکتوری دست دوم

این نمونه از سمپاش ها را می توان جزو پر کاربرد ترین نمونه های  سمپاش دست دوم  در بین تمامی دستگاه های تولید شده در بازار می باشد. به این دلیل که کاربرد سمپاش های پشت تراکتوری در نوع خود بی نظیر بوده  و تمامی کشاورزان قادر خواهند بود به راحتی در تمامی مراحل کشاورزی خود از آن بهره کافی رابرده و نهایت تاثیر گذاری را با استفاده از این نوع سمپاش ها در مزارع خود مشاهده خواهند کرد.

قیمت سمپاش 800 لیتری+خرید و فروش

شرکت بردیا صنعت، یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات و ادوات کشاورزی از جمله سمپاش است.
تمامی سمپاش‌های سوار شونده، توربو باغی و زراعی را با قیمت درب کارخانه و همچنین یک سال گارانتی به کشاورزان و باغداران عزیز ارائه می دهد.

قیمت سمپاش 800 لیتری

انواع مختلف سمپاش پشت تراکتوری کشنده و سوار شونده

اگر به صورت کلی بخواهیم سمپاش های پشت تراکتوری تولید شده در بازار را به عرصه نمایش بگذاریم می بایست از نمونه 400 لیتری آن شروع کرد. و در ادامه نمونه های تولید شده با مخازن 600 ، 800 و 1000 لیتری را مورد بحث قرار داد.

تمامی این نمونه از سمپاش ها همگی با مخازنی از جنس پلی اتیلن کاملا مرغوب ساخته می شود که با تزریق سموم مختلف به داخل آنها آسیبی به بدنه این مخازن وارد نشود که در ادامه منجر به پوسته کردن شود.

قیمت سمپاش 800 لیتری

در نگاهی دیگر باید بیان کرد که موتور و پمپ های متفاوتی در بازار برای این سمپاش ها در نظر گرفته می شود که اغلب جوابگوی آن نمی باشد  ولی در بین تمامی این موتورهای ضعیف پمپ و موتور تولید شده کشور ایتالیا و ترک نیز بالا ترین راندمان بازدهی را نیز از خود بر جای گذاشته اند.

حال برای اینکه بتوان با اطمینان کافی سمپاشی را خریداری کرد که در تمامی مراحل با یک ریتم خاصی بازدهی داشته باشد ، می بایست با متخصصین ماشین ساز مشورت های لازمه صورت پذیرد که این خود یکی از نکات مهم نیز به شمار می آید.

قیمت سمپاش 800 لیتری

مشخصات قطعات سمپاش پشت تراکتوری 800 لیتری

دستگاه سمپاش 800 لیتری پشت تراکتوری در حالت و نمونه های مختلفی تولید می شود که هر کدام قطعاتی را شامل می شوند که در ادامه همین بحث به گوشه ای از این قطعات اشاره خواهیم داشت.

  1. این نمونه از دستگاه سمپاش در چند حالت اتوماتیک، نیمه اتوماتیک، و ساده، می باشد. که این سه حالت به بالهای آن مرتبط می شود. که در حالت اول تمامی کارآیی بال به صورت اتومات باز یا بسته، بالا و پایین می شوند. در حالت دوم باز و بسته شدن بصورت اتومات طورت می پذیرد و مرحله بالا و پایین شدن به صورت دستی انجام می گردد. و در حالت سوم تمامی مراحل با بهره گیری از نیروی انسانی صورت می پذیرد.
  2. در این سه حالت موتور دستگاه در دو نمونه ایتالیایی، و ترک بوده، که با توجه به درخواست مشتری انتخاب می شود.
  3. مخازن این سمپاش ها از بهترین کیفیت پلی اتیلن ساخته شده است.

قیمت سمپاش 800 لیتری

مشخصات فنی و قیمت سمپاش پشت تراکتوری 400 لیتری

  • مخـزن اصـلی از جنس پلی اتیلن
  • دارای مخزن دوم جهت شستشوی دست
  • مجهز به مخزن سوم جهت شستشوی مـدار سمپـاش
  • مجـهز شده به صافی فشـار برای جلـوگیری از گرفتگی در نازل های دستگاه
  • مجـهز به سیستم پرکـن مکشی، که باعث جلو گیری از ارتباط مخزن با شیر آب می شود
  • دارای نازل های ضد چکه
  • دارای همـزن بصورت هیدرولیـکی می باشد، جهت یکنواختی محلول سم در حین پاشش
  • دارای نازل های چندتایی جهت پاشش در محصول های مختلف. و میزان پاشش مورد نیاز

قیمت سمپاش 800 لیتری

ضمنا تمامی قطعات و تجهیزات به کار رفته در سمپاش دارای ضمانت می باشد، و به صورت مادام العمر پشتیبانی را به همراه دارد. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع سمپاش پشت تراکتوری ۴۰۰ لیتری ایتالیایی با بوم ۱۶ متری طرح جدید می توانید با کارشناسان ما در سایت ارتباط بگیرید.

سمپاش 800 لیتری پشت تراکتوری بوم دار را از کجا بخریم

در برخی از موارد نیز کشاورزانی در یک دوره زمانی خاص سمپاش 800 لیتری با موتورهای ایتالیایی یا ترک را خریداری کرده اند که با گسترش سطح زیر کشت نیاز به نمونه ای بزرگتر با سطح پاشش پیشتر را دارند.

با در اختیار گرفتن نمونه مورد نظر دیگر نیازی به سمپاش قبلی ندارند و آن را به معرض فروش برای متقاضیان آن گذاشته اند. و در این راستا خریدار سمپاش 800 لیتری دست دوم می تواند با پرداخت هزینه ای بسیار مناسب تر به نسبت نمونه نو آن دستگاهی را در اختیار بگیرد که با توجه به بازار حدود 20 تا 30 درصد پائیین تر باشد.

قیمت سمپاش 800 لیتری

سمپاش 800 لیتری پشت تراکتوری نو

بخشی از فعالیتهای شرکت کشت و صنعت بردیا در راستای تولید انواع مدل های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، هیدرولیک و نیمه هیدرولیک با ظرفیتهای مختلف از 400 لیتری تا 1000 لیتری می باشد.

برای فروش و صادرات این محصول در تعداد کم و زیاد به تمامی کشورهای همایه از جمله عراق و افغانستان و ترکیه  و دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی می باشد. ساختار این نمونه از سمپاش ها به گونه ای می باشد که تا سالیان متوالی قادر به بازدهی بوده و امکان بروز مشکل درون آنها بسیار پائین می باشد.

قیمت سمپاش 800 لیتری

مشتریان میتوانند با توجه به بودجه ای که میخواهند برای این امر قائل شوند درخواست دهند تا جنس قطعات مختلف سمپاش را انتخاب کنند و ماشین سازان شرکت بردیا طبق سفارش مشتری آن را بسازند. و در هر کجا که مشتری باشد دستگاه را ارسال و در محل مذکور تحویل دهند.

قیمت کارخانه سمپاش 800 لیتری پشت تراکتوری در تهران

این سمپاش در دو نمونه وارداتی، و تولید داخلی در کشور موجود می باشد. که نمونه داخلی آن و مشخصات 800 لیتری پشت تراکتوری ، قیمت درب کارخانه تمام هیدرولیک این دستگاه با موتور های گوناگون کاملا متفاوت می باشد.

حال با ما همراه باشید تا در ادامه به نمونه های مختلف قیمتی این سمپاش اشاره کنیم.

  1. دستگاه سمپاش با موتور ایتالیایی تمام هیدرولیک و مخزن پلی اتیلن کاملا مرغوب در حدود 35500000 تومان می باشد.
  2. دستگاه سمپاش با موتور ترک تمام هیدرولیک و مخزن پلی اتیلن سبز رنگ با مبلغ 31500000 تومان بوده.
  3. سمپاش 800 لیتری نیمه هیدرولیک آن با موتور ایتالیایی و 27500000 میلیون.
  4. سمپاش 800 پشت تراکتوری نیمه هیدرولیک با موتور ترک 23500000 میلیون تومان می باشد.

تمامی قیمت های ذکر شده با توجه به درخواست مشتری در تغییر پمپ ، موتور ، شاسی ، باله ، و دیگر موارد به کار رفته در دستگاه سمپاش امکان کم یا زیاد شدن قیمت را دارد.

قیمت سمپاش 800 لیتری

قیمت درب کارخانه سمپاش 400 لیتری با طراحی شاسی متفاوت

در علم جدیدی که برای طراحی انواع مختلف سمپاش های پشتی تراکتوری به کار گرفته می شود ، یکی از مبانی بسیار مهم آن شاسی سمپاش مورد نظر می باشد. در این راستا می بایست از قوطی و آهن آلاتی بهره برد که با توجه به  وزن موتور، مخزن  و دیگر قطعات و مقدار مایعی که می بایست درون مخزن قرار بگیرد ، شاسی طراحی شده توان مورد نیاز را دارا باشد.

از همه مهم تر اینکه تمامی وزن محاسبه شده در زمانی که در پشت تراکتور قرار می گیرد در پستی و بلندی مزارع و باغات ضربات شدیدی به آن وارد می شود ، در این ساختار باید شاسی آن از آلیاژی ساخته شده باشد که در مقابل تمامی این فشار ها توان مورد نیاز را داشته باشد.

قیمت سمپاش 800 لیتری

به همین منظور مدیران شرکت کشت و صنعت بردیا با بهره گیری از علوم مهندسین ماشین ساز خود نمونه های قدرتمندی از شاسی و سمپاش را تولید و به بازار ارائه کرده اند که عیوب سمپاش های قدیمی را دیگر در نمونه های تولید روئیت نمی شود.

قیمت سمپاش 800 لیتری

بهترین نوع باله سمپاش 400 لیتری پشت تراکتوری

تمامی بازدهی یک دستگاه سمپاش پشت تراکتوری در نهایت به باله های آن ختم می شود. و اگر ساختار آن به گونه ای نباشد که در زمان پاشش آن با ریتم خاصی صورت نپذیرد و نواقصی را به همراه داشته باشد، عمده سموم نیز به هدر می رود.

به همین منظور نمونه های مختلفی از باله برای سمپاش های مختلف طراحی شده است که شروع آن از 8 متری آغاز شده و تا 26 متری ادامه دارد ، که تمامی این متراژ با توجه به نوع سمپاش ، مخزن ، موتور ، پمپ ، و برخی موارد دیگر مشخص می شود.

قیمت سمپاش 800 لیتری

البته نهایت این متراژ برای کشورهای خاور میانه تنظیم شده است و در کشور های قدر در صنعت کشاورزی بلندی باله فراتر از این متراژ نیز می باشد. در ادامه به نمونه هایی از باله سمپاش که طراحی و ساخته شده است و در سمپاش ها مورد استفاده قرار گرفته است اشاره خواهیم داشد.

  1. سمپاش با بال تمام اتومات ( ارتفاع ، و باز شونده اتومات )
  2. بال نیمه هیدرولیک ( ارتفاع هیدرولیک ، باز شونده دستی )
  3. بال دستی ( ارتفاع ثابت ، باز شونده ثابت )

قیمت سمپاش 800 لیتری

تذکر :

در برخی از موارد دیده شده که کشاورزانی که سمپاش های حجم کم در اختیار دارند برای گسترش و ارتقاع سطح کاری خود اقدام به تغییر باله سمپاش می دهند. حال جای سوال دارد که آیا موتور و پمپ موجود در دستگاه قادر خواهد بود که حجم محلول موجود را در تمامی نازل های خروجی باله به یک اندازه تقسیم کند ، و آیا نوع پاشش با این تغییر کارساز می باشد؟

قیمت سمپاش 800 لیتری

باید به تمامی این سوالات یک پاسخ را داد و آن ( خیر ) می باشد. چرا که طبق طراحی که در دستگاه های سمپاش صورت گرفته تمامی قطعات بر یک پایه از بابت قدرت و بازدهی می بایست قرار داشته باشد تا تاثیر گذاری و راندمان کار تا نهایت ممکنه ارتقاع پیدا کند.

دو سوال درباره سمپاش 800 لیتری

1_نوع مخزن سمپاش ۸۰۰ لیتری چیست؟
پلی اتیلن
2_سمپاش های سوار شونده از کدام شهر بارگیری می شوند؟
از کارخانه مشهد

مشخصات و قیمت نازل سمپاش پشت تراکتوری تهران

به صورت کلی می توان گفت یکی از بخش های بسیار مهم در امر سمپاشی نازل بوده که نقش اساسی را در امر پاشش ایفا می کند. و تمامی نازل های نسب شده بر روی سمپاش ها در دو نوع طراحی شده اند که یکی نازل های بادبزنی بوده که امر پاشش آن به صورت شره ای می باشد ، که در بسیاری از موارد برای پاشش سموم علفکش پاشی به کار می رود که تاثیرات به سزایی را نیز با خود به همراه دارد.

قیمت سمپاش 800 لیتری

نوع دیگر نازل نمونه مخروط پا می باشد که با بهره گیری از آن برای سموم حشره کش ها و قارچ کش ها نیز به کار برده می شود. که هر کدام از این نازل ها اگر در مراحل خاص خود به کار گرفته شود بیشترین بازدهی را نیز بر جای می گذارد.

در زمان پاشش با نازل باید به نکات مهمی توجه داشت که یکی از مهم ترین آنها میزان خروجی محلول سموم در دقیقه و بر اساس لیتر می باشد که باید به گونه ای تنظیم شود که تمامی سطح زیر کشت را در بر گیرد ، و در دیدگاه دیگر اضافه نماند.

قیمت سمپاش 800 لیتری

تذکر :

در هر حال محلول سمی ترکیب شده که آماده پاشش می باشد را می بایست طی چند ساعت مورد استفاده قرار گیرد. و تحت هیچ شرایطی محلولی که یک روز یا بیشتر از ترکیب آن گذشته و مورد استفاده قرار نگرفته را استفاده نکنید. زیرا آسیب جدی برای گیاهان نیز به همراه دارد.

قیمت سمپاش 800 لیتری

39

  1. سلام وقت بخیر من .دستگاه سمپاش با موتور ایتالیایی تمام هیدرولیک و مخزن پلی اتیلن کاملا رو بدون هزینه باربری در حدود 35500000 تومان خرید کردم واز کارایی این دستگاه راضی بودم

  2. واقعا از شما سپاسگذارم
    برای خرید مشاورین شما به خوبی بنده را راهنمایی کردند.
    من از خرید سمپاش نیمه اتوماتیک بسیار راضیم.

  3. دستگاه سمپاش با موتور ایتالیایی تمام هیدرولیک و مخزن پلی اتیلن با دستگاه سمپاش با موتور ترک تمام هیدرولیک و مخزن پلی اتیلن سبز رنگ چه تفاوت هایی با هم دارند؟

  4. من از شما سمپاش 800پشت تراکتوری نیمه هیدرولیک با موتور ترک رو از شرکت شما خریدم خیلی از خریدم راضی ام

  5. سلام خسته نباشید
    ممنون از اینکه راهنماییمون کردید
    مطالبتون واقعا مفید هست
    و همچنین ممنون از محصولات با کیفیتتون

  6. سلام وقت بخیر

    من زمین کشاورزی ده هکتاری دارم و قصد خرید سم پاش دارم برای این هکتار زمین کدوم سم پاس رو معرفی میکنید

  7. برای خرید سم پاش با خانم رضایی ارتباط گرفتم ،خدا رو شکر با راهنمایی های خوب ایشون و صبرحوصله ای که به خرج دادن تونستم دستگاه سم پاش مورد نیازم رو خرید کنم ،ممنون از مجموعه پرسنل بردیا صنعت

  8. سلام و عرض ادب
    کار کردن با این سمپاش ها واقعا آسانه و مثل قدیم که به شیوه های سنتی سمپاشی می کردیم انرژی مون هدر نمیره. من از وقتی که از این سمپاش ها استفاده می کنم هم تو وزمانم و هم تو هزینه هام خیلی صرفه جویی شده چون با این سمپاش به شکل درست و اصولی سمپاشی صورت میگیرد.

  9. این سمپاش ها حرف ندارن خیلی کارمو راحت کرده از وقتی از اینا استفاده میکنم دیگه نگران آفت زدگی محصولاتم نیستم

  10. سلام وقتتون بخیر برای خرید سمپاش کششی توربو لاینر باغی فاکتور رسمی میخواهم امکانش هست که فاکتور رسمی برای بنده ارسال شود

  11. سلام وقت بخیر باتشکر ازمجموعه زحمتکش وفعال مجموعه باران کود که درراستای موفقیت ما کشاورزان وباغداران همیشه کوشا عمل کردن وبه سوالات ومشکلات ماجواب دادن پای دغدغه های ما گوش میکردند وبهترین راهکارها را به ما ارایه میدهند ممنونم ازخانم محمدی

  12. سلام ممنونم ازمجموعه بردیا صنعت سمپاش به وقت دستم رسید کاراییش عالی بود تشکر میکنم ارپرسنل خوب ومهربان

  13. سلام وقت بخیر
    کمال تشکر رو دارم از مجموعه خوب بردیا صنعت
    با راهنمایی و مشاوره شما تونستم که سمپاش 600 لیتری خوبی تهیه کنم.
    هم اینکه قیمت مناسبی داره

  14. ممنون از مجموعه خوب و مشاوره گیاه پزشک های عالیتون

    ازتون کود فسفر خریدم و برای استفاده و تاثیر گزاری بیشتر راهنماییم کردن

  15. سمپاشتون وقتی رسید به دستم خیلی بهتر از عکس و فیلمش بود، کارایی عالی، به بقیه همکارام هم سفارش کردم که حتما از شما خریداری کنن هم به دلیل این که زود به دستم رسید و کیفیت عالی دستگاه

  16. سلام با تشکر از مجموعه بردیا صنعت بابت محصولات خوب تون .
    سمپاش به دستم رسید بسیار عالی بود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما