قیمت خرید و فروش بهترین سمپاش بوم دار پشت تراکتوری 400

قیمت سمپاش بوم دار پشت تراکتوری ۴۰۰ لیتری در بازارهای خرید و فروش بسته به بهترین کیفیت این محصول متغیر خواهد بود. برای تجربه بهترین خرید در انواع مختلف سمپاش می بایست با کارخانه سازنده آن به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرد.

سمپاش بوم دار

مشخصات سمپاش بوم دار پشت تراکتوری

سمپاش پشت تراکتوری بوم دار دارای تنوع بسیار زیادی است و می‌تواند برای سم پاشی مزارع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از معمول ترین سمپاش های پشت تراکتوری بوم دار تولید شده در ایران به طور معمول با مخزن ۴۰۰ لیتری و بوم ۸ متری ساخته می شود. البته قابل ذکر است که عرض بوم استفاده شده برای این نوع سمپاش در مزارع وسیع قابل افزایش است.

سمپاش بوم دار

سمپاش بوم دار پشت تراکتوری برای متصل شدن به تراکتور به اتصال سه نقطه تراکتور احتیاج دارند و معمولا بر روی یک شاسی مستقر می‌شوند. مخزن به کار برده شده در طراحی این نوع سمپاش ها معمولا از جنس پلاستیک با فلز ضد زنگ است و در انواع پلاستیک سطح مایع درون مخزن معمولا به خوبی نمایان است و حجم مایع مصرف شده از آن معلوم می شود. ظرفیت مخزن در انواع مختلف سمپاش های تراکتوری می تواند متفاوت باشد و معمولاً بین ۱۵۰ تا ۸۰۰ لیتر متغیر خواهد بود.

سمپاش بوم دار

 ویژگی های سمپاش بوم دار پشت تراکتوری

در ایران در زمینه طراحی انواع سمپاش بوم دار پشت تراکتوری، تنکو لوژی هایی به کار گرفته می شود که در نهایت این محصول بتواند با بهترین ویژگی ها در بازار به فروش برسد.  در ادامه برخی از این ویژگی ها را برای مشتریان گرامی معرفی خواهیم کرد:

  • مناسب برای پاشش انواع سموم شیمیایی و کودهای مایع در مزارع مختلف
  • داشتن مخزن پلی اتیلن مقاوم در برابر انواع سموم شیمیایی
  • دارای بوم مستحکم و سبک که بیشتر به صورت وارداتی از کشور ایتالیا تامین می شود.
  • با قابلیت تنظیم ارتفاع پاشش بین ۳۰ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر
  • مجهز به پمپ های پیستونی و دیافراگرام  ساخت کشور ایتالیا
  • دارای سیستم هیدرولیک قابل نصب بر روی کلیه تراکتورهای موجود در کشور ایران

سمپاش بوم دار

 قیمت سمپاش بوم دار پشت تراکتوری

همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم در طراحی این نوع دستگاه ها از تکنولوژی های متفاوتی استفاده می شود که برندهای متفاوت می توانند با در نظر گرفتن این تکنولوژی‌ها در نهایت محصولی با کیفیت متفاوت تولید و روانه بازار نمایند. تنوع تولید این محصولات با تنوع قیمت آن ها در بازار روبرو خواهد شد.

سمپاش بوم دار

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما