فروش فوق العاده سم سن گندم دلتامترین

فروش فوق العاده سم سن گندم با نام تجاری دلتامترین با نتایجی که طی سالیان متوالی در زمینه آفت کشی از خود نشان داده است، سبب شده تا هر زمان که پای آفاتی از قبیل سن گندم، در میان بیاید نا خود آگاه سم دلتامترین در ذهن کشاورزان نقش ببندد. فروش فوق العاده این سم سبب شده تا در زمینه مقابله با آفات سن پیشرفت بسیار خوبی در بین کشاورزان بر جای بماند.

فروش فوق العاده سم

سم سن گندم

سن گندم را باید از جمله آفاتی بر شمرد که طی چندین دوره آسیب رسانی خود را بر روی محصولات زراعی اعمال می دارد. که در مرحله اول از شیره صاقه و برگهای جوان تغذیه می کند، و در ادامه شروع به تخم ریزی کرده، و بعد از مدتی پوره های نوزاد متولد می شود. و در ادامه برای رشد احتیاج به تغذیه بیشتری دارند و در نهایت زمانی که به پرواز در می آیند. که در این زمان آسیب بسیار زیادی با خود به همراه دارند. و توصیه اکید می شود که در همان مرحله اول و قبل از تخم ریزی با استفاده از سموم تاثیر گذار در ریشه کنی این آفت اقدام به بعمل آید.

فروش فوق العاده سم فروش فوق العاده سم

سم دلتامترین

سم حشره کش دلتامترین را می توان از جمله سموم حشره کش عصبی بر شمرد که، با پایداری 3 \ 4 هفته ایی برای برگ خوار ها و آفات مکنده سبب اختلال در کانال های سدیم در طناب عصبی می شود. و در ادامه ریشه کنی حشرات را به دنبال دارد.

فروش فوق العاده سم

منبع : کمپانی بردیا ترید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما