فروش سم علف کش سبزیجات و بهترین زمان استفاده

فروش سم علف کش برای بسیاری از محصولات زراعی مورد استفاده می باشد. اما سبزیجات از جمله محصولاتی می باشد که با رویش علف هرز، آفات زیان بار غیر قابل جبرانی با خود به همراه دارد. به طور کلی علف های هرز باعث بالا رفتن هزینه ها در زمان پرورش محصولات می شود. و برای مقابله با این چنین مشکلی می بایست در بهترین زمان مشخص شده سم علف کش را خریداری و مورد استفاده قرار داد.

فروش سم علف کش

سم علف کش

سم علف کش برای کشاورزان مراحل خاص خود را به همراه دارد. که در کنار مراحل استفاده ، نوع سم نیز مهم بوده و تاثیر گذاری بسیاری را با خود به همراه دارد. در ادامه همین بحث به مواردی ار استفاده تاثیر گذار از سموم علف کش در زمان های مختلف را برای شما بیان خواهیم کرد.

1. استفاده از سموم علف کش پیش رویشی :

این نمونه از علف کش ها در حدود 1 تا 6 ماه قبل از کاشت در مزرعه مورد استفاده قرار می گیرد. که با این روش تمامی تخم علف های درون خاک از بین می روند. که به این نمونه سموم ( تخم کش ) نیز گفته می شود.

فروش سم علف کش

2. استفاده از سموم علف کش پس رویشی :

این نمونه از علف کش را بعد از رویش، یعنی 2، 3 برگی شدن علف ها مورد استفاده قرار می گیرد. که با پاشیده شدن بر روی شاخه و برگ های علف هرز، کاملا توانش را سلب کرده و باعث نابودی می شود.

فروش سم علف کش

تذکر :

  1. در روزهای ابری سم پاشی انجام نشود. به این دلیل که بارندگی اثر سم را از بین می برد.
  2. در روزهایی که وزش باد وجود دارد، سم پاشی انجام نشود. در صورت نیاز، پشت به باد، سم پاشی انجام شود.
  3. وسایل سم پاشی و ایمنی مانند لباس، ماسک، عینک، دستکش و کلاه الزامی می باشد.
  4. در زمان پاشش خوردن و آشامیدن و سیگار کشیدن کاملا زیان بار می باشد.
  5. پس از سم پاشی بلافاصله دوش گرفته شود.

فروش سم علف کش

انواع سموم علف کش :

همانطور که اشاره کردیم خانواده برزگ سموم علف کش شامل نمونه های بسار زیادی بوده که هر کدام طبق آنالیز تولیده شده در مصارف گوناگون و محصولات مختلف تاثیر گذاری خاصی را از خود بر جای می گذارد. برای آشنایی هر چه بیشتر با علف کش ها به تعدادی از آنها اشاره خاهیم کرد و برخی را مورد بررسی قرار می دهیم.

  1. سم تاپیک
  2. استوکلر
  3. بنتازون
  4. گلایفوزیت
  5. اکسی فلورمن
  6. اگزادیازون
  7. پاراکوات
  8. بوتاکلر
  9. ئی پی تی سی

فروش سم علف کش  فروش سم علف کش

سم علف کش تاپیک

تاپیک نام تجاری علف کش کلودینافوپ پروپارژیل می باشد. این علف کش به این دلیل که ویژگی ابقائی در خاک ندارد بنابراین بر روی علف های هرزی که پس از سمپاشی می رویند بی اثر خواهد بود. سم علف کش تاپیک به غیر از علف های یکساله باریک برگ در مزارع گندم ممنوع است. اسامی علف های یکساله باریک برگ در مزارع گندم:

  • گونه های یولاف وحشی بهاره و زمستانی
  • چچم
  • دم روباهی کشیده
  • بروموس
  • چاودار
  • جودره
  • پوآ

 فروش سم علف کش

خرید سم علف کش تاپیک با بهترین قیمت

 بیشتر سم های علف کش در ایران وارداتی هستند که سم علف کش تاپیک از این امر مستثنی نیست.و روز به روز به قیمت این سم اضافه می شود. شرکت های زیادی سم علف کش تایپک را بصورت عمده  عرضه می کنند. این شرکت ها با بهترین قیمت در سراسر کشور اقدام به فروش سم تاپیک توسط نمایندگی های فروش خود می کنند. اکثر نمایندگی ها پخش سم علف کش تاپیک دارای مجوز معتبر می باشد و باید از همین نمایندگی ها خرید صورت گیرد.

 فروش سم علف کش

 فروش سم علف کش در فروشگاه آنلاین

 فروشگاه های آنلاین با معرفی و عرضه انواع سم علف کش بویژه سم تاپیک با توضیحات کامل در باره نحوه استفاده و چگونگی عملکرد این مواد به شما در امر خرید کمک می کند. با خرید اینترنتی سم علف کش می توانید بهترین قیمت این سم را بدون حضور دریافت نمایید. در خرید اینترنتی به این دلیل که بدون واسطه می باشد وقت کمتری از مشتری گرفته می شود. در ضمن باید دقت شود از سایت هایی خرید کنید که دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد .

فروش سم علف کش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما