فروش انواع دیگ بخار دست دوم و نو در اصفهان

فروش انواع دیگ بخار دست دوم و نو ساخته شده در اصفهان از با اهمیت ترین تجهيزات در تولید گرما به شمار می آید. که انواع مختلف دیگ بخار یا همان بویلر در صنایع مختلف غذايي، صنعت نفت، پتروشيمي، ساخت يونوليت، صنایع شیمیایی، نساجی، پرورش قارچ و بسیاری موارد دیگر کاربرد اساسی دارد. و در واقع دیگ بخار را باید جزو جدا نشدنی بسیاری از صنایع برشمرد.

فروش انواع دیگ بخار

انواع دیگ بخار :

انواع دیگ بخار یا بویلر به دلیل تحت فشار بودن بسیار، تمامی قسمتهای داخلی آن از جنس آلیاژهای آهنی می باشد. به صورت کلی دیگ بخار در دو گروه جنسیتی قرار دارد، فولادی و چدنی. که برای تولید بخار با فشار کم جنس چدنی و برای فشار زیاد از نمونه فولادی استفاده می شود. که عمدتا بویلر های فشار قوی فشار آب بالاتر از  ۱۵psig تولید می کند، که از این حد پایین تر در ردیف کم فشار محصوب می شود.

فروش انواع دیگ بخار

فروش انواع دیگ بخار دست دوم :

فروش انواع مختلف دیگ بخار به صورت دست دوم سبب شده تا بسیاری از شرکت ها که احتیاج مبرم به این دستگاه دارند و پرداخت هزینه برای خرید، و ساخت نمونه نو آن مقدور نمی باشد. اقدام به خرید دیگ بخار دست دوم کنند. به این دلیل که نمونه دست دوم آن تست خود را در انجام کار به خوبی پشت سر گذاشته، و از بابت قیمت نیز مقرون به صرفه تر از نمونه نو می باشد. در کنار موارد فوق می توان محصولات مهمی سبد حمل مرغ کشته مانند را مشاهده نمود.

فروش انواع دیگ بخار

خرید یا سفارش دیگ بخار :

جهت خرید یا فروش و سبد مرغی دست دوم یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف دیگ بخار، می بایست با متخصصین زبده ماشین ساز مجموعه بردیا ترید در سایت های اینترنتی ارتباط برقرار کرد.

منبع : کمپانی ماشین سازی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما