فروش آبخوری مرغ و تجهیزات و لوازم مرغداری دست دوم

فروش آبخوری مرغ و تجهیزات و لوازم ساده یا اتوماتیک مرغداری در نمونه های نو، یا دست دوم در فروشگاه های عرضه لوازم مرغداری در اینترنت دایر می باشد. و این امکان را برای خریداران انواع مختلف تجهیزات مرغداری فراهم می سازد تا، قبل از خرید، با تمامی نمونه ها رو به رو شده، و با کارآیی هر یک را به بهترین شکل ممکن آشنا شوند.

فروش آبخوری مرغ

فروش آبخوری مرغ :

آبخوری را می توان یکی از ضروری ترین لوازم در مرغداری برشمرد. که در دهه های پیش نمونه های مختلفی از آبخوری را در سالن های مرغداری مورد استفاده قرار می دادند. ولی هر کدام مشکلاتی را با خود به همراه داشت. به این منظور که با پخش شدن آب در سالن امکان بروز برخی مریضی ها برای پرندگان وجود دارد.

آب و دانه از جمله مواردی می باشد که در رشد پرندگان تاثیرات بسیاری را به همراه دارد. در حال حاظر فروش آبخوری مرغ در نمونه های کاملا اتوماتیک، یا ساده، درصد بالایی از مشکلات را از میان برداشته، و سبب بالا رفتن راندمان پرورش مرغ، و پرندگان دیگر در سالن ها شده است. سبد مرغ منجمد نیز از دیگر محصولاتی است که توسط ما تهیه و تولید می شود.

فروش آبخوری مرغ

لوازم مرغداری دست دوم :

در برخی موارد افرادی هستند که به دلیل بروز برخی مشکلات اقدام به جمع آوری تجهیزات، و لوازم مرغداری خود کرده اند، و به معرض فروش گذاشته اند. حال افرادی که قصد راه اندازی سالنی کاملا مجزا را دارند و توان مالی کافی را ندارند، می توانند با قیمتی کاملا مناسب تمامی این لوازم را در اختیار بگیرند.

فروش آبخوری مرغ

سفارش محصول :

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تمامی لوازم مرغداری مانند  دانخوری و سبد مرغ زنده و راه اندازی یک مجموعه، می بایست با مدیران فروش مجموعه بزرگ بردیا کشت، از طریق سایت های اینترنتی ارتباط برقرار کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما