ساخت و فروش انواع مختلف مخزن سمپاش پلی اتیلن

مخزن سمپاش را می توان به عنوان حساس ترین قسمت در یک دستگاه سمپاشی به شمار آورد. بسیاری از شرکت های نولیدی ساخت انواع مختلف مخازن سمپاش را انجام داده اند از نمونه تولیدی های آنها مخازن سمپاش پلی اتیلن است که برای فروش در بازار ها عرضه می شود.

مخزن سمپاش

مخزن سمپاش

 مخازن سمپاش همانطور که از اسمشان پیداست برای نگهداری سم در هنگام سمپاشی مورد استفاده قرار می گیرد. این مخازن تا چند سال اخیر به دلیل نبود امکانات و اطلاعات کافی به صورت فلزی در ایران تولید می شد و انواع دیگر مخازن با جنس ها و ابعاد اندازه های مختلف توسط تاجران مربوطه وارد می شدند. اما از آنجا که مخازن فلزی به دلیل قیمت بالا و دوام پایین  مشکلات عدیده ای را برای کشاورزان بوجود می آورد. اما امروزه انواع مخازن از جمله مخازن پلی اتیلن که مورد توجه بیشتر کشتورزان قراردارد در ایران تولید و از طریق نمایندگی ها و مراکز پخش مربوطه به سراسر کشور در حال فروش می باشد.

مخزن سمپاش

قیمت مخازن سمپاشی

 قیمت مخازن مورد استفاده در سمپاشی بر اساس پارامتر های مشخصی تعیین می شود که از جمله این پارامتر ها می توان به طول،عرض،حجم، ارتفاع و نحوه ی نصب بر روی دستگاه سمپاش  اشاره کرد. با توجه به اینکه مخازن پلاستیکی انواع مختلفی را دارا می باشد می توانید با تجه به مورد مصرف خود آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

مخزن سمپاش

خواص آلیاژ برنج و کاربرد آن در سمپاش ها

 برنج در واقع آلیاژی از مس و فلز روی می باشد که نسبت ترکیبت این دو در آلیاژ برنج بسته به مورد استفاده از آن دارد. برنج دارای رنگ زرد است که شباهت زیادی به رنگ طلا دارد. به نسبت دیگر آلیاژ ها دیرتر دچار اکسایش می شود و مقاومت زیادی در برابر کدر شدن و لکه دار شدن دارد. اما کاربرد این آلیاژ در سمپاش چیست؟ مس موجود در آلیاژ برنج به آن خاصیت میکروب کشی می دهد(دلیل استفاده ی آن در بیمارستان برای دسته های در) و علاوه بر آن خاصیت مغناطیسی کمتری نسبت به دیگر فلزات دارد و به همین دلیل به راحتی قابل بازیافت است.

مخزن سمپاش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما