ساخت و فروش آبخوری اتوماتیک مرغ و مرغداری با قیمت مناسب

ساخت و فروش آبخوری مرغداری با سیستم اتوماتیک و یا ساده، جهت پیشبرد صنعت پرورش مرغ و یا دیگر پرندگان در برخی از شهر های توانمند ایران مانند اصفهان، شیراز، تهران، و …. صورت می پذیرد. حال در بین این سازندگان بهترین فروش نسیب شرکت هایی می باشد که، با قیمت مناسب آبخوری های و دیگر تجهیزات مرغداری ساخته شده را جهت خرید متقاضیان در بازار ارائه کنند.

ساخت و فروش آبخوری

ساخت و فروش آبخوری اتوماتیک :

در صنعت پرورش مرغ سیستم آبخوری یکی از مهم ترین گذینه ها به شمار می آید. به این دلیل که تنظیم بودن آب و دان مرغ در پرورش این حیوان سبب افزایش رشد شده، و گوشت گیری یا تخم گذاری را در این حیوان ارتقاع می یابد. حال ساخت و تنظیم بهترین نمونه آبخوری یا دانخوری و دیگر ملزومات مستلزم یک مهندسی بسیار قوی می باشد، که در این میان با ارتباط گرفتن با متخصصین بالقوه درسایت های اینترنتی می توان به این مهم دست یافت.

ساخت و فروش آبخوری

فروش آبخوری اتوماتیک با قیمت مناسب :

آبخوری اتوماتیک در بازار با قیمت های متفاوتی همراه می باشد، آن هم به دلیل وجود واسطه های بسیار در بین تولید تا مصرف می باشد. اگر سالن داری تمایل یه خرید آبخوری اتوماتیک یا دیگر نمونه ها، با قیمت کاملا مناسب را دارد، می بایست با مدیران فروش مجموعه کشت و صنعت بردیا از طریق سایت های اینترنتی ارتباط برقرار کرد.

ساخت و فروش آبخوری

1

  1. سلام و خسته نباشید به تمامی کارشناس های محترم شرکت بردیا صنعت
    من برای تکمیل سالن بستر صفر تا صد تجهیزات رو از شما خریداری کردم و واقعا راضی هستم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما