خرید و فروش دستگاه سمپاش موتوری به صورت عمده و تک

دستگاه سمپاش موتوری در نمونه های مختلفی از بابت حجم مخزن و موتور و پمپ وجود دارد، که خرید و فروش انواع مختلف آنها در بازار صورت می پذیرد. برخی نیز با برند های مختلفی به صورت وارداتی در کشور موجود بوده. و یک سری از این دستگاه های سمپاش موتوری نیز تولید داخلی می باشد، که در برخی از شهر های بزگ و صنعتی کشور تولید و به بازار عرضه می شود. که در صورت نیاز می توان هر کدام از موارد پیشنهادی را به صورت عمده و تک از درب کارخانه خریداری کرد.

دستگاه سمپاش موتوری

قیمت انواع دستگاه سمپاش موتوری و چرخدار

دستگاه های سمپاش در نمونه های مختلفی تولید شده و روانه بازار می گردد. که این دستگاه ها در دو نمونه چرخدار و پشتی موتوری بوده، که هر کدام با توجه به طراحی های صورت گرفته در تولید آن شرایط خاصی را طلب می کند که قیمت تعیین شده در هر کدام با توجه به نوع قدرت و تجهیزات به کار رفته در آن مشخص می شود. یکی از پر طرفدار ترین سمپاش ها نمونه چرخ دار آن می باشد.  قیمت سمپاش موتوری چرخدار در گام اول از مخزن آن تعیین می شود، چرا که با افزایش حجم مخزن آن، به همان تناسب قدرت موتور، پمپ، و شاسی نیز ارتقاع پیدا می کند. که همین امر بیانگر قیمت در سمپاش های چرخداری موتوری و دیگر نمونه ها می شود.

  • قیمت دستگاه سمپاش موتوری پشتی از 1/500/000 هزار تومان شروع شده و تا 4/000/000 میلیون نیز ادامه دارد.
  • قیمت دستگاه سمپاش موتوری چرخدار نیز به همان صورت از 1/500/000 شروع شده و در این دستگاه تا مرز 7/000/000 میلیون نیز می رود.
  • قیمت در دستگاه های موتوری سنگین نیز از مرز 6/000/000 نیز شروع شده و با توجه به تجهیزات به کار رفته در آن نیز تا حدود 100/000/000 میلیون تومان ادامه می یابد.

دستگاه سمپاش موتوری

تذکر 1 : تمامی قیمت های ذکر شده در بالا با توجه به نوسانات بازار امکان کاهش یا افزایش را دارد، پس می بایست در صورت رسیدن به اطلاعات کافی با مدیران فروش مجموعه بزرگ کشت و صنعت بردیا به صورت مستقیم در ارتباط بوده تا از قیمت های به روز این تجهیزات با خبر شد.

تذکر 2 : قیمت های خرید ذکر شده همگی به صورت مستقیم از درب کارخانه بوده و هیچ واسطه ای در آن دخالت ندارد. و به صورت مستقیم خرید صورت می پذیرد.

دستگاه سمپاش موتوری

راهنمای خرید انواع مختلف دستگاه سمپاش موتوری و شارژی

دستگاه های سمپاش در نمونه موتوری در انواع مختلفی تولید می شو که هر کدام با توجه به نیاز بازار صورت می پذیرد. و اگر شخصی برای تهیه نمونه مورد نظر خود اطلاعاتی را در اختیار نداشته باشد، می تواند از راهنمای خرید سمپاش بهره بگیرد. که این راهنما نمونه های مختلف سمپاش را به ما معرفی می کند. اگر به صورت کلی به آن اشاره کنیم این راهنما انواع مختلفی را در بر گرفته که ائم از خرید و قیمت سمپاش شارژی 20 لیتری چینی یا ایرانی تا نمونه های سنگین این دستگاه ها می باشد.

دستگاه سمپاش موتوری

بهترین راهنما برای خرید یک دستگاه سمپاش موتوری یا برقی به صورت نو و یا دست دوم این است که با متخصصین بالقوه در این زمینه مشورت های لازمه صورت پذیرد تا با توجه به شرایط کاری مورد نظر، و مساحت زیر کشت و یا ارتفاع سطح پاشش بتوان نمونه ای از این دستگاه ها را خریداری کرده که در تمامی نراحل همراه خوبی نیز برای ما باشد. که این امر به نوبه خود سبب رونق بخشی و ارتقاع سطح کیفی مزارع شده و انگیزه بیشتری را نیز به کشاورز یا باغدار می دهد که جهت گسترش کار خود گام بلند تری را بردارد.

با ما همراه باشید تا در ادامه همین مطلب نمونه های مختلفی از سمپاش های موتوری را بیان کرده و اطلاعات کافی را در خصوص این دستگاه ها جویا شویم.

  • دستگاه سمپاش موتوری 20 ، 25 و 30 لیتری چینی ، ایرانی ، کره ای
  • دستگاه سمپاش شارژی 20 لیتری چینی و ایرانی
  • دستگاه سمپاش دو کاره موتوری و شارژی 20 لیتری چینی

دستگاه سمپاش موتوری

مقایسه و انتخاب بهترین مدل سمپاش موتوری

مقایسه نمونه های مختلف سمپاش با یکدیگر کاری بس دشوار می باشد، چرا که هر کدام از سمپاش های موتوری موجود شرایط و کار آیی خاص خود را دارا می باشند. و هر کدام با توجه به مخزن، پمپ، موتور، و قسمت خروجی سموم، نیز می بایست در مزارع و باغات مخصوص به خود مورد استفاده قرار گیرد. انتخاب نمونه مورد نظر تا حدودی برای مصرف کننده کاری دشوار می باشد. پس این کار مستلزم مشورت کردن با متخصصین سازنده و یا مدیران فروش بالقوه بوده. چرا که با بیان محدوده زیر کشت خود، متخصصین این دستگاه ها بهترین پیشنهاد را به مشتری ارائه می دهند تا در زمینه کاری خود بهترین جواب ها دا به دست آورد و کمترین آسیب ها را متحمل شود.

برای مثال نمی توان سمپاش های کوچک را برای مزارع و باغات بزرگ به کار گرفت و بلعکس نمونه های بزرگ را برای مزارع کوچک، چرا که در این موارد نیروی کارگری زیادی را می بایست به کار گرفت، و سموم بسیاری را در این حالت ها از دست می رود. به همین منظور اگر از سمپاش های مرتبط و مخصوص کار خود بهره برده شود بدون شک در تمامی مراحل بازدهی قابل قبولی را به همراه خواهد داشت.

دستگاه سمپاش موتوری

انواع مختلف سمپاش موتوری

سمپاش های موتوری نیز در نمونه های مختلفی در بازار موجود می باشند که اگر بخواهیم به صورت کلی به آن بپردازیم، می توان تمامی آنها را در دو دسته وارداتی و تولید داخل تقسیم کرد. که در این بین هرکدام از موارد ذکر شده نیز خود به دسته هایی جدا گانه تقسیم می شود. که این تقسیمات در دو حالت سبک و سنگین بوده، که نمونه سبک وزن را با نام پشتی موتوری یا کوله ای در بین کشاورزان مطرح شده است که اغلب از وزن های 20 شروع شده و تا 30 یا 35 نیز ادامه دارد.

اما دستگاه های سنگین نیز با سمپاش های سبک کاملا متفاوت بوده و برای جا به جایی آنها نیز احتیاج به یک دستگاه کشنده قوی یا چرخ نیز دارد. به این دلیل که حجم مخازن این دستگاه های سمپاش به اندازه ای می باشد که جا به جایی آن برای نیروی انسانی غیر ممکن می باشد. به همین منظور طراحی آن را به گونه ای برنامه ریزی کرده اند که تمامی تجهیزات نسب شده بر روی شاسی به راحتی به یک دستگاه کشنده و یا سوار شونده قرار بگیرد تا جا به جایی به راحت ترین شکل صورت پذیرد.

دستگاه سمپاش موتوری

سمپاش های سنگین نیز با نام پشت تراکتوری شناخته شده و در نمونه های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. که همین دستگاه سمپاش خود به دو دسته سوار شونده و کشنده تقسیم می شود، در ادامه بحث به نمونه هایی از سمپاش های پشت تراکتوری اشاره خواهیم کرد که به راحتی بتوان گذینه مورد نظر خود را انتخاب و جزئیات آن را نیز بررسی کرد.

  1. دستگاه سمپاش پشت تراکتوری سوار شونده 400 لیتری، در 3 حالت بومدار و لانس دار و توربین زراعی
  2. سمپاش پشت تراکتوری سوار شونده 600 لیتری، در حالت های مختلف پاشش توربین زراعی؛ باغی، بالدار و لانس دار
  3. نمونه سوار شونده 800 لیتری، با بوم مای 8، 10، 12، 14، و 16 متری، با شیلنگ و قرقره های تک و جفت،
  4. دستگاه سمپاش تراکتوری کشنده و سوار شونده که هرکدام شرایط خاص خود را ایفا می کند. هر دو در حالت های بالدار و لانس دار و توربین زراعی و باغی می باشند.
  5. نمونه سمپاش کشنده پشت تراکتوری 2000 لیتری که در حالت های توربین باغی، زراعی، بومدار و لانس دار می باشد که اغلب برای مزارع و باغات وسیع نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
  6. نمونه 3000  لیتری کشنده که متقاضیان خاص خود را طلب می کندو در حالت بومدار و لانس دار نیز موجود می باشد.

دستگاه سمپاش موتوری

مصارف سمپاش پشتی موتوری

مصارف سمپاش های پشتی موتوری نیز اغلب برای مزارع یا باغات کوچک نیز مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که با حجم مخزن کوچکی که این سمپاش دارا می باشد در مدت زمان کمی مایع درون آن کاملا خارج شده و اگر در مزارع بزرگ مورد استفاده قرار گیرد، کشاورز را ملزم می کند تا بیشترین وقت خود را صرف پر کردن و یا تنظیم مایع درون مخزن کند که این عمل به نوبه خود بازدهی خوبی را به همراه ندارد. به همین منظور توصیه می شود تا از سمپاش های پشتی موتوری برای مساحت های کوچک بهره گیری شود.

این نمونه از دستگاه های سمپاش بهترین گذینه برای گلخانه ها می باشند، به این دلیل که گلخانه در سطح پوشیده ای قرار دارد و از وزش باد جلو گیری به عمل می آید، همین امر سبب می شود تا عمل پاشش به راحتی صورت پذیرد و سموم خارج شده از لانس یا خرطوم سمپاش به آرامی بر روی گیاهان قرار بگیرد و تاثیر گذاری خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. و در حالتی دیگر اینکه تردد در بین مسیر های گلخانه کمی مشکل می باشد، اگر از نمونه پشتی موتوری بهره گیری شود امکان خرابی یا لهیدگی محصول وجود ندارد که این به نوبه خود رضلیتمندی گلخانه دارا را به همراه دارد.

دستگاه سمپاش موتوری

این نمونه از دستگاه های سمپاش پشتی موتوری تولید کشورهایی از قبیل چین، کره، تایوان و ایران می باشند. که هر کدام با برند های خاصی از قبیل سوزوکی، هندا، سولو، و غیره….. می باشند. در این جا لازم است به نمونه تولید شده در ایران اشاره داشت که با بهره گیری از علوم مهندسین توانمند نمونه ای از این دستگاه طبق استاندارد های اروپائی تولید شده که می تواند در بین تمامی موارد ذکر شده حرفی برای گفتن داشته باشد. و به دلیل اینکه تولید داخل بوده از هزینه های گمرک و خرید مواد اولیه با دلار مبرا بوده که این عوامل سبب می شود تا در بین نمونه های مشابه قیمت مناسب تری را نیز به خود اختصاص دهد. و تامین قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز آن نسبت به دیگر موارد راحت تر صورت پذیرد. و در حالتی دیگر از تولیدات داخلی حمایت شده تا بتوان به کمک یکدیگر این صنعت عظیم را در کشور بر پایه خود استوار کرده و در بین کشور های متقاضی بیان و پخش کرد.

دستگاه سمپاش موتوری

فروش سمپاش و انواع موتور دست دوم

در بسیاری از موارد کشاورزانی قصد بر خرید دستگاه سمپاش برای مصارف کاری خود را دارند، اما به دلیل هزینه های بالا قدرت خرید نمونه مورد نظر را ندارند. و در حالتی دیگر افرادی با ارتقاع یا کاهش دستگاه های خود دیگر نیاز به دستگاه قبلی خود ندارند و آن را به معرض فروش می گذارند. فرد اول می تواند با هزینه کردن مبلغی کمتر از نمونه نو، دستپگاه مورد نظر را در اختیار بگیرد که در این رابطه با یک تیر دو نشان را زده، 1_ دستگاه مورد نظر را خریداری کرده 2_ هزینه ای در حدود 20 الی 30 درصد پائین تر از نمونه نو را پرداخت کرده. و در حالتی دیگر فروشنده دستگاهی را که دیگر نیازی به آن نداشته را به فروش رسانده که در این راستا فردی دیگر نیز از این دستگاه بهره گیرد و در حالتی دیگر با بدست آوردن مبلغ مذکور برخی از هزینه ها را جبران می کند.

در بسیاری از موارد این ذهنیت برای متقاضیان  خرید سمپاش به وجود می آید که، دستگاه های سمپاش دست دوم به صورت کلی رمق آنها کشیده شده و یا مشکلی برای آنها به وجود آمده که آن را برای فروش قرار داده اند. در اینجا باید گفت که تمامی دستگاه های دست دوم در ابتدا کاملا تست شده و در صورت بازدهی مطلوب به مرحله فروش گذاشته می شود. و در حالتی دیگر اینکه بسیاری از دستگاه هایی که به معرض فروش گذاشته می شوند صاحب قبلی آن با بی اطلاعی کامل اقدام به خرید آن کرده و در زمان استفاده متوجه این اشتباه شده که دستگاه خریداری شده با محدوده زیر کشت مقایرت ندارد. همین امر سبب می شود تا این دستگاه به اسم دست دوم به معرض فروش گذاشته شود.

دستگاه سمپاش موتوری

در برخی موارد دیده شده که برخی از موتورهای دستگاه های سمپاش با مشکل رو به رو شده و فرد خریدار توان خریداری موتور دست دوم را ندارد. ذین کردن موتور دست دوم از همان کیث مورد نظر می تواند مشکل خود را برطرف سازد. که در این رابطه بهترین پیشنهاد ارتباط گرفتن با مدیران فروش مجموعه بوده تا اطلاعات کافی را در این رابطه بدست آورد و با قیمتی بسیار مناسب تر به نسبت بازار  موتور مذکور را خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما