خرید سم رانمن و دیگر قارچ کش های خارجی با قیمت مناسب

خرید سم رانمن و دیگر قارچ کش های خارجی و وارداتی کمیاب را می توان با قیمت مناسب و بدون دخالت هیچ واسته ای، به صورت مستقیم از طریق شرکت های اصلی پخش این سموم دریافت کرد. فقط کافیست جهت اطلاعات بیشتر و یا مقایسه قیمت ها به نسبت بازار با مدیران فروش مجموعه کشت و صنعت بردیا ارتباط برقرار کرد.

امروزه با استفاده از پمپ آب کشاورزی 4 اینچ و مهارت های ویژه از این محصول برای سمپاشی نیز استفاده می نماید.

خرید سم رانمن

خرید قارچ کش های خارجی

در بیشتر مواقع در بسیاری از مناطق سطح بارندگی در طول سال بسیار بالا می باشد و تخلیه آب در مزارع امکان پذیر نیست و تمامی محصولات موجود، از جمله صیفی جات با مشکل روبه رو می شوند. که بعد از نشست، یا کاهش سطح آب گیاهان دچار نوعی آفت قارچ می شوند که، با قدرتی که این آفت از خود بر جای می گذارد قادر خواهد بود طی چند روز تمامی گیاهان و مزارع را به نابودی بکشاند. و ثمره چند ماه تلاش را به کلی نابود سازد.

لازم به ذکر است استفاده از پمپ فشار قوی برقی در سمپاشی نمودن نقش مهمی ایفا می کند.

خرید سم رانمن  خرید سم رانمن  خرید سم رانمن

خرید سم رانمن

سم رانمن را می توان در بین تمامی سموم قارچ کش موجود در بازار به عنوان منحصر به فرد ترین گذینه معرفی کرد. چرا که با اثر بخشی قوی که این سم از خود بر جای می گذارد به راحتی می تواند سفیدک داخلی و بسیاری از بیماری های برگی ناشی از قارچ را به راحتی کنترل کند. تمامی سموم قارچ کش در یک طیف زمانی قادر به کنترل بیماری در گیاه می باشند، در صورتی که قارچ کش رانمن این توانایی را دارد که در قارچ به وجود آمد در گیاهان را در هر مرحله ای از رشد که باشند کاملا تحت کنترل خود در آورد.

خرید سم رانمن  خرید سم رانمن

سم رانمن و دیگر قارچ کش ها

در بسیاری از محصولات مانند گوجه فرنگی، خیار، انگور، و سیب زمینی امکان بروز بیماری قارچ به نسبت دیگر محصولات بالا تر می باشد که در این بین اگر سم قارچ کش رانمن مورد استفاده قرار گیرد تاثیرات بالایی را نیز با خود به همراه دارد و در صورت بارندگی مجدد تا حدود 20 میلیمتر نیز امکان از بین رفتن اثرات آن وجود ندارد.

خرید سم رانمن

1

  1. با سلام و خسته نباشید. سم رانمن در شهرستان جیرفت موجود نمی باشد لطفا ی قوطی نیم لیتری برام ارسال کنید اگر امکانش هست با تشکر بخاطر مطالب مفید و آموزنده شما. قوطی رانمن چند لیتری هستش و قیمتش چنده.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما