خرید سمپاش تراکتوری دست دوم در مصارف مختلف

خرید سمپاش تراکتوری دست دوم سبب شده تا کشاورزان در مصارف مختلف بتوانند این نمونه دستگاه را با قیمت مناسب خریداری کنند که به نوبه خود در بحث هزینه ها کمک بسیار زیادی به آنها می کند. و سبب می شود تا عمده کشاورزان بتوانند انواع مختلف سمپاش های تراکتوری و دیگر نمونه ها را با قیمت مناسب خریداری کنند.

خرید سمپاش تراکتوری

خرید سمپاش تراکتوری دست دوم

در بسیاری از موارد دیده شده که کشاورزان و باغداران قدرت مالی خوبی جهت خرید سمپاش های نو ندارند، و این امر خلع بسیاری در کار آنها به وجود می آورد. اما اگر اقدام به خرید سمپاش دست دوم کنند، همان دستگاه مورد نظر را با قیمتی باور نکردنی به دست می آورند. البته بسیاری از سمپاش های دست دوم کار زیادی با آن صورت نگرفته و مالک به خاطر عدم نیاز و یا برخی مشکلات که در امر نگهداری آن صورت می پذیرد اقدام به فروش این دستگاه می کتد.

خرید سمپاش تراکتوری

اگر فرد خریدار اقدام به خرید دستگاه دست دوم کند به نسبت نمونه نو، با بیش از 20 الی 30 درصد کاهش قیمت رو به رو خواهد شد.

خرید سمپاش تراکتوری

خرید سمپاش تراکتوری اغلب برای مبارزه با آفات و بیماریها در باغهای مرتفع، و یا مزارع وسیع انجام می شود. که استفاده از این نوع دستگاه سبب می شود تا، یکنواختی در عملیات سمپاشی، کاهش مصرف، جلو گیری از هدر رفتن و ریختن سموم بر روی زمین تا 50/ درصد، افزایش سرعت سمپاشی، و کاهش نیروی انسانی به عنوان مزایای سمپاش تراکتوری می باشد.

خرید سمپاش تراکتوری

سمپاش تراکتوری در مصارف مختلف

سمپاش تراکتوری را می توان برای اکثر مناطق مورد استفاده قرار داد که از جمله آنها می توان به  مزارع بزرگ و یا مرتفع، باغات عظیم و دیگر مواردی که سمپاشی آنها متحمل زمان بسیاری می شود مورد استفاده قرار داد، البته برای سمپاشی در هکتار های پایین هم مورد استفاده قرار می گیرد. به این دلیل که به نسبت دیگر نمونه ها از مزایایی بیشتری برخوردار می باشد.

خرید سمپاش تراکتوری

سمپاش تراکتوری

سمپاش تراکتوری از ویژگی‌های برخوردار می باشد که آن را به نسبت دیگر نمونه ها متمایز می سازد.

  • مخزن پلی ایتیلن 3 تیکه که شامل 1. مخزن اصلی 2. مخزن شستشوی دست 3. مخزن شستشوی مدار سمپاش
  • مجهز به صافی فشار برای مقابله با گرفتگی نازل
  • مجهز به گیربکس دو سرعته جهت افزایش سرعت سمپاشی
  • دارای کلاچ مخصوص به منظور انتقال نیرو از حد اقل به حد اکثر
  • دارای همزن هیدرولیکی برای یکنواخت ماندن سم در زمان پاشش
  • قابلیت تغییر زاویه توربین به صورت هیدرولیکی

خرید سمپاش تراکتوری خرید سمپاش تراکتوری

خرید سمپاش

جهت خرید و یا سفارش ساخت انواع مختلف سمپاش، یا سموم، می بایست با متخصصین زبده کمپانی بزرگ بردیا ترید ارتباط برقرار کرد. تا از خدمات ویژه این مجموعه بهرمند شد.

منبع : ادوات

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما