خرید انواع سمپاش موتوری

خرید انواع سمپاش موتوری در تمامی نقاط کشور در حال افزایش می باشد . و در زمان خرید این دستگاه ها می بایست به نکاتی از قبیل ، کشور سازنده آن و جنس قطعات به کار رفته در زمان ساخت ، مقدار حجم مخزن ، و نوع کاربرد در مصارف باغات یا مزارع توجه داشت . تمامی این نکات ذکر شده بستگی به شرکت توضیع کننده این دستگاه ها در سراسر ایران نیز دارد تا در زمان خرید انواع مختلف سمپاش موتوری با قیمت بسیار مناسب این دستگاه را خریداری کنیم .

خرید انواع سمپاش

سمپاش موتوری

سمپاش موتوری از جمله دستگاه هایی به شمار می آید که به منظور راحتی کار و افزایش بازده در عملیات سمپاشی ، ساخته و طراحی گردیده است که موتور آن از طریق سیستم الکتریکی پمپ دستگاه را فعال نموده که این کار باعث به وجود آمدن فشار در دستگاه شده و سبب پاشیدن محتویات داخل آن بر روی گیاه یا درخت می گردد . باید توجه داشت که کیفیت مخازن ، نازل ، لانس ، و همچنین عملکرد موتور یکی از مهم ترین نکات انتخاب سمپاش موتوری می باشند .

خرید انواع سمپاش

لازم به توضیح است که بیشترین مصارف انواع مختلف سمپاشهای پشتی موتوری برای باغات و مزارع غیر صنعتی در مساحت پایین می باشد .

خرید انواع سمپاش

سمپاش موتوری لانسی و  موتوری خرطومی در ظرفیت های 15 لیتر تا 28 لیتر ساخت کشورهای مختلفی مانند چین ، تایلند ، ژاپن ، مالزی ، ترکیه ، آلمان ، ایتالیا و دیگر کشورهای پر قدرت در ساخت این نوع سمپاش ها موجود می باشد . و خرید انواع مختلف این دستگاه ها در ایران به واسطه شرکت های بزرگ و دست اول که وارد کردن این انواع مختلف آن را بر عهده دارند به بهترین شکل امکان پذیر می باشد .

خرید انواع سمپاش

انواع سمپاش موتوری

  • سمپاش پشت موتوری سولو آلمان 18 و 20 لیتری ، موتور یک اسب ، 20 بار فشار
  • سمپاش پشت موتوری هوندا 25 و 30 لیتری ، 101 اسب بخار ، 35 بار فشار
  • سمپاش موتوری میتسوبیشی 25 لیتری ، موتور 104 اسب بخار ، 35 بار فشار
  • ونکسین چین 20 و 25 لیتری ، موتور یک اسب بخار ، 20 و 30 بار فشار
  • skn چین با ظرفیت 14 و 20 لیتری ، با قدرت بار 25 ، و دو عدد نازل خرطومی ، و دو عدد لانس پاشش
  • پرتابل چین بدون مخزن و موتور بنزینی دو زمانه ، همراه با لانس و نازل و شیلنگ جمع کن با قدرت 4L
  • دیانای چین با مخزن 20 لیتری با قدرت 2/5 بار

خرید انواع سمپاش

نحوه خرید

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب دستگاه مورد نظر و آشنایی با دیگر محصولات ، می بایست با مدیران فروش مجموعه بزرگ بردیا ترید در سایت های اینترنتی ارتباط برقرار کرد.

منبع : آی ماچینری کو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما