تولید قفس سه طبقه مرغ تخمگذار در تهران

قفسه کشویی سه طبقه مرغ تخمگذار را در کارخانه بزرگ شهر تهران به مرحله تولید می رسانند و پس از تولید به مشتری عرضه می کنند.

قفس های سه طبقه مخصوص مرغ های تخمگذار را می توانید برای مرغداری خود تهیه کنید، این قفسه ها از ویژگی ها و شرایط خاصی برخوردار هستند. تولید این قفسه های سه طبقه مخصوص به مرغ های تخمگذار در شهر تهران انجام می شود.

قفس سه طبقه مرغ تخمگذار

کارخانه تولیدی قفس مرغ تخمگذار در کشور

یکی از بزرگ ترین کارخانه هایی که در ایران مشغول به تولید قفسه های سه طبقه می باشد، کارخانه بزرگ تهران است.

این کارخانه صنعتی بزرگ که در پایتخت ایران قرار دارد سال های بسیاری است که در زمینه تولیدات تجهیزات مرغداری و قفس های سه طبقه فعالیت دارد.

قفس سه طبقه مرغ تخمگذار

این کارخانه با بکارگیری استانداردها و فنون مناسب جهانی توانسته است با کیفیت ترین محصول قفسه های سه طبقه را در ایران تولید کند و به عرصه ی فروش ارائه کند.

فروشنده  قفسه های سه طبقه مرغداری در ایران

فروشنده بزرگ ایرانی با خرید قفس های سه طبقه مخصوص به مرغ های تخمگذار از تولید کننده ، این محصول را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

شما می توانید قفسه های سه طبقه مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری کرده و در صنعت مرغداری خود از آن استفاده کنید.

قفس سه طبقه مرغ تخمگذار

فروش عمده قفسه سه طبقه مرغ تخم گذار

در بازار صنعتی خرید و فروش تجهیزات و لوازم مرغداری یک محصول دارای فروش بسیار عمده ای می باشد و آن محصول قفسه فلزی سه طبقه می باشند.

این قفسی که ما در این نوشته به معرفی آن پرداخته ایم قفس های سه طبقه مخصوص به مرغ های تخمگذار می باشد از ویژگی های بسیاری که این قفس ها از آن برخوردار هستند را می توان اینگونه معرفی کرد:

  • قیمت مناسب
  • جایگیری کم
  • استفاده آسان
  • سطح نورگیری و روشنایی مناسب
  • سیستم تهویه ای صحیح
  • ساختاری استاندارد

قفس سه طبقه مرغ تخمگذار

قفس سه طبقه مرغ تخمگذار

این نمونه از قفس ها به این دلیل طراحی شده اند که مرغدار بتواند در کمترین فضای ممکنه بیشترین تعداد مرغ را پرورش داده و تا 4 برابر حجم کاری خود را ارتقاع داده و بیشترین بهره را از فضای موجود برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما