کارخانه تولید جت هیتر گازوئیلی

جت هیتر گازوئیلی یکی از انواع سیستم های حرارتی صنعتی می باشد که در افزایش و تولید حرارت محیط های صنعتی بسیار موثر است. این دستگاه در اندازه های مختلفی با بهره گیری از تکنولوژی روز تولید می شود.

اقسام جت هیتر صادراتی با ظرفیت های متنوع در کارخانه تولید جت هیتر گازوئیلی طراحی و روانه بازار هدف می شود. فروش و عرضه انواع جت هیتر درجه یک توسط این کارخانجات به صورت مستقیم و آنلاین انجام می شود.

کارخانه تولید  جت هیتر گازوئیلی

مشخصات جت هیتر گازوئیلی

مشخصات جت هیتر گازوئیلی جت هیتر دستگاهی است که با قدرت و توان بالا گرمایش فضاهای بزرگ و صنعتی مانند سوله های صنعتی و مرغداری ها رافراهم می کند. در اینجا مشخصات جت هیتر گازوئیلی، جهت شناخت بیشتر ویژگی های آن بیان می شود:

  • یکی از بارزترین مشخصات این دستگاه، تولید آن به دو شکل باک دار و بدون باک می باشد. جت های باک دار یک مخزن جدا برای ریختن گازوئیل درون آن دارند. این مخزن نشانگری نیز دارد که میزان سوخت دستگاه را نشان می دهد. هیترهای بدون باک نیاز دارند تا یک مخزن جداگانه برای قراردادن گازوئیل در آنها در نظر گرفته شود.
  • این محصول در انواع تک موتور و دو موتور تولید می شود. جت های تک موتور فن دستگاه را به حرکت در آورده و عمل جابجایی هوا توسط فن انجام می شود. در نوع دوموتور، موتور اول فن را به گردش در می آورد و موتور دوم اکسیژن مورد نیاز دستگاه را از طریق هوای بیرون تامین می کند.
  • این دستگاه قابلیت این را دارد که همراه با دودکش یا بدون دودکش تولد و نصب شود. نوع دودکش دار قاعدتا باید در مکانی قرار گیرد که امکان نصب دود کش وجود داشته باشد تا گازهای بوجود آمده از سوخت هیتر از آن خارج شود. نوع بدون دودکش هم مشکلی برای محیط ایجاد نمی کند اما امنیت کمتری دارد.
  • بدنه و شعله پخش کن استیل و ضد آتش از مشخصات ظاهری جت هیتر است.

عرضه بی واسطه جت هیتر گازوئیلی

عرضه بی واسطه  جت هیتر گازوئیلی در این مرکز عرضه بی واسطه جت هیتر گازوئیلی انجام می شود. ارائه مستقیم این محصول و حذف واسطه ها، در کاهش قیمت نهایی آن نقش تاثیرگذاری دارد. این مسئله نیز رضایت بیشتر خریداران این محصول رادر پی خواهد داشت.

قابل ذکر است که این شرکت عرضه کننده، کیفیت و درجه یک بودن دستگاه را ضمانت کرده و گارانتی و خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می دهد. برای سفارش این محصول می توانید به سایت تخصصی این مرکز مراجعه کرده و پس از دیدن نمونه های محصول، دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ثبت سفارش به صورت تلفنی انجام خواهد شد و محصول در اسرع وقت برای شما ارسال می شود. هرگونه سوال یا ابهامی در خصوص این محصول و نحوه سفارش آن را می توانید با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

1

  1. سلام من از, جت هیتر گازوئیلی شرکت شما رو برای مرغداریمون خرید کردیم و نصب شده گرمادهیش عالیه. پرتی گرما هم اصلا نداره.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما