نمایندگی هیتر | بزرگ ترین بازار فروش آن در تهران

هیتر وسیله ای است که با استفاده از آن حرارت مورد نیاز کارخانجات، گلخانه ها، مرغداری ها و سالن های پرورش قارچ و طیور تامین می گردد.

این دستگاه ها در انواع مختلف گازی، گازوئیلی، برقی و دوگانه سوز تولید می شوند. هیترها از لحاظ طراحی به دسته های مختلف تقسیم می شوند.

از جمله هیتر گازی فن دار، هیتر برقی، صنعتی، هیتر گازی کانالی، هیتر برقی برای آشپزی و غیره، انواع مختلف آن را می توان از نمایندگی هیتر در سراسر کشور با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه نمود. نمایندگی هیتر | بزرگ ترین بازار فروش آن در تهران

بزرگ ترین بازار فروش هیتر در تهران

بزرگ ترین بازار فروش هیتر در تهرانجهت انتخاب بهترین هیتر باید به کاربری و هدفی که از خرید آن دارید، توجه کنید.

مثلا در محیط های اشتعال زا، به طور معمول از هیترهای گازی یا برقی استفاده می شود. در محیط هایی مانند مساجد و سالن های بزرگ برای اینکه بخاری به راحتی جابجا بشود، از هیتر گازی استفاده می کنند.

در برخی محیط ها که نیاز به گرم شدن هوا نیست و فقط گرم ماندن اجسام مهم است، هیتر تابشی مورد استفاده قرار می گیرد. در محیط های صنعتی و بزرگ که خطر اشتعال وجود ندارد و یا در یک سری از مکان های غیر شهری که دسترسی به گاز وجود ندارد، معمولا گرمای هوا از طریق بخاری های صنعتی نفتی یا گازوئیلی تامین می شود.

بزرگترین بازار فروش هیتر در تهران را با اندکی وقت در جستجوی اینترنتی می توان یافت.

نمایندگی فروش هیتر در کشور

نمایندگی فروش هیتر در کشورکارخانه انرژی واقع در کیلومتر 7جاده قم یکی از بهترین نمایندگیهای فروش هیتر در کشور محسوب می شود.

در سال 1368 در این کارخانه اقدامات اولیه برای تولید هیتر گازی 640 بر گرفته از تکنولژی مودینه صورت گرفته است. از دیگر نمایندگی های فروش میتوان به شرکت نیرو تهویه البرز که از سال 1374 فعالیت خودشو به صورت گسترده شروع کرده اشاره کرد که این شرکت هم جزو یکی از برجسته ترین شرکت ها برای تولید انواع هیتر برقی غذا و … می باشد.

هیتر یا بخاری برقی قطعه ای از دستگاهی است که برای بالا بردن دما چیزی به ویژه دمای داخل اتاق استفاده میشود . بیشترین نمایندگی های فروش این محصول در شهر تهران یافت میشوند که فروش بیشتری در کل کشور را دارد .

کارخانجات تولید کننده هیتر در ایران

کارخانجات تولید کننده هیتر در ایرانکارخانه تهویه نیرو البرز با به کاری نیرو های مجرب و استفاده درست ان ها در زمینه های مختلف خود را به عنوان یکی از شاخص ترین کارخانه های تولید هیتر در ایران معرفی نموده که قادر به تولید انواع هیتر برقی بزرگ و هیتر  برقی کوچک برای تمایمی مکان ها از جمله مرغداری ،دامداری، گلخانه ها و سالن های صنعتی می باشد.

از دیگر شرکت های تولید کننده هیتر میتوان به شرکت انرژی که یکی از خوش نامترین ها در این عرصه هم هست اشاره کرد.

هیتر به طور کلی به سه نوع تقسیم میشود

  1. هیتر فن دار
  2. هیتر بدون فن
  3. هیتر تابشی

عرضه بدون واسطه هیتر در کشور

عرضه بدون واسطه هیتر در کشوردر کشور چندین کارخانه کار عرضه بدونه واسطه هیتر را انجام میدهند .شرکت اطمینان هواساز کار عرضه انواع مختلف هیتر را در کشور بدونه واسطه به عهده دارد . کیفیت انواع هیتر های این کارخانه بسیار بالاست و دارای استاندارد های جهانی می باشد.

در کشور عرضه بدون واسطه هیتر به صورت حضوری به سختی امکان پذیر است برای همین کارخانجات تولید هیتر از روش های اینترنتی برای این کار استفاده میکنند که هم به نفع خود کارخانه و هم به نفع مصرف کننده است  در این روش وقت و هزینه کمترین صرف خرید انواع هیتر می شود و مصرف کننده در سایت های این کارخانه ها میتوان تمام مشخصات کامل هیتر مورد نظر خود را ببینند و با توجه به نوع استفاده خود کالای مورد نیاز خود را سفارش دهند.

لیست شرکت های پخش کننده هیتر در کشور

لیست شرکت های پخش کننده هیتر در کشورلیست شرکت های پخش کننده هیتر در کشور به شرح زیر می باشد

  • سولان سبز
  • پارس خزر
  • گرماسان
  • شرکت اطمینان هواساز
  • تهویه البرز
  • شرکت انرژی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما