آبخوری مرغ | تهیه عمده پرفروش ترین آنها در کشور

آبخوری مرغ جزو وسایل ضروری و مورد نیاز  برای مرغداری هاست، به خاطر نیاز مبرم مرغداران به این محصولات کارخانه های زیادی موفق به تولید این آبخوری های با کیفیت و مرغوب شده اند، که علاوه بر کیفیت برای جلب رضایت مشتری ویژگی های قابل توجهی دیگری هم در آن ها وجود دارد. این محصولات را می توان به صورت عمده از بازارهای فروش سراسر کشور خریداری کرد تا هم در هزینه هم در وقت صرفه جویی شود.

آبخوری مرغ | تهیه عمده پرفروش ترین آنها در کشور

تهیه عمده آبخوری مرغ در ایران

تهیه عمده آبخوری مرغ در ایرانبرای تهیه آبخوری مرغ و سبد حمل مرغ کشته به صورت عمده در ایران می توان به چند روش عمل کرد که با این کار بتوان در وقت و زمان صرفه جویی کرد.

  • روش اول اینکه می توان به سایت های اینترنتی مراجعه کرده و حجم محصول مورد نظر را به صورت عمده سفارش داده و آن را درب منزل تحویل گرفت.
  • روش دوم اینکه از با کارخانه های تولیدی تماس گرفته و به صورت عمده محصول مورد نظر را سفارش داده و به ادرس داده شده تحویل بگیرید.
  • سومین روش اینکه به صورت حضوری به کارخانه تولیدی مراجعه کرده و وسایل موردنیاز را به صورت عمده خرید نمایید.

پرفروش ترین انواع آبخوری مرغ کدام اند؟

پرفروش ترین انواع آبخوری مرغ کدام اند؟آبخوری های مرغ با توجه کیفیت و قیمت و .. در انواع مختلفی برای فروش وارد بازار می گردند،  با توجه اطلاعات موجود در سایت های اینترنتی فروش گاه ها و کارخانه های تولیدی توانستیم لیست پرفروش ترین آبخوری ها را تهیه نماییم.

در اینجا ما به چند نوع از این آبخوری ها اشاره خواهیم کرد.

  • آبخوری قطره ای نیپل: این آبخوری  ظرفیت بسیار بالایی دارد، به این صورت که نیازی به پرکردن هر روز آن نیست و کاملا اتوماتیکی است و همچنین مناسب تمام سنین مرغ هاست.
  • آبخوری دستی کله قندی: این آبخوری مناسب تمام سنین مرغ ها نیست و فقط برای مرغ های جوان است.
  • آبخوری اتوماتیک فنجانی: این آبخوری دارای اندازه های کوچک با قطر ۵ تا ۱۵ سانتی متر و عمق ۵/۲ تا ۶/۷ سانتی متر دارند.

با توجه به ویژگی های انواع آبخوری ها، آبخوری نیپل قیمت بسیار مناسب تری نسبت به بقیه آبخوری ها دارد. این محصول در کنار مواردی مانند سبد مرغی دست دوم قرار می گیرد.

لیست شرکت های پخش کننده آبخوری مرغ در کشور

لیست شرکت های پخش کننده آبخوری مرغ در کشور کارخانه های تولید آبخوری مرغ بعد از تولید این محصولات آن ها را از طریق شرکت ها و نمایندگی های مختلف در سراسر کشور پخش می کنند.

این شرکت های پخش برای فروش آبخوری مرغ آن ها را با قیمت روز بازار به دست مشتری می رسانند.

برای دریافت لیست شرکت های پخش کننده آبخوری مرغ در سراسر کشور می توان به سایت های اینترنتی مربوطه مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کرد.

شرکت های پخش کننده آبخوری مرغ در سراسر کشور، برای جلب رضایت مشتری انواع آبخوری ها را با قیمت عالی و کیفیت متناسب با قیمت از کارخانه های تولیدی تحویل گرفته و در بازار های سراسر کشور پخش می کنند.

بازار بزرگ فروش آبخوری مرغ در تهران

بازار بزرگ فروش آبخوری مرغ در تهرانکارخانه های تولید آبخوری مرغ بعد از تولید این محصولات با کیفیت عالی و قیمت مناسب، آن ها را برای فروش به بازار های سراسر کشور به خصوص بازار های تهران ارسال می کنند.

در تهران بازار بزرگ فروش آبخوری مرغ وجود دارد که به راحتی می توان با مراجعه به این بازار بزرگ، وسایل مورد نیاز را خریداری کرد.

در این بازار انواع وسایل مرغداری به خصوص آبخوری مرغ و آبخوری اتوماتیک کبوتر و … را می توان  خریداری کرد.

تفاوت های انواع آبخوری مرغ

تفاوت های انواع آبخوری مرغهنگام خرید انواع آبخوری متوجه تفاوت بین این محصولات خواهید شد.

در این جا ما به تفاوت بین انواع آبخوری ها اشاره می کنیم:

  • بعضی از این آبخوری ها فقط مناسب سنین خاصی از مرغ ها هستند ولی برخی دیگر مانند آبخوری نیپل با تنظیم ارتفاع آن برای تمام سنین مرغ ها می توان از آن استفاده کرد.
  • ظرفیت بعضی از این آبخوری ها کم است و باید هر روز پر شوند، ولی برخی دیگر به خاطر ظرفیت بالایی که دارند تا چندین روز به راحتی می توان در آن ها آب نگهداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما